PROBLEM MODERNOG ČOVJEKA S ovime se svatko od nas susreo

PROBLEM MODERNOG ČOVJEKA S ovime se svatko od nas susreo

Najbolji dugoročni način borbe protiv nesanice su promjene u životnom stilu i navikama prije odlaska na spavanje.
U Lijepoj Našoj čak 25 posto građana ima probleme s nesanicom. U razdoblju svog života i do 40 posto doživljava periode nesanice. Svakodnevni stres, tjeskoba i depresija, određeni lijekovi, ali i loše životne navike samo su neki od razloga nesanice.  Ukoliko želite bolji san, utoliko se morate posvetiti zdravim navikama.

Najbolji dugoročni način borbe protiv nesanice su promjene u životnom stilu i navikama prije odlaska na spavanje!Donosimo vam neke od njih:

Obavezna redovita tjelesna aktivnost 

Kod lakšeg uspavljivanja mogu pomoći svakodnevno vježbanje ili barem duge šetnje.

Večerajte do 19 sati

Najbolji izbor prije odlaska na spavanje su lagana večera s ugljikohidratima (npr. tjestenina ili riža) ili jogurt s malo krekera.
Izbjegavajte kofein, alkohol i cigarete. Navedeni stimulansi djeluju razbuđujuće te ih treba izbjegavati prije spavanja.

Ne idite na spavanje praznog želuca

Prije spavanja treba izbjegavati tešku i začinjenu hranu, ali isto otići na spavanje praznog želuca može otežati uspavljivanje i pogoršati nesanicu.

Raspored spavanja

Stvorite rutinu tako da odlazite u krevet i ustajete uvijek u isto vrijeme (najkasnije do 23 sata), ako je moguće čak i vikendom.

“Ugasite” tehnologiju

Poslovni mailovi, razgovori? Ugasite to sve. Odmorite se. Ne preporučuje se gledanje TV-a te u ekrane računala, tableta ili mobitela barem jedan sat prije odlaska na spavanje, donosi dnevno.hr.

0 Komentara:

Komentiraj članak