Registracija

Prijava

Fetiši

Volite slušati dok se drugi seksaju?

Zaboravite na poznatiji voajerizam kada pojedinac uživa u gledanju seksa, ovoga puta govorit ćemo o ekuterizmu, kada pojedince uzbuđuje slušanje, točnije sve ono što čovjek može čuti tijekom seksa.

Slušanje o seksu uzbuđuje ga više nego sam seks

Ekuterizem je za uho isto kao voajerizam za oko. Voajer gleda, ekuterist sluša. Uživa u prisluškivanju seksualnog čina drugih ljudi ili sluša prepričavanje seksualnih avantura. To ga uzbuđuje i uznemiruje više od samoga seksa. Budući da mnogi ne znaju za takve prikrivene želje svojih partnera, ne znaju da ih to uzbuđje te zapravo nikada ne pomisle da imaju posebne želje. Stručne literature o ekuterizmu praktički ni nema. Izuzeci su bili jedino seksolozi Hinsie, Cambell i Podolsky, koji su u svojim istraživanjima tu seksualnu praksu zapravo spomenuli, iako nisu naveli praktične primjere niti tome pridali posebnu pozornost i dubinu. Možda zato jer je uznemirenost prilikom slušanja takozvanih bestidnih priča nešto sasvim normalno, te nije privuklo veću pozornost stručnjaka.  Iako je ekuterizam zapravo nešto drugo. Ekuterizam je opsjednutost slušanjem, što predstavlja najveći, a možda i jedini izvor pravoga uzbuđenja. Upravo to je u svojoj knjizi Spolne varijante naglasio i predstavio Paul J. Gillette.

O dečku koji je slušao seksualne događaje svoje djevojke

Gillette je naišao na mladića, koji mu se povjerio da ga slušanje pričica svoje odabranice jako uzbuđuje. Dakle pričice u kojima se ona ljubi s drugim muškarcima. Od djevojke je zahtjevao da je iskrena, da upotrebaljava sočne izraze i da kaže apsolutno sve što je radila. Mladić je priznao da ga je prepričavanje dovelo do vrhunca i da je potrebu za to osjetio odmah nakon završetka prepričavanja. Jednu svoju prijateljicu pitao je što je novoga u njenom privatnom životu. Kada mu je rekla da je imala dva ljubavnika, postao je malčice znatiželjan, a nakon toga je zaključio da ima snažnu erekciju te da ga sve to užasno uzbuđuje. Gillette je zaključio da je to na neki način predigra te da ekuterizam ne možemo ubrajati među poremećaje, što bi značilo da je faktički manje »opasan« od voajerizma.

Žena koje bi željele slušati partnerove događaje praktički ni nema

Dok je Gillette naletio na dosta muškaraca koje uzbudi prepičavanje seksualnih događaja njihovih djevojaka, nije našao gotovo niti jednu ženu koju bi uzbudilo da joj njen muškarac prepričava svoja postignuća. Žene su što se toga tiče očito drugačije, budući da na sve to gledaju malo ljubomornije te s emotivnog stajališta. Gillette nije uspio otkriti niti jedan slučaj praktičnog slušanja seksualnog čina. Problem je, naravno, u tome da to nitko neće priznati tek tako, jer bi se razotkrili te si možda stavili na teret i prekršajno djelo. Za učinkovito slušanje bi, naime, bili potrebni sakriveni mikrofoni, koji su doduše pristupačni svim smrtnicima, međutim, takav čin je bez obzira na to sporan pa čak i kažnjiv. Ekuterizam je prema tome veoma slabo istraženo područje ljudske seksualnosti, što je opet s jedne strane razumljivo, budući da se ne radi o nekakvoj posebnoj seksualnoj praksi, već samo o dijelu predigre, koji vjerojatno uzbuđuje dosta pojedinaca. Uz to, ekuterizam je,  kao što navodi Gillette, ionako uglavnom samo dio predigre, te zato u njemu ne možemo tražiti nekakva obilježja bolesti. Naravno, samo ako se ne transformira u opsjednutost i jedini uvjet da se dosegne seksualna uzbuđenost.



Povratak

Pošalji prijatelju

Fetiši

Facebook komentari

Komentari

Avatar

Prohodnost cesta


Promet je pojačan na autocesti A4 Zagreb-Goričan, u oba smjera, A3 Bregana-Lipovac u smjeru istoka, A2 Zagreb-Macelj u oba smjera, A1 između čvorova Lučko i Bosiljevo 2 u smjeru Zagreba, na Krčkom mostu, Istarskom ipsilonu u smjeru Slovenije, Jadranskoj magistrali na prilazima turističkim mjestima te na riječkoj obilaznici.

Na naplatnim postajama Lučko na izlazu s autoceste, u smjeru Zagreba, kolona vozila duga je oko 6km. Zbog pojačanog prometa policija djelomično preusmjerava promet na naplatne postaje Demerje u smjeru Zagreba, gdje je, samo danas, moguće plaćati cestarinu i u gotovini. Na ulazu na autocestu, u smjeru Karlovca, nema dužih čekanja.

Na autocesti A3 Zagreb-Lipovac u zoni naplatne postaje Lipovac prema graničnom prijelazu Bajakovo kolona je duga oko 8km. Na čvoru Županja vozila se preusmjeravaju na granični prijelaz Tovarnik.

Na autocesti A2 Zagreb-Macelj na naplati Trakoščan u smjeru Maclja vozi se u koloni od 1,5km. Zbog pojačanog prometa kroz tunel Frukov Krč vozila se propuštaju naizmjence.

Na Istarskom ipsilonu od naplatne postaje Umag prema graničnim prijelazima Kaštel i Polovanija vozi se u koloni.

Zbog pojačanog prometa na autocesti A7, na naplatnoj postaji Rupa, mogući su povremeni zastoji u oba smjera.

Mokrih i skliskih kolnika mjestimice ima na cestama u Istri, Hrvatskom primorju, Gorskom kotaru i Lici. Na autocesti A1 na vijaduktu Modruš zbog jake kiše brzina vožnje ograničena je na 40km/h. Vozače upozoravamo da prilagode brzinu i način vožnje uvjetima na cestama te održavaju sigurnosni razmak između vozila.

Zabrana prometa za teretna motorna vozila, najveće dopuštene mase iznad 7,5 tona, bit će sutra od 12 do 23 sata na važnijim cestovnim pravcima. Zabrane nema na autocestama i državnoj cesti D1.

Otvoren je novi kolnik na autocesti A3, poslije čvora Rugvice u smjeru Zagreb Istok i autoceste A4. Privremeni prolaz koji se koristio, više se ne koristi. Zabrana prometa za sva vozila i dalje ostaje u poslovnoj zoni Zagreb Istok.

Uz privremenu prometnu signalizaciju vozi se na dionicama državnih cesta:
- D1 Korenica- Debelo Brdo
- D9 Metković- Opuzen.

Zbog radova zatvorene su ceste:
- D2 Osijek-Vukovar između nadvožnjaka „Nemetin“ i skretanja za Zračnu luku Osijek,
- D22 Možđenec-Sudovec,
- D29 Kašina-Marija Bistrica,
- D50 Otočac-Perušić kod nadvožnjaka Janjče,
- D25 Korenica-Gospić,
- D57 Vukovar-Orolik,
- D205 Klanjec-Dubrovčan,
- D307 Gornja Stubica-Marija Bistrica,
- ŽC6280 Dubovica-Sveta Nedjelja.

Od 8 do 18 sati,zbog radova zatvara se D25 Korenica-Gospić (do 6.kolovoza 2014. god.). Obilazak: Korenica D1-Udbina-D522-Gornja Ploča-Lovinac-D50-Gospić.

Naizmjence se vozi na:
- D2 od kružnog toka u Turčinu do raskrižja s Gospodarskom ulicom u Varaždinu,
- D31 od Šestak Brda do Pokupskog,
- D303 Rovinj-Rovinjsko selo,
- D45 Rogoža-čvor Kutina,
- D47 Lipik-Novska, u mjestu Jagma,
- D205 Risvica-Dubrovčan,
- D206 na dionici od Valentinova do Petrovskog i
- na D227 Šenkovec-Štrigova u naselju Prekopa, i
- Sisačka ulica u Karlovcu, izlaz iz Karlovca prema Pisarovini (D36).

Za teretna vozila zatvorene su ceste:
- D29 Marija Bistrica-Soblinec,
- D228 Jurovski Brod-Ozalj-Karlovac, u Gornjem Pokupju (za vozila iznad 15t),
- ŽC3124 Vidrenjak-Popovača-Kutina–Novska,
- ŽC3252 Novska-Borovac i
- ŽC4030 Orahovica-Kutjevo.

Zbog oštećenja mosta Cubinec do daljnjeg je zatvorena državna cesta D22 Križevci-Sveti Ivan Žabno za vozila iznad 3,5 tona nosivosti. Obilasci su: D41 prema Majurcu do skretanja za Lemeš Križevački-ŽC2212-ŽC2228-Trema-DC 22 i obratno. Za vozila ukupne mase do 3,5 tona nosivosti i ukupne širine do 2 m, privremeno se vozi preko zamjenskog mosta, a vozila se propuštaju naizmjence.

Savjeti za sigurnu vožnju


  • Planirati put i uzeti u obzir alternativne pravce. Najkraći put na karti nije nužno i najbrži.
  • Odmoriti se! Umorni vozači gube koncentraciju pa se na dužim putovanjima treba češće odmarati.
  • Provjeriti ulje, rashladnu, kočionu i tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla.
  • Provjeriti tlak u gumama, stanje i dubinu utora na njima (barem 3 mm).
  • Ponijeti nešto za jelo i (osvježavajuće) piće. Katkad putovanje traje duže od očekivanog.
  • Prije putovanja natočiti puni spremnik goriva
  • Vezati se sigurnosnim pojasom a voze li se i djeca pažljivo provjerite njihove sjedalice i sigurnosne pojaseve.
  • Prilagoditi brzinu kretanja vozila uvjetima i stanju na cesti te poštovati ograničenja brzine.
  • Uključiti radioprijamnik u sustav informiranja o stanju u prometu (RDS) kako biste saznali što se događa nacesti i izbjegli čekanja. Ili, raspitati se u HAK-u (072 777 777) o stanju na prometnicama na kojima namjeravate voziti.
  • Dobro je biti član HAK-a: Vrlo često se događa da ključevi ostanu zaključani u automobilu ili je točeno krivo gorivo, ... pozivom na 1987 - klub će vam tada pomoći na cesti!

Savjeti MUP-a i HAK-a motociklistima


  • Uvijek nosite zaštitnu kacigu i ostalu opremu
  • Nemojte voziti brzo i prilagodite brzinu uvjetima na cesti
  • Ne precjenjujte svoje vozačke sposobnosti
  • Vozite s upaljenim svjetlima, tako ste uočljiviji drugima
  • Nemojte pretjecati gdje nije dozvoljeno ili je rizično

Savjeti MUP-a i HAK-a vozačima automobila


  • Ne oduzimajte vozačima motocikla prednost prolaska
  • Kod prestrojavanja i pretjecanja pazite na “mrtvi kut”
  • Vodite računa da motocikli brže ubrzavaju od auta
  • Motocikli se mogu učiniti daljima nego što zaista jesu
  • Ne usporavajte bez da ste dali znak paljenjem sva četiri pokazivača smjera ili laganim pritiscima ("pikanjem") na papučicu kočnice

Prometna nesreća


Više informacija na HAK-u »

Zemlja Jed. Valuta Kupovni Srednji Prodajni
Australija Australija 1 AUD 5,311139 5,327120 5,343101
Kanada Kanada 1 CAD 5,246561 5,262348 5,278135
Češka Češka 1 CZK 0,276643 0,277475 0,278307
Danska Danska 1 DKK 1,018480 1,021545 1,024610
Mađarska Mađarska 100 HUF 2,463954 2,471368 2,478782
Japan Japan 100 JPY 5,541738 5,558413 5,575088
Norveška Norveška 1 NOK 0,912130 0,914875 0,917620
Švedska Švedska 1 SEK 0,829146 0,831641 0,834136
Švicarska Švicarska 1 CHF 6,248990 6,267793 6,286596
Vel. Britanija Vel. Britanija 1 GBP 9,582836 9,611671 9,640506
SAD SAD 1 USD 5,646812 5,663803 5,680794
Europska Unija Europska Unija 1 EUR 7,594397 7,617249 7,640101
Poljska Poljska 1 PLN 1,833067 1,838583 1,844099

Copyright 2011. Portal Oko

Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.