Registracija

Prijava

Fetiši

Volite slušati dok se drugi seksaju?

Zaboravite na poznatiji voajerizam kada pojedinac uživa u gledanju seksa, ovoga puta govorit ćemo o ekuterizmu, kada pojedince uzbuđuje slušanje, točnije sve ono što čovjek može čuti tijekom seksa.

Slušanje o seksu uzbuđuje ga više nego sam seks

Ekuterizem je za uho isto kao voajerizam za oko. Voajer gleda, ekuterist sluša. Uživa u prisluškivanju seksualnog čina drugih ljudi ili sluša prepričavanje seksualnih avantura. To ga uzbuđuje i uznemiruje više od samoga seksa. Budući da mnogi ne znaju za takve prikrivene želje svojih partnera, ne znaju da ih to uzbuđje te zapravo nikada ne pomisle da imaju posebne želje. Stručne literature o ekuterizmu praktički ni nema. Izuzeci su bili jedino seksolozi Hinsie, Cambell i Podolsky, koji su u svojim istraživanjima tu seksualnu praksu zapravo spomenuli, iako nisu naveli praktične primjere niti tome pridali posebnu pozornost i dubinu. Možda zato jer je uznemirenost prilikom slušanja takozvanih bestidnih priča nešto sasvim normalno, te nije privuklo veću pozornost stručnjaka.  Iako je ekuterizam zapravo nešto drugo. Ekuterizam je opsjednutost slušanjem, što predstavlja najveći, a možda i jedini izvor pravoga uzbuđenja. Upravo to je u svojoj knjizi Spolne varijante naglasio i predstavio Paul J. Gillette.

O dečku koji je slušao seksualne događaje svoje djevojke

Gillette je naišao na mladića, koji mu se povjerio da ga slušanje pričica svoje odabranice jako uzbuđuje. Dakle pričice u kojima se ona ljubi s drugim muškarcima. Od djevojke je zahtjevao da je iskrena, da upotrebaljava sočne izraze i da kaže apsolutno sve što je radila. Mladić je priznao da ga je prepričavanje dovelo do vrhunca i da je potrebu za to osjetio odmah nakon završetka prepričavanja. Jednu svoju prijateljicu pitao je što je novoga u njenom privatnom životu. Kada mu je rekla da je imala dva ljubavnika, postao je malčice znatiželjan, a nakon toga je zaključio da ima snažnu erekciju te da ga sve to užasno uzbuđuje. Gillette je zaključio da je to na neki način predigra te da ekuterizam ne možemo ubrajati među poremećaje, što bi značilo da je faktički manje »opasan« od voajerizma.

Žena koje bi željele slušati partnerove događaje praktički ni nema

Dok je Gillette naletio na dosta muškaraca koje uzbudi prepičavanje seksualnih događaja njihovih djevojaka, nije našao gotovo niti jednu ženu koju bi uzbudilo da joj njen muškarac prepričava svoja postignuća. Žene su što se toga tiče očito drugačije, budući da na sve to gledaju malo ljubomornije te s emotivnog stajališta. Gillette nije uspio otkriti niti jedan slučaj praktičnog slušanja seksualnog čina. Problem je, naravno, u tome da to nitko neće priznati tek tako, jer bi se razotkrili te si možda stavili na teret i prekršajno djelo. Za učinkovito slušanje bi, naime, bili potrebni sakriveni mikrofoni, koji su doduše pristupačni svim smrtnicima, međutim, takav čin je bez obzira na to sporan pa čak i kažnjiv. Ekuterizam je prema tome veoma slabo istraženo područje ljudske seksualnosti, što je opet s jedne strane razumljivo, budući da se ne radi o nekakvoj posebnoj seksualnoj praksi, već samo o dijelu predigre, koji vjerojatno uzbuđuje dosta pojedinaca. Uz to, ekuterizam je,  kao što navodi Gillette, ionako uglavnom samo dio predigre, te zato u njemu ne možemo tražiti nekakva obilježja bolesti. Naravno, samo ako se ne transformira u opsjednutost i jedini uvjet da se dosegne seksualna uzbuđenost.



Povratak

Pošalji prijatelju

Fetiši

Facebook komentari

Komentari

Avatar

Prohodnost cesta


Promet je srednje gust na važnijim cestovnim pravcima, posebice duž jadranske obale na prilazima turističkim središtima.

Zbog mjestimičnih su pljuskova kiše kolnici mokri u Istri, Gorskom kotaru, Dalmaciji središnjoj i sjeverozapadnoj Hrvatskoj. Na cestama u gorju i duž Jadranske magistrale (D8) mogući su odroni zemlje i kamenja.Vozače upozoravamo da prilagode brzinu i način vožnje uvjetima na cestama, održavaju sigurnosni razmak između.

Večeras, od 22:00 do 05:00 sati bit će zatvoren pretjecajni trak u tunelu Škurinje 2, na riječkoj obilaznici, u oba smjera. Promet će teći voznim trakom, uz ograničenje brzine.

Izvanredni prijevoz kreće se na relaciji: GP Goričan-A4 Goričan-Zagreb-zagrebačka obilaznica-A1 Zagreb-Dugopolje-D1 luka Split. Dolazak se očekuje 1.kolovoza u ranim jutarnjim satima. U pratnji su dva vozila tehničke i policijska pratnja.

Zbog radova zatvorene su ceste:
- D2 Osijek-Vukovar između nadvožnjaka „Nemetin“ i skretanja za Zračnu luku Osijek,
- D22 Možđenec-Sudovec,
- D29 Kašina-Marija Bistrica,
- D50 Otočac-Perušić kod nadvožnjaka Janjče,
- D25 Korenica-Gospić (od 08,00 do 18,00 sati),
- D57 Vukovar-Orolik,
- D205 Klanjec-Dubrovčan,
- D307 Gornja Stubica-Marija Bistrica i
- ŽC6280 Dubovica-Sveta Nedjelja.
Zbog vode na kolniku zatvorena je:
- ŽC 2018 Čakovec- Pribislavec

Uz privremenu prometnu signalizaciju vozi se na dionicama državnih cesta:
- D1 Korenica-Debelo Brdo,
- D9 Metković-Opuzen i
- D303 Rovinj-Rovinjsko Selo.

Od 8 do 18 sati, zbog radova zatvara se D25 Korenica-Gospić (do 6. kolovoza 2014. god.). Obilazak: Korenica D1-Udbina-D522-Gornja Ploča-Lovinac-D50-Gospić.

Zbog loših vremenskih uvjeta do daljnjeg se odgađa sanacija pješačkog mosta (nathodnika) kod ulaza 1 u Nacionalni Park Plitvička Jezera na ŽC5201 Selište Drežničko-Prijeboj, vozi se nesmetano.

Naizmjence se vozi na:
- D2 od kružnog toka u Turčinu do raskrižja s Gospodarskom ulicom u Varaždinu,
- D31 od Šestak Brda do Pokupskog,
- D45 Rogoža-čvor Kutina,
- D47 Lipik-Novska, u mjestu Jagma,
- D205 Risvica-Dubrovčan,
- D206 na dionici od Valentinova do Petrovskog,
- na D227 Šenkovec-Štrigova u naselju Prekopa i
- Sisačka ulica u Karlovcu, izlaz iz Karlovca prema Pisarovini (D36).

Za teretna vozila zatvorene su ceste:
- D29 Marija Bistrica-Soblinec,
- D228 Jurovski Brod-Ozalj-Karlovac, u Gornjem Pokupju (za vozila iznad 15t),
- ŽC3124 Vidrenjak-Popovača-Kutina–Novska,
- ŽC3252 Novska-Borovac i
- ŽC4030 Orahovica-Kutjevo.

Zbog oštećenja mosta Cubinec do daljnjeg je zatvorena državna cesta D22 Križevci-Sveti Ivan Žabno za vozila iznad 3,5 tona nosivosti. Obilasci su: D41 prema Majurcu do skretanja za Lemeš Križevački-ŽC2212-ŽC2228-Trema-DC 22 i obratno. Za vozila ukupne mase do 3,5 tona nosivosti i ukupne širine do 2 m, privremeno se vozi preko zamjenskog mosta, a vozila se propuštaju naizmjence.

Otvoren je novi kolnik na autocesti A3 Bregana-Lipovac poslije čvora Rugvice u smjeru Zagreb Istok i autoceste A4 Zagreb-Goričan. Privremeni prolaz koji se koristio, više se ne koristi. Zabrana prometa za sva vozila i dalje ostaje u poslovnoj zoni Zagreb Istok.


Savjeti za sigurnu vožnju


  • Planirati put i uzeti u obzir alternativne pravce. Najkraći put na karti nije nužno i najbrži.
  • Odmoriti se! Umorni vozači gube koncentraciju pa se na dužim putovanjima treba češće odmarati.
  • Provjeriti ulje, rashladnu, kočionu i tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla.
  • Provjeriti tlak u gumama, stanje i dubinu utora na njima (barem 3 mm).
  • Ponijeti nešto za jelo i (osvježavajuće) piće. Katkad putovanje traje duže od očekivanog.
  • Prije putovanja natočiti puni spremnik goriva
  • Vezati se sigurnosnim pojasom a voze li se i djeca pažljivo provjerite njihove sjedalice i sigurnosne pojaseve.
  • Prilagoditi brzinu kretanja vozila uvjetima i stanju na cesti te poštovati ograničenja brzine.
  • Uključiti radioprijamnik u sustav informiranja o stanju u prometu (RDS) kako biste saznali što se događa nacesti i izbjegli čekanja. Ili, raspitati se u HAK-u (072 777 777) o stanju na prometnicama na kojima namjeravate voziti.
  • Dobro je biti član HAK-a: Vrlo često se događa da ključevi ostanu zaključani u automobilu ili je točeno krivo gorivo, ... pozivom na 1987 - klub će vam tada pomoći na cesti!

Savjeti MUP-a i HAK-a motociklistima


  • Uvijek nosite zaštitnu kacigu i ostalu opremu
  • Nemojte voziti brzo i prilagodite brzinu uvjetima na cesti
  • Ne precjenjujte svoje vozačke sposobnosti
  • Vozite s upaljenim svjetlima, tako ste uočljiviji drugima
  • Nemojte pretjecati gdje nije dozvoljeno ili je rizično

Savjeti MUP-a i HAK-a vozačima automobila


  • Ne oduzimajte vozačima motocikla prednost prolaska
  • Kod prestrojavanja i pretjecanja pazite na “mrtvi kut”
  • Vodite računa da motocikli brže ubrzavaju od auta
  • Motocikli se mogu učiniti daljima nego što zaista jesu
  • Ne usporavajte bez da ste dali znak paljenjem sva četiri pokazivača smjera ili laganim pritiscima ("pikanjem") na papučicu kočnice

Prometna nesreća


Više informacija na HAK-u »

Zemlja Jed. Valuta Kupovni Srednji Prodajni
Australija Australija 1 AUD 5,286925 5,302834 5,318743
Kanada Kanada 1 CAD 5,214859 5,230551 5,246243
Češka Češka 1 CZK 0,276551 0,277383 0,278215
Danska Danska 1 DKK 1,021080 1,024152 1,027224
Mađarska Mađarska 100 HUF 2,440823 2,448168 2,455513
Japan Japan 100 JPY 5,531623 5,548268 5,564913
Norveška Norveška 1 NOK 0,905974 0,908700 0,911426
Švedska Švedska 1 SEK 0,825410 0,827894 0,830378
Švicarska Švicarska 1 CHF 6,256716 6,275543 6,294370
Vel. Britanija Vel. Britanija 1 GBP 9,601681 9,630573 9,659465
SAD SAD 1 USD 5,687414 5,704528 5,721642
Europska Unija Europska Unija 1 EUR 7,613173 7,636081 7,658989
Poljska Poljska 1 PLN 1,830705 1,836214 1,841723

Copyright 2011. Portal Oko

Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.