Jeste li znali?

Voće koje ima najniži udio cukara

Voće je jedan od najboljih prirodnih izvora šećera, no ne sadrže sve voćne namirnice istu količinu šećera.

Prirodan šećer (poput fruktoze) svakako je bolji od onog umjetnog, no ako pazite na unos kalorija lako biste mogli potpuno izbaciti voće iz svoje prehrane. Umjesto toga, navalite na sljedećih 5 voćnih namirnica koje su bogate nutrijentima uz vrlo nizak udio šećera, pišu finirecepti.net.hr.

Avokado

 

Avokado vjerojatno nije među prvim namirnicama koje vam padnu na pamet kada netko spomene voće, no cijeli avokado sadrži svega 1 gram šećera! Uz to sadrži i ogromne količine zdravih masti zahvaljujući kojima ćete dugo ostati siti.

Brusnice

 

Jedna šalica svježih brusnica sadrži svega 4 grama šećera.

Maline

 

Šalica jednog od omiljenih smoothie sastojaka sadrži svega 5 grama šećera. Kao bonus dobit ćete jako puno vlakana stoga će vas maline vrlo jednostavno zasititi.

Kupine

 

Sa  samo 7 grama šećera po šalici, nakon kupina nema straha od kasnije navale za slatkim.

Jagode

 

Jedna šalica svježih jagoda sadrži oko 7 grama šećera i čak 85 mg vitamina C! To je više od preporučene dnevne količine.

Komentiraj članak

Komentari