Kako se usavršiti

VIDEO - Vježbe za bolji seks!

Među svim mogućim naputcima za bolji seks kriju se dvije tajne: snaga i fleksibilnost. Stoga, želite li poboljšati izvedbu u spavaćoj sobi, bacite se na posao - u teretani.

Evo na koje vježbe trebate izvoditi i neće vam trebati ni afrodizijaci, ni seksi rublje, ni svakojaki pripravci. A da ne spominjemo kako ćete zahvaljujući njima znatno poboljšati izgled...

1. Žablje istezanje

Ovo je savršena vježba za pojačanje fleksibilnosti cijelog tijela, a osobito područja zdjelice, kukova i unutrašnje strane bedara. Zahvaljujući tome, ženama će biti daleko lakše obaviti noge oko partnera i iskušati neke nove, zahtjevnije poze. Izvodi se tako da se legne na pod, s ručnikom podmetnutim pod zdjelicu. Ruke su ispružene ispred glave, kao kad želimo "na glavu" skočiti u more. Potom se ruke i noge postave u položaju u kutu od 90 stupnjeva u odnosu na tijelo, tako da figura podsjeća na žabu. Tako treba ostati 3 minute, pa se opustiti.


2. Čučnjevi s loptom

Vježbanje ovakvih čučnjeva pomoći će ženama koje vole tijekom seksa biti na partneru, ali ih ta poza lako zamara. Ojačava mišiće stražnjice i prednje, stražnje i unutrašnje strane bedara, a izvodi se tako da se između leđa i zida postavi lopta za pilates te se, leđa oslonjenih na nju, polagano rade čučnjevi. Ruke su pri tome oslonjene na bedra a težinu tijela potrebno je prebaciti na pete.

3. Spidermanovi sklekovi

Ovakvi sklekovi sjajna su vježba za jačanje svih grupa mišića koje opterećuju zahtjevnije seksualne poze. Za razliku od običnih sklekova, ovi se izvode uz dodatni napor: kad tijelo ide prema podu, treba izbaciti koljeno u stranu, prema tricepsu. Odlične su i za žene i za muškarce. Budete li ih marljivo vježbali, neće vam biti nimalo teško izdržati položaj u kojemu morate tijelo držati podignutim, a znatno će vam pojačati izdržljivost.

Komentiraj članak

Komentari