Registracija

Prijava

Branko Kakarić upozorava

UGROŽENI 'ZVIŽDAČI': 'Ostojić nosi Molnarovu krv na rukama jer je ignorirao njegove vapaje upomoć!'

Pukovnik Branko Kakarić upozorava da Ranko Ostojić nije ništa poduzeo kada su policajci prijetili smrću njegovoj obitelji, kao što nije odgovarajuće reagirao ni nakon što mu se obratio zlostavljani međimurski policajac Dino Molnar, koji se prije par dana ubio.

U srijedu je na groblju u Dekanovcu pokopan Dino Molnar, mladi policajac koji se, po svemu sudeći, ubio jer nije mogao istrpjeti nepravdu koju su mu činili nadređeni u Murskom Središću, ali i nepravdu koju podržavaju hrvatske institucije koje gotovo u pravilu štite korupciju, a proganjaju one koji korupciju prijavljuju.

Nastradao jer je savjesno radio svoj posao

Dino Molnar nastradao je samo zato jer je savjesno radio svoj posao. 'Zahvalili' su mu kao što zahvaljuju većini hrvatskih 'zviždača': kaznenom prijavom, pritiscima, zastrašivanjem, zataškavanjem istine i obručom zloslutne šutnje te ogluhom na sve pozive upomoć.

A kako se prije samoubojstva mogao osjećati razočarani mladić, dobro zna pukovnik Hrvatske vojske Branko Kakarić, koji je imao slična iskustva i s policijom i sa sustavom, te koji je odlučio štrajkati glađu pred Europskim parlamentom, kako bi Europu upoznao s razmjerima korupcije u budućoj članici EU.

Kakarić: Ostojić je 2002. odlučio da moja obitelj može biti ubijena!

- Ministar Ostojić nosi Molnarovu krv na rukama, jer nije reagirao na njegove pritužbe i upozorenja da ga zlostavljaju. Ostojić ga je trebao zaštititi, a ne pustiti da se mobbing nastavi. No, Ranko Ostojić jednako je postupio i prije deset godina, kada je bio ravnatelj Policije, a kada sam mu se obratio za pomoć jer su mi teroristi, ali i policajci, prijetili smrću jer sam prijavio korupciju i terorizam u humanitarnom razminiranju. Ni tada se Ostojić nije oglasio, kao ni sada, zbog čega ga javno optužujem da je 2002. odlučio da moja obitelj može biti ubijena. Nakon ove tragedije pitam se zar mi imamo eskadrone smrti, umjesto policije? I kako nakon ovoga ljudi mogu imati povjerenja u policiju i u druge institucije? Do danas nisu ispitali niti jednog djelatnika koji mi je prijetio u policijskoj postaji kod Črnomerca, iako sam prijetnje prijavio. A prijetili su da će mi namjestiti kriminalni dosje i da će ubiti članove moje obitelji ako ne odustanem od prijavljivanja kriminala. Pitao sam ih kako se usuđuju prijetiti pukovniku Hrvatske vojske, pozivao se na UN-ovu konvenciju o pravima invalida. Samo su se smijali. Zato i znam kako se mogao osjećati mladić koji je vjerovao u državu čije obilježja na odori je s ponosom nosio, pa doživio da mu se djelatnici iste te države smiju u lice. U takvoj situaciji svijet vam se sruši. Najednom pucate po svim šavovima, jer ste vjerovali da se to događa samo u filmovima – ističe pukovnik Hrvatske vojske Branko Kakarić, koji je još u svibnju 2002. godine DORH-u i MUP-u prijavio da mu je A. B. (podaci poznati uredništvu) minama izvađenim u Slavoniji minirao poljoprivredno zemljište u Križu kod Ivanić Grada, osvećujući se Kakariću zbog prijave kriminala. No na te prijave nitko nije reagirao, kao ni na posijane mine!

Prijavio terorizam, moglo je biti žrtava, no policija nije reagirala?!

- Policija je morala izaći na teren u roku 24 sata, utvrditi je li moja prijava istinita, jesu li mine doista postavljene na zemljište koje nije u ratnoj zoni, te potom djelovati. No iako je u pitanju bila prijava terorizma zbog kojeg je više ljudi moglo poginuti, ni policija ni DORH nisu reagirali. Tek dvije godine kasnije, na inicijativu HHO-a policija napokon izlazi na teren i utvrđuje da je moje zemljište doista minirano. Na trošak hrvatskih poreznih obveznika to zemljište te godine je tek djelomično razminirano, što znači da su mnoge mine ostale. Po nalogu  Mladena Bajića trošak od 329.729,40 kuna nezakonito je stavljen na teret državnog proračuna i svih poreznih obveznika iako je po zakonu to trebao staviti na teret teroriste koji mu je uz to i priznao počinjenje tog djela.

Orući njivu izorao protutenkovske mine

Preostale mine su četiri godine kasnije umalo ubile više ljudi, jer je orajući njivu susjed naišao na dvije protuoklopne mine. Ljudi iz PU Zagrebačke izuzeli su pronađene mine, ali prikrivaju dokaz – ne daju nam kopiju zapisnika. To zemljište do danas nije razminirano, niti je krivac kažnjen. Na sve moje prijave i molbe nitko iz MUP-a ili DORH-a ne reagira. Upravo suprotno, prijetili su mi smrću u policijskoj postaji, nakon čega sam bio prisiljen preseliti u Kanadu. Nedavno sam se vratio kako bih pravdu potražio pred europskim institucijama, jer se kao Hrvat i domoljub ne mogu pomiriti s činjenicom da ovako stravično korumpiranu zemlju ostavim svojoj djeci. Potaknuli su me i brojni pozivi ljudi koji su doživjeli isto što i ja i koji su se na svojoj koži uvjerili da je hrvatsko pravosuđe korumpirana močvara, zbog čega se nitko više i ne usudi ulagati u Hrvatsku. Zbog svega toga ću se i politički angažirati, te ću ustrajati na borbi za dokazivanju istine pred europskim institucijama, a sve kako bih natjerao nadležne da napokon naprave ono što su odavno morali. Od europskih institucija tražit ću, dakle, da prisile hrvatske da ispitaju ljude koji su postavili mine na moje zemljište, te da kažu koliko je mina tamo postavljeno. Tražit ću također da se napokon ispitaju osobe iz Policije koje su me protupravno zatočile i prijetile meni i mojoj obitelji, a ustrajat ću i na reviziji sudskih sporova u kojima je sudjelovao bivši ministar Dražen Bošnjaković koji je kao saborski zastupnik i član Odbora za zakonodavstvo te kao  tajnik u Ministarstvu pravosuđa na crno radio kao odvjetnik, te svoj položaj moćnog političara zloupotrebljavao na sudovima – podvlači Kakarić, te dodaje kako je Bošnjaković svoj položaj i moć koristio u sudskom sporu u kojem je zastupao Dom zdravlja Ivanić Grad, koji je dao otkaz Kakarićevoj supruzi, u vrijeme kada je Kakarić ustrajavao na istrazi kriminala, korupcije i terorizma.

Ni jedan odvjetnik nije htio zastupati Kakariće, jer su protiv njih stajali Bošnjakovići

- Ni jedan odvjetnik nije htio zastupati moju suprugu jer su protiv sebe imali saborskog zastupnika i odvjetnika na crno Dražena Bošnjakovića, ali i njegovu suprugu Lidiju Bošnjaković, koja je u to vrijeme bila predsjednica suda u Ivanić Gradu! Zbog ovakve sprege korupcije i nepotizma nitko u Hrvatskoj više i ne želi otvoriti firmu, jer su ljudi svjesni da im u ovakvoj zemlji netko sve može uzeti, a da institucije ne reagiraju. O svemu tome obavijestit ću europske parlamentarce i strane novinare. Već sam pripremio CD s ključnim informacijama o mom slučaju prevedenim na njemački i engleski jezik. Pred Europskim parlamentom postavit ću i info pult, a dogovorio sam da moj štrajk glađu pred EU parlamentom uživo prati jedan slovenski i jedan njemački internetski portal. I njemački novinari zainteresirani su za slučaj, jer je njemačka tvrtka dobila posao u razminiranju Hrvatske, oni su prethodno potkupili naša političare i svakog koga je trebalo, a potom vadili i švercali mine bez ikakvog nadzora. Budući da su na poslu razminiranja sudjelovali i građani muslimanske vjeroispovjesti, cijeli slučaj postao je zanimljiv i njemačkom državnom tužiteljstvu, koje je nedavno pokrenulo istragu cijelog skandala – zaključuje svoju nevjerojatno mučnu priču pukovnik Branko Kakarić.
Datum zadnje izmjene: 25.01.2013 08:50

Povratak

Pošalji prijatelju

Branko Kakarić upozorava

Facebook komentari

Komentari

josip petak

dobar večer zašto se nije nešto poduzelo zbok dinija molnara da se je nešto poduzelo nebi došlo do tragedije to je veliki propust ministare pozzz

25.01.2013 19:01

klokan

gazi se preko leševa, bez komentara i grižnje savjesti. neznam kako neki ljudi mogu zaspati

26.01.2013 05:22

Avatar

Prohodnost cesta


Na dijelu autoceste A1 između južnog portala tunela Sveti Rok i vijadukta Božići brzina vožnje zbog jakog vjetra ograničena je na 60 km /h.
Jak vjetar povremeno usporava promet na autocesti A6 Rijeka-Zagreb između Kikovice i tunela Tuhobić. Kroz tunel Tuhobić u smjeru Rijeke zbog radova vozi se jednim trakom.

Na većini cesta promet je srednje gust do pojačan. Poteškoće u prometu moguće su na dionicama cesta na kojima traju radovi, ali zbog pojačanog prometa i duž jadranske obale na prilazima turističkih gradova i mjesta, Istarskom ipsilonu, dionici autoceste A1 Zagreb-Bosiljevo (u oba smjera), te povremeno na graničnim prijelazima i u trajektnim lukama i pristaništima.

Otvoren je novi kolnik na autocesti A3, poslije čvora Rugvice u smjeru Zagreb Istok i autoceste A4. Privremeni prolaz koji se koristio, više se ne koristi. Zabrana prometa za sva vozila i dalje ostaje u poslovnoj zoni Zagreb Istok.

Zbog radova zatvorene su ceste:
- D2 Osijek-Vukovar između nadvožnjaka „Nemetin“ i skretanja za Zračnu luku Osijek,
- D22 Možđenec-Sudovec,
- D29 Kašina-Marija Bistrica,
- D50 Otočac-Perušić kod nadvožnjaka Janjče,
- D57 Vukovar-Orolik,
- D205 Klanjec-Dubrovčan,
- D307 Gornja Stubica-Marija Bistrica,
- ŽC6280 Dubovica-Sveta Nedjelja.

Do 25. srpnja od 8 do 18 sati, zbog razminiranja, za sav promet bit će privremeno zatvorena državna cesta D47 (Novska-Jasenovac), uz spomen područje Jasenovac, od pružnog prijelaza do naselja Jasenovac. Vozila će se propuštati svaki puni sat po 15 minuta.

Uz privremenu prometnu signalizaciju vozi se na dionicama državnih cesta:
- D1 Korenica- Debelo Brdo
- D9 Metković- Opuzen
- D25 Bunić- Ljubovo.

Naizmjence se vozi na:
- D2 od kružnog toka u Turčinu do raskrižja s Gospodarskom ulicom u Varaždinu,
- D31 od Šestak Brda do Pokupskog,
- D303 Rovinj-Rovinjsko selo,
- D45 Rogoža-čvor Kutina,
- D47 Lipik-Novska, u mjestu Jagma,
- D205 Risvica-Dubrovčan,
- D206 na dionici od Valentinova do Petrovskog i
- na D227 Šenkovec-Štrigova u naselju Prekopa, i
- Sisačka ulica u Karlovcu, izlaz iz Karlovca prema Pisarovini (D36).

Za teretna vozila zatvorene su ceste:
- D29 Marija Bistrica-Soblinec,
- D228 Jurovski Brod-Ozalj-Karlovac, u Gornjem Pokupju (za vozila iznad 15t),
- ŽC3124 Vidrenjak-Popovača-Kutina–Novska,
- ŽC3252 Novska-Borovac i
- ŽC4030 Orahovica-Kutjevo.

Zbog oštećenja mosta Cubinec do daljnjeg je zatvorena državna cesta D22 Križevci-Sveti Ivan Žabno za vozila iznad 3,5 tona nosivosti. Obilasci su: D41 prema Majurcu do skretanja za Lemeš Križevački-ŽC2212-ŽC2228-Trema-DC 22 i obratno. Za vozila ukupne mase do 3,5 tona nosivosti i ukupne širine do 2 m, privremeno se vozi preko zamjenskog mosta, a vozila se propuštaju naizmjence.

Savjeti za sigurnu vožnju


  • Planirati put i uzeti u obzir alternativne pravce. Najkraći put na karti nije nužno i najbrži.
  • Odmoriti se! Umorni vozači gube koncentraciju pa se na dužim putovanjima treba češće odmarati.
  • Provjeriti ulje, rashladnu, kočionu i tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla.
  • Provjeriti tlak u gumama, stanje i dubinu utora na njima (barem 3 mm).
  • Ponijeti nešto za jelo i (osvježavajuće) piće. Katkad putovanje traje duže od očekivanog.
  • Prije putovanja natočiti puni spremnik goriva
  • Vezati se sigurnosnim pojasom a voze li se i djeca pažljivo provjerite njihove sjedalice i sigurnosne pojaseve.
  • Prilagoditi brzinu kretanja vozila uvjetima i stanju na cesti te poštovati ograničenja brzine.
  • Uključiti radioprijamnik u sustav informiranja o stanju u prometu (RDS) kako biste saznali što se događa nacesti i izbjegli čekanja. Ili, raspitati se u HAK-u (072 777 777) o stanju na prometnicama na kojima namjeravate voziti.
  • Dobro je biti član HAK-a: Vrlo često se događa da ključevi ostanu zaključani u automobilu ili je točeno krivo gorivo, ... pozivom na 1987 - klub će vam tada pomoći na cesti!

Savjeti MUP-a i HAK-a motociklistima


  • Uvijek nosite zaštitnu kacigu i ostalu opremu
  • Nemojte voziti brzo i prilagodite brzinu uvjetima na cesti
  • Ne precjenjujte svoje vozačke sposobnosti
  • Vozite s upaljenim svjetlima, tako ste uočljiviji drugima
  • Nemojte pretjecati gdje nije dozvoljeno ili je rizično

Savjeti MUP-a i HAK-a vozačima automobila


  • Ne oduzimajte vozačima motocikla prednost prolaska
  • Kod prestrojavanja i pretjecanja pazite na “mrtvi kut”
  • Vodite računa da motocikli brže ubrzavaju od auta
  • Motocikli se mogu učiniti daljima nego što zaista jesu
  • Ne usporavajte bez da ste dali znak paljenjem sva četiri pokazivača smjera ili laganim pritiscima ("pikanjem") na papučicu kočnice

Prometna nesreća


Više informacija na HAK-u »

Zemlja Jed. Valuta Kupovni Srednji Prodajni
Australija Australija 1 AUD 5,322599 5,338615 5,354631
Kanada Kanada 1 CAD 5,252924 5,268730 5,284536
Češka Češka 1 CZK 0,276291 0,277122 0,277953
Danska Danska 1 DKK 1,017095 1,020155 1,023215
Mađarska Mađarska 100 HUF 2,470656 2,478090 2,485524
Japan Japan 100 JPY 5,556984 5,573705 5,590426
Norveška Norveška 1 NOK 0,911351 0,914093 0,916835
Švedska Švedska 1 SEK 0,824438 0,826919 0,829400
Švicarska Švicarska 1 CHF 6,241603 6,260384 6,279165
Vel. Britanija Vel. Britanija 1 GBP 9,605081 9,633983 9,662885
SAD SAD 1 USD 5,633345 5,650296 5,667247
Europska Unija Europska Unija 1 EUR 7,584172 7,606993 7,629814
Poljska Poljska 1 PLN 1,835028 1,840550 1,846072

Copyright 2011. Portal Oko

Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.