KONFERENCIJA ASTA

U Dubrovnik stiže 150 američkih putničkih agenata i savjetnika

Konferencija „ASTA DESTINATION EXPO 2020“, koja će se uz potporu Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice grada Dubrovnika održati u Dubrovniku, jedinstvena je prilika za promociju Dubrovnika i Hrvatske. Ugošćavanje 150-tak američkih stručnjaka u turizmu u Dubrovniku, koji će na B2B sastancima direktno s hrvatskim pružateljima usluga u turizmu dogovarati poslove, učinit će zasigurno ovu konferenciju najvažnijim turističkim događajem za hrvatski turizam u 2020. godini.

 
Potvrđeno je održavanje konferencije „ASTA DESTINATION EXPO 2020“, u prethodno dogovorenom terminu, od 3. do 6. prosinca 2020., u hotelu Valamar Lacroma, na sastanku na kojem su sudjelovali Grad Dubrovnik, Turistička zajednica grada Dubrovnika, ASTA, Amcro Travel, Hotel Valamar Lacroma, Elite Travel i HIT Dalmatia. Svi sudionici sastanka složili su se da je ASTA konferencija najznačajniji korak za turizam uslijed krize uzrokovane pandemijom COVID-19 te da je održavanje iste optimistična i snažna poruka cijeloj putničkoj industriji. Konferencija će se održati u nešto manjem obujmu, kako bi se ispoštovale sve mjere nacionalnog stožera i održala sigurnost posjetitelja i domaćina. Očekuje se oko 150 američkih agenata i savjetnika, što je iznimno veliki uspjeh u trenutnoj krizi i restrikcijama letova od SAD-a do Hrvatske.

Konferencija „ASTA DESTINATION EXPO 2020“, koja će se uz potporu Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice grada Dubrovnika održati u Dubrovniku, jedinstvena je prilika za promociju Dubrovnika i Hrvatske. Ugošćavanje 150-tak američkih stručnjaka u turizmu u Dubrovniku, koji će na B2B sastancima direktno s hrvatskim pružateljima usluga u turizmu dogovarati poslove, učinit će zasigurno ovu konferenciju najvažnijim turističkim događajem za hrvatski turizam u 2020. godini. Hrvatske turističke agencije, hoteli i ostali pružatelji usluga u turizmu iskazali su veliki interes za izlaganjem na Trade show-u i B2B sastancima u okviru ASTA konferencije, a američki agenti će se u Hrvatskoj zadržati u prosjeku 7-10 dana, putujući kroz ostale dijelove naše zemlje prije i poslije konferencije.

Podsjetimo da je intenzivna promocija Hrvatske na američkom tržištu u proteklom razdoblju rezultirala prestižnom nagradom te je Hrvatska na godišnjoj konvenciji ASTA Global Live proglašena "Međunarodnom destinacijom godine 2020.". Radi se o prestižnoj nagradi koju dodjeljuje udruga američkih stručnjaka u turizmu ASTA, a koja je od neprocjenjive vrijednosti za promociju Hrvatske.

Američko tržište je odmah nakon britanskog drugo najvažnije emitivno tržište za Dubrovnik te je prošle godine u Dubrovniku boravilo 159 146 američkih turista (16 % više nego 2018. godine), a ostvareno je 442 256 noćenja  (15 % više nego 2018. godine).

Komentiraj članak

Komentari