Registracija

Prijava

SPONZORIRANI ČLANAK

SPONZORIRANI ČLANAK Reagiranje dubrovačke tvrtke Stanogradnja na objavu tzv. Liste dužnika Porezne uprave

Zaposlenici društva Stanogradnja d.o.o. ostali su nemalo iznenađeni objavom tzv. Liste poreznih dužnika, koju su javnost i mediji ubrzo prozvali i Listom srama, a na kojoj je ovo društvo trećeplasirano u DNŽ. Mi smatramo kako bi se sramiti trebali jedino oni koji su s druge strane te liste. Barem što se tiče društva Stanogradnja d.o.o. iz Dubrovnika. Redom:

Od kuda tzv. porezni dug?

Društvo Stanogradnja uredno je poslovalo desetak godina, uredno izvršavalo svoje obveze, sve do dolaska inspektorice Porezne uprave u tzv. Kontrolu poslovanja društva. Nakon tzv. Kontrole poslovanja i nakon doživljenoga, slobodno možemo kazati, razbojništva nad ovom tvrtkom, društvo praktički prestaje poslovati a ubrzo i postojati.


Krenimo redom

Društvo Stanogradnja d.o.o. prije izvođenja radova (2004. g.) na izgradnji jednog stambenog objekta na Ilijinoj glavici, POKLONILO je tri stana obiteljima koje su na toj lokaciji tridesetak godina nelegalno stanovale u barakama (kako bi mogli započeti gradnju jer te obitelji nisu htjele napustiti lokaciju). Također, društvo Stanogradnja d.o.o. je sudjelovalo u kupnji još dva stana ostalim dvjema obiteljima koje su tu živjele a koje nisu željele prihvatiti darovane stanove na toj lokaciji.

Također, društvo Stanogradnja je sa stvarnim vlasnicima tog zemljišta sklopilo partnerski Ugovor, tako da je kupoprodajna cijena zemljišta plaćena na način raspodjele kvadrata. Vlasnicima, koji su ostali i u naslovu građevinske dozvole i u suvlasništvu zemljišta, u vlasništvo su pripala tri stana i nekoliko poslovnih prostora. Dakle, kako stoji u Ugovoru, radi se o zajedničkoj izgradnji predmetnoga objekta i partnerstvu kakvih je na tisuće u Hrvatskoj i kakva partnerstva nigdje, baš nigdje, nisu sporna. Osim dubrovačkoj Poreznoj upravi i njihovoj na daleko čuvenoj inspektorici.

I onda se događa nešto što se ne može projicirati niti u najcrnjim hororima!

Naime, tzv. inspektorica Porezne uprave je svojim Rješenjem POKLONJENE stanove ali i one koji NIKADA NISU BILI U VLASNIŠTVU društva Stanogradnja d.o.o. (koji su Ugovorom odmah pripali u vlasništvo vlasnicima predmetnog zemljišta na kome se gradi objekat) tretirala kao KLASIČNU (KUPO)PRODAJU. Dakle, sve te stanove i poslovne prostore, i one POKLONJENE i one koji NIKADA NISU NITI BILI U VLASNIŠTVU društva Stanogradnja, tzv. inspektorica Porezne uprave je PROGLASILA PRODAJOM. Dakle, kao da je društvo Stanogradnja SVE TE STANOVE I POSLOVNE PROSTORE NA TRŽIŠTU PRODALO, iako je definitivno, bez ikakve sumnje, znala kako to nije točno! Stanogradnja iste NIJE NITI MOGLA PRODATI jer A - Poklonjene jer su poklonjeni kao dio dogovora oko iseljenja "barakaša" i B - ove druge iz jednostavnog razloga jer nikada nisu niti bili u vlasništvu Stanogradnje. Kako je moguće nešto tuđe prodati?

Onda je uslijedio dodatni horor!

Ista inspektorica je na sve te virtualne (izmišljene) kupoprodajne cifre obračunala i pripadajući PDV, na koncu također za te virtualne cifre i kvadrate obračunala i Porez na dobit. I sve to onda “primijenila“ na nekoliko godina unatrag (retroaktivno), kako bi mogla za protekle godine obračunati i – zatezne kamate.

Lažno prikazavši stanje stvari, tom prilikom je konstatirala nekakav dug od čak skoro tri milijuna kuna.

Kao ilustraciju svekolike ludosti navodimo kako je taj iznos više od polovice ukupnoga prometa društva Stanogradnja te godine (2005.)?!?!

Uzalud smo upozoravali inspektoricu kako nema nikakva smisla pisati kojekakva Rješenja  koja, prije svega, nemaju nikakve veze sa zdravom pameti, ali i koja, po logici stvari, ne mogu biti naplaćena. Naprosto jer se radi o ogromnim iznosima za jednu tvrtku kapaciteta tadašnje Stanogradnje. A bilo bi ogromno i za puno veće tvrtke.

Naravno kako smo, nakon svega, tužili Poreznu upravu. Postupak se još uvijek vodi (skoro tri godine) pred Upravnim sudom RH, a u pozitivan ishod niti ne sumnjamo. Čak nam je naš odvjetnik, koji je jedan od najboljih financijsko-pravnih stručnjaka u RH, jamčio pozitivan ishod, što je iznimno rijetko u odvjetničkoj praksi.

Brončana medalja

Onda su odgovorni u Poreznoj upravi, prije objave Liste dužnika, za sve minule godine “nadođontali“ još nekih šest-sedam milijuna kuna kojekakvih zateznih i inih kamata, te su tako došli do famozne i objavljene cifre od 9,4 milijuna kuna duga. Čime je društvo Stanogradnja osvojilo broncu u Dubrovačko-neretvanskoj županiji.

Sve je ovo toliko nevjerojatno i nesvakidašnje da normalan čovjek ne može niti zamisliti da se to uopće može dogoditi u jednoj imalo uljuđenoj državi.

Postavljamo pitanje Poreznoj upravi: Što će biti ako Upravni sud RH presudi u korist društva Stanogradnja d.o.o., a vi ste tvrtku već, temeljem tih tzv. Rješenja, ekspresno gurnuli u stečaj? Suprotno dobrim poslovnim običajima da se tvrtku ne dira dok postupak ne bude pravomoćan. JER, DUG KOJI SE NAVODI U TOJ LISTI DUŽNIKA ZA OVO DRUŠTVO NIJE PRAVOMOĆAN, DAKLE DUG JE NEPRAVOMOĆAN. ON JE PRODUKT JEDNE NEVJEROJATNE SITUACIJE I POREMEĆENOG SHVAĆANJA ZAKONA NA NAČIN POREZNE UPRAVE, A NIKAKO PRAVA POGOTOVU NE PRAVDE.

Zaključno

Društvo Stanogradnja d.o.o. iz Dubrovnika NIKADA, BAŠ NIKADA, ZA SVE GODINE POSLOVANJA, NIJE KASNILO NITI DANA S PLAĆAMA SVOJIM DJELATNICIMA. Društvo Stanogradnja d.o.o. iz Dubrovnika, NIKADA, BAŠ NIKADA, NIJE KASNILO S PLAĆANJEM PDV-A, kao niti drugih davanja s osnova MIO, HZZO, Poreza na dobit i drugih davanja. Ukratko, ni sa čime nismo kasnili, bili smo iznimno uspješna mala dubrovačka tvrtka. Sve do dolaska tzv. inspektorice Porezne uprave u tzv. Kontrolu poslovanja društva.

Kraj priče?

Društvo Stanogradnja je zaslugom dubrovačke Porezne uprave, očigledno, završena priča. Jedini efekt pisanja tzv. Rješenja od strane tzv. Inspektorice Porezne uprave je bacanje na cestu nekoliko desetaka radnika, koji su godinama uredno i bez ikakvih problema ostvarivali sva svoja prava u ovome Društvu. O još nekoliko desetina kooperanata da i ne govorimo.

A mi cijenjenoj inspektorici (i njenom prijatelju koji je sve to nadgledao i, kako smo naknadno doznali, koordinirao i pisao) želimo da ih u životu stigne barem dio onoga što su im poželjeli otpušteni radnici ove nekada uspješne dubrovačke tvrtke.

NASTAVLJA SE....

SPONZORIRANI ČLANAK

Datum zadnje izmjene: 09.08.2012 23:59
Sve o temi:

Povratak

Pošalji prijatelju

SPONZORIRANI ČLANAK

Facebook komentari

Komentari

PortalOko.hr

Praćkaje izgubila živce.Komentari izbrisani! Praćku pozivamo na kavicu?

11.08.2012 18:13

Pracka

E moj Graniću,ne bi ti izbriso komentare da ti nisi izgubio živce,ali može ti bit ,pa dobro.Đe je ta kafa ?

13.08.2012 16:11

Pracka

Koji je ovo GRMALJ Marko Kovačić?Je li prodava sendviće ispred Pravnog fakulteta? To bi bila jedina poveznica sa fakultetom uopće!

14.08.2012 17:00

Avatar

Prohodnost cesta


Kolnici su mjestimice mokri i skliski u Slavoniji, Gorskom kotaru, Hrvatskom primorju, Lici, Dalmaciji i središnjoj Hrvatskoj.
Jak vjetar puše na dionicama autocesta: A1 od južnog ulaza u tunel Sveti Rok do čvora Maslenica te A6 Rijeka-Zagreb od Kikovice do tunela Tuhobić. Vozi se uz ograničenje brzine no autoceste su otvorene za sve skupine vozila.

Na cestama u gorju i duž Jadranske magistrale (D8) mogući su odroni zemlje i kamenja.

Vozače upozoravamo da prilagode brzinu i način vožnje uvjetima na cestama te održavaju sigurnosni razmak između vozila.

Na autocesti A1 kroz tunele Mala Kapela i Grič promet teče dvosmjerno, jednom tunelskom cijevi uz ograničenje brzine, zbog radova.

Na Riječkoj obilaznici kroz tunel Katarinu (od 25.+350 do 27. km) u smjeru Zagreba promet teče jednim trakom uz ograničenje brzine od 40 km/h, zbog radova.

Do 06,00 sati kroz tunel Učku vozi se uz privremenu regulaciju prometa, zbog radova.

Zbog radova zatvorene su ceste:
- D512 Makarska-Ravča na predjelu Stupica,
- D22 Možđenec-Sudovec i Križevci-Sveti Ivan Žabno,
- D30 dio Zagrebačke ulice u Petrinji,
- D57 Vukovar-Orolik,
- D205 Klanjec-Dubrovčan,
- D307 Gornja Stubica-Marija Bistrica i
- Sisačka ulica u Karlovcu, izlaz iz Karlovca prema Pisarovini (D36).

Naizmjence se vozi:
- na D1 Korenica-Debelo Brdo
- na D2 od kružnog toka u Turčinu do raskrižja s Gospodarskom ulicom u Varaždinu.
- na Jadranskoj magistrali kod Draga, kroz Duće, kod Drvenika, Zaostroga i Podaca, između Slanog i Trstenog i u mjestu Soline ( Dubrovačko- neretvanska županija).
- na D25 Bunić-Ljubovo,
- D205 Risvica-Dubrovčan,
- D206 na dionici od Valentinova do Petrovskog i
- na D227 Šenkovec-Štrigova u naselju Prekopa.

Za teretna vozila zatvorene su ceste:
- D29 Marija Bistrica-Soblinec,
- D228 Jurovski Brod-Ozalj-Karlovac, u Gornjem Pokupju (za vozila iznad 15t),
- ŽC3124 Vidrenjak-Popovača-Kutina–Novska,
- ŽC3252 Novska-Borovac i
- ŽC4030 Orahovica-Kutjevo.

U promet se uključuje sve veći broj motociklista i biciklista stoga pozivamo ostale sudionike u prometu na pojačan oprez i da obavezno provjeravaju „mrtvi kut“. Upozoravamo motocikliste i bicikliste da na kolniku još uvijek mjestimice ima pijeska i šljunka, posebice na cestama kroz gorska područja te da voze u skladu sa prometnim propisima.

Savjeti za sigurnu vožnju


  • Planirati put i uzeti u obzir alternativne pravce. Najkraći put na karti nije nužno i najbrži.
  • Odmoriti se! Umorni vozači gube koncentraciju pa se na dužim putovanjima treba češće odmarati.
  • Provjeriti ulje, rashladnu, kočionu i tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla.
  • Provjeriti tlak u gumama, stanje i dubinu utora na njima (barem 3 mm).
  • Ponijeti nešto za jelo i (osvježavajuće) piće. Katkad putovanje traje duže od očekivanog.
  • Prije putovanja natočiti puni spremnik goriva
  • Vezati se sigurnosnim pojasom a voze li se i djeca pažljivo provjerite njihove sjedalice i sigurnosne pojaseve.
  • Prilagoditi brzinu kretanja vozila uvjetima i stanju na cesti te poštovati ograničenja brzine.
  • Uključiti radioprijamnik u sustav informiranja o stanju u prometu (RDS) kako biste saznali što se događa nacesti i izbjegli čekanja. Ili, raspitati se u HAK-u (072 777 777) o stanju na prometnicama na kojima namjeravate voziti.
  • Dobro je biti član HAK-a: Vrlo često se događa da ključevi ostanu zaključani u automobilu ili je točeno krivo gorivo, ... pozivom na 1987 - klub će vam tada pomoći na cesti!

Savjeti MUP-a i HAK-a motociklistima


  • Uvijek nosite zaštitnu kacigu i ostalu opremu
  • Nemojte voziti brzo i prilagodite brzinu uvjetima na cesti
  • Ne precjenjujte svoje vozačke sposobnosti
  • Vozite s upaljenim svjetlima, tako ste uočljiviji drugima
  • Nemojte pretjecati gdje nije dozvoljeno ili je rizično

Savjeti MUP-a i HAK-a vozačima automobila


  • Ne oduzimajte vozačima motocikla prednost prolaska
  • Kod prestrojavanja i pretjecanja pazite na “mrtvi kut”
  • Vodite računa da motocikli brže ubrzavaju od auta
  • Motocikli se mogu učiniti daljima nego što zaista jesu
  • Ne usporavajte bez da ste dali znak paljenjem sva četiri pokazivača smjera ili laganim pritiscima ("pikanjem") na papučicu kočnice

Prometna nesreća


Više informacija na HAK-u »

Zemlja Jed. Valuta Kupovni Srednji Prodajni
Australija Australija 1 AUD 5,092405 5,107728 5,123051
Kanada Kanada 1 CAD 4,970990 4,985948 5,000906
Češka Češka 1 CZK 0,276474 0,277306 0,278138
Danska Danska 1 DKK 1,016422 1,019480 1,022538
Mađarska Mađarska 100 HUF 2,466431 2,473853 2,481275
Japan Japan 100 JPY 5,366054 5,382201 5,398348
Norveška Norveška 1 NOK 0,916870 0,919629 0,922388
Švedska Švedska 1 SEK 0,836009 0,838525 0,841041
Švicarska Švicarska 1 CHF 6,219645 6,238360 6,257075
Vel. Britanija Vel. Britanija 1 GBP 9,211325 9,239042 9,266759
SAD SAD 1 USD 5,483930 5,500431 5,516932
Europska Unija Europska Unija 1 EUR 7,589211 7,612047 7,634883
Poljska Poljska 1 PLN 1,811224 1,816674 1,822124

Copyright 2011. Portal Oko

Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.