Tehnologija

Ovo su NAJGORI Android mobiteli svih vremena - je li i vaš među njima?

Koliko god da je platforma Android prilagodljiva, to joj je ujedno i najveća snaga i najznačajnija slabost. Otkako postoji, tržište je ugledao niz proizvoda koje ne bi poželjeli ni za kupovinu ni za poklon, ili zapravo - ni za što. Proizvoda koji spadaju u tu kategoriju ima kod praktički svakoga, Samsung, Sony, LG, izuzetaka gotovo da nema.

Prvi u nizu uređaja koji ne bi poželjeli nikome je Samsungov Galaxy Ace. Kako piše stranica Androidpit.com, a prenosi tportal zapravo ga je moguće poželjeti samo mazohistima. Uređaj 'srednjeg segmenta' koji kvalitetama ne spada ni blizu istoj. Malen ekran, očajne razlučivosti, kamerica koja pruža fotografije kao uređaji iz daleke prošlosti, rušenja sustava...

Galaxy Fit je Samsungov drugi uređaj na ovoj listi. Uređaj koji je svjetlo dana ugledao u 2013. godini još uvijek je imao Android u verziji 2.3 (!?), a donio je ekran 'fenomenalne' razlučivosti 320 puta 240 piksela i niz...zapravo, teško je uopće govoriti o ovom uređaju a da ga se ne opiše kao 'lošom šalom iz Samsunga'. Androidpit ekipa ga opisuje jednako korisnim kao fiksni telefon s rotirajućim biračem.

Samsung Galaxy S Beam je izazvao veliku pažnju medija po svojoj pojavi. U pitanju je bio smartphone koji je u svom vrhu sadržavao minijaturni projektor. Nepraktičnost, cijena i ostali problemi su svoje pokazali, jer je uređaj potpuno zaboravljen - baš kao i ideja spajanja projektora sa smartphoneom. Barem dok tehnologije ne uznapreduju.

HTC Wildfire je 'najbolji način za zaustaviti prijatelja da koristi vaš mobitel'. Kako piše Androidpit, riječ je o uređaju koji je sve dobro vezano uz Android pretvorio u noćnu moru, a najbolje o tome će posvjedočiti nesretni vlasnici ovog uređaja.

Ne, Sony nije izuzetak. Toliko medijske buke je izazvano s modelom Xperia Play, a toliko je projekt neslavno propao. Možda je i bolje, s obzirom na to da je kao 'konzola' uređaj bio potpuna katastrofa. Loše kontrole, nedovoljno procesorske snage, krajnje ograničen izbor igara...sve to je igralo ulogu u padu ove ideje, koja se za sad iz kompanije nije ponovila. Potrable plejka u ruke i vozi!

LG Optimus L3 II je bizaran uređaj, bizarnog naziva i još bizarnijeg puta na tržište - koje se odvilo na ljeto 2013. 'S ekranom razlučivosti koja je podsjećala na Game Boy iz devedesetih, uređaj je jednako debel kao taj Nintendov proizvod, a za očajnim karakterom ne kaskaju ni ostale karakteristike', navodi stranica.

LG Optimus Vu je još jedan pokus iz LG-evih labosa koji nije smio ugledati svjetlo dana. Format stranica uređaja od 4:3 je bio osuđen na propast već po objavi priopćenja o postojanju uređaja.

Znali ste da se i Panasonic okušao u izradi smartphonea? O da. Ne trebate se pitati zašto su odustali. Njihov Eluga je bio solidno dizajniran uređaj. Bio je čak i među prvim vodootpornim uređajima koji su izgledali jako lijepo. S druge strane, užasno loš hardver što uključuje i predpotopnu kamericu su odigrali svoje. Ubroji li se u računicu i neshvatljivo kratko trajanje baterije, Panasonic nije igrao na kartku povratka.

Ah da, gdje bi svijet bio bez fenomenalnih katastrofa koje su bili HTC Cha Cha i HTC First, prvi 'Facebook mobiteli'. Cha Cha, svojevrsna kopija BlackBerryja kad je riječ o ideji te HTC First koji se pojavio naknadno po predstavljanju Facebook Home sučelja su imali jednu zajedničku crtu - brzo su zaboravljeni i izbrisani s lica tržišta.

Motorola je modelom Flipout pokušala biti inovativna, no to joj se obilo o glavu. Riječ je o uređaju koji je imao kvadratan omjer stranica s fizičkom tipkovnicom koja bi se pojavila po njegovom rotiranju. Upravo očajan ekran te ostatak hardvera su ovaj model učinili legendardnim - kada bi se govorilo o dnu pri izvedbi.

Nikako se ne smije zaboraviti i na '3D eru' uređaja, koju su proizvođači televizora i kamkordera po svaku cijenu htjeli prodati i u svjetove poput mobilnog. HTC Evo 3D i LG Optimus 3D su primjer kako takve ideje prolaze u tržištu koje jednostavno ni u TV segmentu nije bilo zainteresirano za 3D. U pitanju je bila najobičnija marketinška 'fora' koja se pokušala prodati pod inovaciju, a tako je i završila - neslavno.

Komentari

Komentiraj članak

Komentari