KOMPLICIRANO

OTOČANIMA NIJE LAKO IĆI U SPENZU 'Žurimo obaviti kupnju kako bismo stigli na brod, dočekaju nas stare cijene, a onda djelatnicima butige to treba dokazivati'

Jedna žena s otoka Lopuda (podatci poznati redakciji) obratila se Portalu Oko izražavajući svoje nezadovoljstvo uslugom u jednoj dubrovačkoj butizi.

-Nama otočanima Elafita inače nije jednostavno ići u nabavu osnovnih životnih namirnica kao što je to nekome tko živi u gradu. Prije svega, zimi je recimo na Lopudu butiga zatvorena, a ljeti su cijene prilagođene turistima. Ovisimo o puno faktora vezano za obavljanje kupnje u Dubrovniku, počevši od vremenskih neprilika, što ljeti nije neki problem, ali zimi inače svakako jest. Nadalje, samo vrijeme koje nam je na raspolaganju da obavimo kupnju je limitirano, moramo se žurit da stignemo na prvi brod, jer, Bože moj, svi mi imamo razne obaveze, od poslovnih do onih koje nas čekaju doma- započela je naša sugovornica. 
 
-Lako se i snaći kada je riječ o ovome što sam prethodno spomenula, ali kada već dođemo u butigu i žurimo obaviti kupnju te se opskrbiti sa svim prijeko potrebnim namirnicama i kućnim potrepštinama, onda nas često dočekaju stare cijene, koje djelatnice nisu bile očito u mogućnosti promijeniti čak i dva dana od kada se primjenjuju nove cijene iz novog kataloga. Govorim konkretno o butizi Studenac u Gružu, a koja je u sklopu objekta Robna kuća Srđ. Nije da se ovakve stvari događaju samo u ovoj butizi, dogodilo mi se nekoliko puta u prošlosti i u drugim butigama, ali u ovoj gotovo uvijek naiđem na sličan problem- nastavila je ona. 
 
-Ovakvoj situaciji ne svjedočim nažalost prvi put, odmah pri ulasku sam primijetila kako ne stoji nikakvo naznačeno sniženje pokraj mrkve i žute paprike, a i na većini ostalih artikala za koje sam u katalogu vidjela da su sniženi. S obzirom na sve navedeno, obratila sam se djelitnici butige te joj rekla kako ispod artikala nije naznačeno sniženje. Predočila sam joj katalog. Ona mi je prvotno rekla kako se radi o starom katalogu pod pretpostavkom da sam se zbunila. Ja sam inzistirala na tome da se nisam zbunila jer sam imala katalog otvoren u web pregledniku na mobitelu. Provjerila je cijenu na blagajni, a ona se podudarala s onom koja je navedena u katalogu- požalila se naša sugovornica. 
 
-Druga stvar, koja je također vrlo bitna, a želim je ovom prilikom spomenuti je sljedeća. Ispod patata koje sam išla kupiti, bila je navedena cijena 2,99 kn/kg. Kada sam došla na blagajnu, vidjela sam nakon plaćanja da je na računu navedena cijena 4,99 kn/kg za te iste patate. Odmah sam to rekla blagajnica. Rekla je, citiram, kako 'cure nisu stigle promijeniti cijenu', te da se radi o staroj cijeni. Koliko znam, četvrtkom izlazi novi katalog, a danas je subota. Dakle cure dva dana nisu stigle promijeniti cijenu. Reći nešto više od toga bilo bi suviše- zaključila je.

Komentiraj članak

Komentari