IGRA I PREDIGRA

ORALNI SEKS NIJE GRIJEH Don Stojić usporedio seks s - bejzbolom

Katolici smiju uživati u seksu. Piše to poljski fratar konventualac Ksawery Knotz u knjizi “Seks kakav niste poznavali”, koja je upravo danas izašla u nakladi Verbuma i kojoj je predgovor napisao salezijanac don Damir Stojić, usporedivši pravila o seksu s onima o bejzbolu.

“Zašto spominjem bejzbol? Mnogi misle da Katolička crkva sa svojim pravilima ima nazadan, dosadan i bezličan pogled na spolnost. Misle da Crkva svojim pravilima i strogim načelima oduzima od spontanosti i romantičnosti seksa. To je jako daleko od istine. Ova knjiga poručuje da se radost seksa ne nalazi u tzv. oslobođenju od moralnih principa, nego u poslušnosti zapovijedima Boga Stvoritelja koje je uputio našim praroditeljima: ‘Plodite se i množite’, tj. u življenju po Božjim i crkvenim zapovijedima na ovomu području”, piše Stojić objašnjavajući kako osobno kao katolički svećenik dobiva na stotine upita i molbi za razgovor o toj temi od bračnih parova i mladih, piše Večernji.

“Koja im je glavna tema i briga? Seks. Kakva su im pitanja? Što je dopušteno u predigri? Je li grijeh ako oralno zadovoljim supruga? Moj muž uvijek ima želju, a ja baš ne. I tako dalje“, navodi Stojić, a mnoge odgovore na ta pitanja daje upravo objavljena knjiga koja će zacijelo šokirati puritance i skrupuloznije vjernike jer opisuje seksualne odnose u braku.

Naime, Knotz tvrdi kako “Isus Krist pristupa supružnicima i onda kada se nježno grle, ljube, miluju, imaju spolni odnos. I na taj način njihova probuđena tijela sudjeluju u tajni ljubavi Boga skrivenoga u ljudskim tijelima. U trenutku kada uzajamno daruju zadovoljstvo Gospodin Bog je prisutan među njima, i to na temelju sakramenta ženidbe koji posvećuje njihov intimni odnos.” Govori o “tri kućna oltara” kao simbolima dimenzija odnosa s Bogom, a to su: kućni molitveni kutak, stol i bračna postelja.

“Katolički se supružnici prema bračnoj postelji odnose s osobitim poštovanjem. Uređuju posebnu sobu za intimno slavljenje bračnoga čina. Opremaju je krevetom toliko širokim da bi pogodovao lagodnu doživljaju toga iznimnog trenutka”, kaže Knotz dodajući kako “supružnici slave svoj sakrament, odnosno svoj život s Kristom, i u spolnome činu”. “Takva tvrdnja obično šokira ljude koji su naučili pogrešno gledati na spolnost. Teško im je prihvatiti da je Bog zainteresiran i za sretan spolni suživot ljudi i da u tomu trenutku daruje supružnicima svoje darove”, piše Knotz objašnjavajući kako se tu radi o krivoj predodžbi koja se definira pitanjem – što Bog ima s mojom spolnošću?

 “A što ima Bog s tvojim zdravljem, novcem, poslom, odmorom, ljubavlju, smrću? Ako nema ništa, znači da nisi kršćanin”, odgovara on i kaže kako “govor o svetosti bračnoga čina koji za postelju koristi simboliku oltara može kod nekih izazvati čuđenje i mišljenje da je riječ o ponašanju koje nije karakteristično za Crkvu”. “Neki su ljudi uvjereni kako se tamo gdje je Bog treba ponašati vrlo pobožno – ne smije se glasno razgovarati, treba sklopiti ruke, ne smije se šaliti, smijati se, koketirati, ljubiti se, milovati se niti se spolno sjedinjavati. Kada slušaju o svetosti bračnoga života, odmah zamišljaju kako takav seks mora biti lišen radosti, erotskih igrica, maštarija i supružnicima atraktivnih poza, nego treba biti ozbiljan kao korizmene crkvene pjesme. Nije im ni na kraj pameti da bi posve prirodan, normalan bračni i obiteljski život mogao biti svet”, piše Kontz ulazeći u knjizi na više mjesta u detaljne opise kako bi supružnici trebali zadovoljiti jedni druge, tj. međusobno se “darivati”.

“Kod muškarca izbacivanje sjemena prati ‘automatsko’ zadovoljstvo. Zato ga, naravno, želi što je moguće češće. Kod žene prihvaćanje spolnoga čina i rizik mogućega začeća u brojnim slučajevima nisu ‘automatski’ prirodno nagrađeni snažnim osjećajem zadovoljstva. Žena se često na spolni čin odlučuje više iz ljubavi prema mužu nego poradi vlastite potrebe. Zato je jako važno da muškarac za vrijeme spolnoga čina nastoji nagraditi ženinu odanost, trud i rizik”, piše i naglašava kako je “muž dužan posebno se brinuti da žena za vrijeme spolnoga čina doživi zadovoljavajuću emocionalnu bliskost i seksualno zadovoljstvo. U brojnim slučajevima to se može dogoditi samo onda kada spolni čin prate dodatni muževi zahvati – počevši od stvaranja sigurna, nježna i srdačna ozračja za spolni čin preko maženja njezinih omiljenih erotskih točaka, a završavajući stimulacijom klitorisa”.

Više pročitajte OVDJE.

Komentiraj članak

Komentari