Zdrav život

NE PROPUSTITE! Krenule prijave za 17. Mediteranski sajam zdrave prehrane

Ubrzo kreće još jedan Mediteranski sajam zdrave prehrane, ljekovitog bilja i zelenog poduzetništva. Iz organizacije su poslali priopćenje za javnost koje prenosimo u cijelosti, a koje će Vam bolje približiti o čemu se radi te do kad traju prijave za sudjelovanje i izlaganje proizvoda.

Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na 17. Mediteranski sajam zdrave prehrane, ljekovitog bilja i zelenog poduzetništva koji će se i ove godine u organizaciji Dubrovnik Sun d.o.o., te u suorganizaciji Dubrovačko-neretvanske županije, Grada Dubrovnika, Hrvatske gospodarske komore – ŽK  Dubrovnik, Obrtničke komore DNŽ-e,  Razvojne agencije Grada Dubrovnika DURA, i Regionalne razvojne agencije Dunea d.o.o.,     od 19.-22. ožujka 2020.g., održati u vanjskim i unutarnjim sadržajima hotela Tirena - Babin kuk Dubrovnik.

 

Svih ovih godina  okupljamo izlagače, stručnjake, pokrovitelje i entuzijaste kako bismo zajedničkim nastojanjima pokušali predstaviti veći dio ekoloških i tradicijskih proizvoda kojima  naša zemlja obiluje.


Ova specijalizirana manifestacija profilirala se kao najznačajnija sajamska priredba u Republici Hrvatskoj i Dubrovačko-neretvanskoj županiji na području ekološke, tradicijske poljoprivrede i ostalog zelenog poduzetništva. 

 

Travnja, 2005.g. sa našeg sajma pokrenuta je i ostvarena ideja o proglašenju Dubrovačko-neretvanske županije GMO free županijom.  Na 16. Mediteranskom sajmu 2019.g. izlagalo je preko 200 izlagača iz svih dijelova Hrvatske i susjednih mediteranskih zemalja, a sajam je posjetilo preko 20.000 tisuća posjetitelja.

 

Prepoznali su to predsjednica RH gospođa Kolinda Grabar Kitarović i neka hrvatska ministarstva (Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo poduzetništva i obrta, Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije ), te hrvatska zastupnica u Europskom parlamentu Marijana Petir, koja je u srpnju 2017. Godine u nazočnosti osnivača sajma  predstavila i najavila u Europskom parlamentu u Bruxellesu 15. Mediteranski sajam zdrave prehrane, ljekovitog bilja i zelenog poduzetništva.


Ovogodišnja orijentacija sajma usmjerena je na proširenje sa novim proizvodima, (hybridna, električna vozila, eko namještaj i odjevni predmeti od prirodnih materijala), održavanje manifestacije dani meda Dubrovačko-neretvanske županije, podizanje kvalitete nastupa izlagača kao i podizanje kvalitete ekoloških i tradicionalno uzgojenih proizvoda.Naravno i ove godine nastavit ćemo s promocijom domaćih kvalitetnih proizvoda, te pripremamo niz edukativnih okruglih stolova, predavanja, prezentacija, atraktivnih kulturno-zabavnih i gastronomskih pratećih sadržaja.

 

S osobitim zadovoljstvom možemo istaknuti da su uvjeti za izlagače, unatoč velikim organizacijskim troškovima izuzetno povoljni.             

 

Posebno naglašavamo da je sajam uz navedeno izložbenog i prodajnog karaktera te da se  posjetiteljima ulaz ne naplaćuje.

 

Prijave pristigle nakon 08. ožujka 2020.g., nažalost nećemo moći prihvatiti.


Sve detaljnije informacije možete dobiti na tel: 020/436 233;  020/436 363;  fax: 020/436 233

Web: www.mediteranski-sajam.com

e-mail: mediteranski.sajam.du@gmail.com


Ovim putem želimo Vam skrenuti pažnju na pravila i tehničke detalje vezane uz izlaganje na sajmu.

 

1.      Za sudjelovanje na sajmu potrebno je imati svu  potrebnu zakonsku dokumentaciju (registracija tvrtke, itd...) i sukladno zakonima i propisima RH postupati. 

           -Prijavnicu za sudjelovanje na sajmu

-Presliku rješenja o upisu u :

-Upisnik registriranih objekata u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, ili --  -Upisnik objekta odobrenih pod posebnim uvjetima ili Upisnik odobrenih objekata, te pripadajući Izvod ovisno o vrsti hrane.

Subjekti koji nisu upisani u odgovarajuće upisnike, a žele učestvovati na sajmu trebaju uputiti zahtjev Ministarstvu poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja (www.mps.hr) i dostaviti uz prijavu.

Napomena: Odnosi se na izlagače koji izlažu proizvode životinjskog podrijetla!

 

2.      Molimo sve sudionike koji će se predstaviti sa svojim proizvodima (vina i alkoholna pića) sa obvezom posjedovanja Prijave za upis u registar trošarinskih obveznika da ishode odobrenja za prigodnu prodaju navedenih proizvoda kod Carinarnice Dubrovnik.

3.      Izlagači sami brinu o dekoraciji svog izložbenog prostora.

4.      Izlagači bi trebali osigurati prekrivače za svoj izložbeni prostor preko noći.

5.      Izlagači bi trebali osigurati produžne kablove, male rashladne uređaje za lako pokvarljive mliječne proizvode i sl.

6.      Raspored izlagača sastavlja organizator sajma.

7.      Potpisivanjem prijavnice prihvaćate gore navedene uvjete.

 

U slučaju da do sada niste dobili sve potrebne obrasce i informacije o sajmu, hitno nam se javite!

Komentiraj članak

Komentari