Ljepota i zdravlje

Muče vas masne naslage na trbuhu? Možete ih skinuti za SAMO PET DANA!

Jogurt će smanjiti nadutost i "izravnati" trbuh no povrće poput kupusa i luka nadima zbog čega ga treba izbjegavati u danima kada želite imati što ravniji trbuh.

Izbjegavajte sokove i pića

Zaslađeni voćni i gazirani sokovi te mineralna voda bogati su kalorijama, a osim toga napuhuju nas plinovima u crijevima, tvrde stručnjaci. Zbog toga je za ravan trbuh puno bolje piti običnu vodu nego bilo kakva druga pića.  

Izbjegavajte umjetne zaslađivače

Umjetni zaslađivači koji sadrže sorbitol, manitol i laktitol, probavljaju se u crijevima gdje se s njima hrane i brojne bakterije. Zbog toga se u abdomenu i crijevima proizvodi dodatni plin, a otežava probava. Stoga je bolje koristiti smeđi šećer, ali u manjim količinama.

Odolite otpornom škrobu

Škrob je u pravilu lako probavljiv, ali postoji i škrob koji odolijeva probavnim enzimima i to je tzv. otporni škrob. On se ne apsorbira u tankom crijevu pa neprobavljen dospijeva u debelo crijevo. Zbog njega se crijeva nadimaju, a najviše ga ima u namirnicama poput mahunarki, banana, riže, krumpira i gljiva.

Izbjegavajte povrće koje napuhuje

Grah, dinstani luk i kupus neke su od namirnica koje najviše napuhuju. U danima u kojima vam je važno imati ravan trbuh, taj i dan prije izbjegavajte takve namirnice.

Pijte probiotike

Dobre bakterije iz jogurta pomažu probavi da smanji količinu zraka u crijevima, a znanstvenici sa Sveučilišta Manchester dokazali su da probiotici smanjuju nadutost u trbuhu.

Reducirajte sol

Stručnjaci tvrde da ograničavanje unosa soli na svega tri grama na dan može značajno smanjiti naduti trbuh. Sol veže vodu za sebe i uzrokuje nadutost, a u prosjeku unesemo oko osam do devet grama soli na dan, što je svakako previše. Najviše soli ljudi unose preko prerađene gotove hrane poput čipsa i drugih grickalica.

Komentiraj članak

Komentari