MSC Cruises i Fincantieri otkrivaju nove detalje na svečanosti polaganja kovanice broda MSC Seashore

Danas se u brodogradilištu Fincantieri (Monfalcone, Italija) održala tradicionalna pomorska svečanost polaganja kovanice ispod kobilice broda MSC Seashore. Tijekom ovog važnog događaja MSC Cruises je otkrio detalje značajno izmijenjenog dizajna i novih značajki broda.

MSC Seashore će sa svojih 339 metara biti najduži brod ove kompanije kada se pridruži floti u 6. mjesecu 2021. godine kao prvi od ukupno dva obogaćena broda „Seaside Evo“ klase s najnovijom tehnologijom zaštite okoliša, većom površinom javnih prostora, više kabina te većim omjerom vanjskih prostora po gostu nego bilo koji drugi brod u MSC-ovoj floti.

Dugogodišnje zaposlenice Marianna Cicala (Ground Services Planning Manager, MSC Cruises) i Silvia Bozzetto (Production Planning & Control Commissioning, Monfalcone brodogradilište) ispunile su ulogu kuma kada su ritualno položile dvije kovanice ispod nove brodske kobilice kao znak blagoslova i sreće.

MSC Seashore će, između ostalog, biti opremljen vrhunskim sustavom selektivne katalitičke redukcije (SCR) kao i naprednim sustavom pročišćavanja otpadnih voda (AWT) nove generacije. SCR pomaže pri smanjenju dušikovog oksida za 90% kroz tehnologiju aktivne kontrole emisije. Dušikov oksid se provodi putem katalizatora i pretvara u dušik i vodu, tj. bezopasne spojeve. Uz AWT otpadne vode prolaze kroz sveobuhvatan postupak pročišćavanja i proces fine filtracije koji ju pretvara gotovo u kvalitetu vode iz slavine. Sistem zadovoljava takozvani „Baltički standard“ koji je viši od većine standarda dostupnih u ostalim gradovima svijeta. Novi brod će se također moći spojiti na lokalnu elektroenergetsku mrežu u luci (shore-to-ship power) kako bi se dodatno smanjila emisija broda.

 

Nove značajke pomažu ostalim učinkovitim tehnologijama zaštite okoliša koje se primjenjuju na brodu MSC Seashore i ostalim brodovima flote kako bi se kontinuirano smanjivao utjecaj na okoliš uključujući: vrhunske hibridne sustave čišćenja ispušnih plinova (EGCS) koji uklanjaju 98% sumporovog oksida iz brodske emisije; napredni sustav upravljanja otpadom; sustav za obradu balastne vode koji je odobrila Obalna straža SAD-a, najnoviju tehnologiju za sprečavanje ispuštanja nafte iz prostorija strojarnice i razna poboljšanja energetske učinkovitosti poput LED rasvjete.

 

Neka od novih poboljšanja vidljiva su golim okom poput 16 metara veće dužine broda, 200 dodatnih kabina, veći MSC Yacht Club i dodatni lounge salon na krmi koji se prostire na 2 palube. Brod će imati ukupno 10.000 m2 dodatne površine paluba za još bolji i prostraniji doživljaj.

Predstavit će se dva potpuno nova restorana, uključujući i jedan namijenjen isključivo Aurea gostima. Pet specijaliziranih restorana će imati novu lokaciju te će tako omogućiti sjedenje na brodskoj šetnici uz predivan pogled na more uz objedovanje al fresco.

MSC Seashore će imati show lounge salon na krmi broda koji će se prostirati na 2 palube, veću kockarnicu i 20 različitih specijaliziranih barova. Redizajniran će biti i bazen na krmi, unutrašnji bazen će biti veći, a novi interaktivni vodeni park ponudit će uzbuđenja za goste svih dobnih skupina.

Dječja zona će također imati veću površinu dok će prostor za tinejdžere biti izdvojen.

Brod će svim putnicima ponuditi najnoviju tehnologiju usmjerenu na goste uključujući ZOE, prvi na svijetu virtualni osobni asistent za krstarenje koji će se nalaziti u svakoj kabini, te program MSC for Me.

Komentiraj članak

Komentari