Kampanja

Misterij o spotu razriješen! Evo o čemu se radi!

Spot 'Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini života' koji prikazuje fotografije mlade djevojke tijekom godine dana i njezine transformacije zbog zlostavljanja djelo je jedne agencije koja ga je osmislila u cilju borbe protiv obiteljskoga nasilja.

Neko se vrijeme nagađalo je li spot o nasilju koji je preplavio društvene mreže stvaran slučaj ili je riječ o spotu za nekakvu kampanju za podizanje svjesti o nasilju nad ženama, no sada je i potvrđeno- riječ je o kampanji. Zabrinjavajući podaci o obiteljskom nasilju u Srbiji  potaknuli su neprofitnu organizaciju Fonda B92 da reagira i skrene pažnju na problem obiteljskoga nasilja, piše B92.

Tako je u suradnji s jednom agencijom osmišljen i snimljen video spot 'Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini života' na kraju kojeg pretučena djevojka moli za pomoć.

'Da ovaj problem nije ograničen samo na Srbiju, najbolje govori podatak da su o ovom spotu izvještavali i mediji u Kanadi, Francuskoj, Italiji i čitavoj našoj regiji. U samo dva dana je proizveden efekt da je gotovo cijeli svijet čekao da sazna tko je djevojka iz spota', kazao je Vedran Matić, predsjednik UO Fonda B92.

Glavna junakinja spota je Mia Hujić koja je htjela doprinijeti u borbi protiv nasilja jer, kako je rekla, i sama ima prijatelje i poznanike koji su suočeni s obiteljskim nasiljem.

'Imala sam šansu da moje lice predstavi te ljude, žene i muškarce i da pokrenemo nešto, pa makar video spotom. Jako je osjetljiva tema, dala sam se duhom i tijelom i nadam se da ova količina reakcija ljudi, a to je tri milijuna u pet-šest dana, da će ostati ista i nakon izjave da je ovo kampanja za promjene', kazala je.

Komentiraj članak

Facebook komentari