Registracija

Prijava

San za ljepotu

Mali savjeti za slatke snove

Čovjek se u prosjeku okrene 20 do 40 puta u toku noći. Na miran san utjecaj može imati i temperatura u sobi, pitanje koliko smo umorni, što smo radili neposredno prije odlaska u krevet, i što smo jeli.

Koliko prosječno spavate noću? Kada spavamo, to nam ne donosi samo opuštanje i spokoj duše i tijela, već i neophodnu dozu ljepote. Koliko nam je potrebno za snove? Iako nam se čini da smo i nakon 7, 8 sati sna umorni, što ćete tek reći kad vam kažemo da je nekada već 5 do 6 sati neometanog sna sasvim dovoljno za odmor, a ukoliko imamo nemirne snove, nekada nam je i 8 sati sna premalo.

Čovjek se u prosjeku okrene 20 do 40 puta u toku noći. Na miran san utjecaj može imati i temperatura u sobi, pitanje koliko smo umorni, što smo radili neposredno prije odlaska u krevet, i što smo jeli.

Prije spavanja: Prije nego legnete u krevet, postoje stvari koje možete učiniti kako bi vam san bio lakši i kako biste se ujutro probudili sretniji, poletniji i bez gunđanja. Prije nego odete spavati bilo bi dobro kratko prohodati bosih nogu, jer na taj način stimulirate refleksne zone koje su odgovorne za uspavljivanje. Isto tako, prije nego što odete u krpe, bilo  bi poželjno prošetati desetak minuta na svježem zraku, no ukoliko niste u mogućnosti, 30 dubokih udaha uz otvoren prozor napravit će svoje, prenosi žena.hr

Veliko ne!: Kofein, monitor, i nikotin samo nam mogu odmoći u mirnom snu. Kavu pijemo kad se želimo razbuditi, gledanje u monitor na nas također djeluje razbuđujuće, a nikotin ima podjednako stimulirajuće djelovanje kao kofein. Nakon 19 sati, cigarete zaboravite. Energetske napitke također. Energetski napitci sadrže ksantine (tu ulazi u kofein), gaziranu vodu, taurin, i B vitamin. Taj spoj je idealan za produljiti budnost na jedno tri do četiri sata. Ukoliko ste i popili neki od energetskih napitaka tijekom dana, to je u redu, no nemojte se naviknuti na njih, i nikako ih nemojte popiti više od dva dnevno, jer isti mogu uzrokovati aritmiju, mučninu i naravno nesanicu.

San za ljepotu: Prije spavanja bilo bi dobro izbaciti iz glave sve brige i ono što nas muči. Razmišljajte o nečem lijepom, odmoru i poljupcima voljenog muškarca. To će vas umiriti i ubrzo ćete utonuti u san. Dakako, tu su i naši preparativni mali prijatelji koje volimo jer kada se ujutro probudimo nismo zgužvani i ružni. Na lice namazati hidratantnu kremu, dok ćemo na vrat nanijeti malu količinu anti aging preparata za vrat i dekolte. Prste možemo izmasirati zagrijanim uljem od avokada. Ono što će nas sigurno opustiti je topla kupka od lavande. Ako su vam oči ujutro kao dvije krafne, trebali biste nastojati spavati na leđima jer samim tipe sprječavate nakupljanje vode u prednjem dijelu glave i lica. Ono što je najvažnije je svakako osvjetljenje, kojeg uopće ne bi trebalo biti. Što je mračnije, to naša osjetila bolje funkcioniraju kad je noć, te se bolje razvijamo i ugodnije spavamo.

Light večera: Zadnji dnevni obrok trebao bi svakako bit jednostavan i lagan. No, nemojte niti pomisliti na salatu! Salata će opteretiti želudac i crijeva jer je teže probavljiva. Na pizzu, ćevape i ugljikohidrate zaboravite. Osim što ćete ujutro biti naduti, imat ćete i loš zadah cijeli dan. Ukoliko se ipak odlučite za salatu mi preporučamo ječam (kuhati 20 min u slanoj vodi), tunu, žlicu maslinovog ulja, pola tikvice i malo ružmarina koji će sačiniti idealno lagan obrok za kraj dana. Kuhano povrće, kravlji ili posni sir, svježa rajčica, integralna riža, pileće ili pureće meso također spadaju u laganije obroke prije spavanja.

Napitak za uspavljivanje: Neki prije spavanja popiju čašu crnog vina, međutim ono što mi preporučamo je šalica crnog čaja. Crni čaj je stimulativan i odlično je piće za proljeće, samo se pobrinite da je riječ o slabije spravljenom čaju, jer  bi vas jaki mogao ojš više razbuditi. Za umirenje se preporučuju i čajevi od kamilice, matičnjaka i metvice.

Za tijelo ali prvenstveno dušu: Sve brige koje vas muče zapišite u malu bilježnicu. Kada jednog dana to budete čitali vidjet ćete da ste brinuli bez razloga, a možda se i nasmijati Tijekom dana bilo bi dobro i da se rekreirate. No, ne 3 sata prije spavanja, već prije, tijekom dana. Prije spavanja možete lagano meditirati ili se baviti jogom. Tik prije spavanja možete i namirisati jastuk, odnosno lagano poprskati jastuk aromaterapijski sprej s lotusom, lavandom ili nekim drugim umirujućim sastojkom. Isto vrijedi i za mirisne svijećice. Samo ih nemojte zaboraviti ugasiti!

Povratak

Pošalji prijatelju

San za ljepotu

Facebook komentari

Komentari

Avatar

Prohodnost cesta


Kolnici su mjestimice mokri ili vlažni i skliski u Slavoniji, središnjoj Hrvatskoj, Lici, Gorskom kotaru, Hrvatskom primorju i dijelu Dalmacije. Magla smanjuje vidljivost vidljivost u dijelu središnje Hrvatske, u Slavoniji i Gorskome kotaru, također na dionicama autocesta: A1 između tunela Male Kapele i čvora Otočac, A3 Bregana-Lipovac između Novske i Lipovca, A4 Zagreb-Goričan od Brezničkog Huma do Zagreba, A5 na dionici Đakovo-Sredanci te A6 Rijeka-Zagreb između Bosiljeva 2 i Kikovice.
Vozače upozoravamo da prilagode brzinu i način vožnje uvjetima na cestama te održavaju sigurnosni razmak između vozila.

Na cestama u gorju i duž Jadranske magistrale (D8) mogući su odroni zemlje i kamenja.

Zabrana prometa za teretna motorna vozila najveće dopuštene mase iznad 7,5t bit će danas, na Uskrsni ponedjeljak 21. travnja 2014.god., u vremenu od 14,00 do 23,00 sata. Zabrane neće biti na autocestama kao i na državnoj cesti D1.

Zbog radova zatvorene su ceste:
- D512 Makarska-Ravča na predjelu Stupica,
- D22 Možđenec-Sudovec i Križevci-Sveti Ivan Žabno,
- D30 dio Zagrebačke ulice u Petrinji,
- D57 Vukovar-Orolik,
- D205 Klanjec-Dubrovčan,
- D307 Gornja Stubica-Marija Bistrica i
- Sisačka ulica u Karlovcu, izlaz iz Karlovca prema Pisarovini (D36).

Naizmjence se vozi:
- na D1 Korenica-Debelo Brdo
- na D2 od kružnog toka u Turčinu do raskrižja s Gospodarskom ulicom u Varaždinu.
- na Jadranskoj magistrali kod Draga, kroz Duće, kod Drvenika, Zaostroga i Podaca, između Slanog i Trstenog i u mjestu Soline ( Dubrovačko- neretvanska županija).
- na D25 Bunić-Ljubovo,
- D205 Risvica-Dubrovčan,
- D206 na dionici od Valentinova do Petrovskog i
- na D227 Šenkovec-Štrigova u naselju Prekopa.

Za teretna vozila zatvorene su ceste:
- D29 Marija Bistrica-Soblinec,
- D228 Jurovski Brod-Ozalj-Karlovac, u Gornjem Pokupju (za vozila iznad 15t),
- ŽC3124 Vidrenjak-Popovača-Kutina–Novska,
- ŽC3252 Novska-Borovac i
- ŽC4030 Orahovica-Kutjevo.

U promet se uključuje sve veći broj motociklista i biciklista stoga pozivamo ostale sudionike u prometu na pojačan oprez i da obavezno provjeravaju „mrtvi kut“. Upozoravamo motocikliste i bicikliste da na kolniku još uvijek mjestimice ima pijeska i šljunka, posebice na cestama kroz gorska područja te da voze u skladu sa prometnim propisima.

Savjeti za sigurnu vožnju


  • Planirati put i uzeti u obzir alternativne pravce. Najkraći put na karti nije nužno i najbrži.
  • Odmoriti se! Umorni vozači gube koncentraciju pa se na dužim putovanjima treba češće odmarati.
  • Provjeriti ulje, rashladnu, kočionu i tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla.
  • Provjeriti tlak u gumama, stanje i dubinu utora na njima (barem 3 mm).
  • Ponijeti nešto za jelo i (osvježavajuće) piće. Katkad putovanje traje duže od očekivanog.
  • Prije putovanja natočiti puni spremnik goriva
  • Vezati se sigurnosnim pojasom a voze li se i djeca pažljivo provjerite njihove sjedalice i sigurnosne pojaseve.
  • Prilagoditi brzinu kretanja vozila uvjetima i stanju na cesti te poštovati ograničenja brzine.
  • Uključiti radioprijamnik u sustav informiranja o stanju u prometu (RDS) kako biste saznali što se događa nacesti i izbjegli čekanja. Ili, raspitati se u HAK-u (072 777 777) o stanju na prometnicama na kojima namjeravate voziti.
  • Dobro je biti član HAK-a: Vrlo često se događa da ključevi ostanu zaključani u automobilu ili je točeno krivo gorivo, ... pozivom na 1987 - klub će vam tada pomoći na cesti!

Savjeti MUP-a i HAK-a motociklistima


  • Uvijek nosite zaštitnu kacigu i ostalu opremu
  • Nemojte voziti brzo i prilagodite brzinu uvjetima na cesti
  • Ne precjenjujte svoje vozačke sposobnosti
  • Vozite s upaljenim svjetlima, tako ste uočljiviji drugima
  • Nemojte pretjecati gdje nije dozvoljeno ili je rizično

Savjeti MUP-a i HAK-a vozačima automobila


  • Ne oduzimajte vozačima motocikla prednost prolaska
  • Kod prestrojavanja i pretjecanja pazite na “mrtvi kut”
  • Vodite računa da motocikli brže ubrzavaju od auta
  • Motocikli se mogu učiniti daljima nego što zaista jesu
  • Ne usporavajte bez da ste dali znak paljenjem sva četiri pokazivača smjera ili laganim pritiscima ("pikanjem") na papučicu kočnice

Prometna nesreća


Više informacija na HAK-u »

Zemlja Jed. Valuta Kupovni Srednji Prodajni
Australija Australija 1 AUD 5,131394 5,146835 5,162276
Kanada Kanada 1 CAD 4,995736 5,010768 5,025800
Češka Češka 1 CZK 0,276902 0,277735 0,278568
Danska Danska 1 DKK 1,017454 1,020516 1,023578
Mađarska Mađarska 100 HUF 2,479038 2,486497 2,493956
Japan Japan 100 JPY 5,367424 5,383575 5,399726
Norveška Norveška 1 NOK 0,918541 0,921305 0,924069
Švedska Švedska 1 SEK 0,833719 0,836228 0,838737
Švicarska Švicarska 1 CHF 6,229717 6,248462 6,267207
Vel. Britanija Vel. Britanija 1 GBP 9,224670 9,252427 9,280184
SAD SAD 1 USD 5,497949 5,514492 5,531035
Europska Unija Europska Unija 1 EUR 7,596516 7,619374 7,642232
Poljska Poljska 1 PLN 1,816827 1,822294 1,827761

Copyright 2011. Portal Oko

Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.