NIKO PULIĆ

'LETEĆI KONAVLJANIN': 'Kako bi izgledalo da samo ja pobjeđujem?'

Mnogi će se složiti da hrvatski automobilizam pamti i neke bolje trenutke od današnjih, kada je na utrkama bilo više gledatelja nego na prestižnim nogometnim utakmicama. Do kraja sezone ostale su još četiri utrke: dvije će se voziti u slovenskom Cerklju, a druge dvije na riječkom Grobniku.

Tijekom posljednjih nekoliko godina puno toga se promijenilo, no jedno je ipak ostalo isto – želja za utrkivanjem. Da ne nedostaje entuzijasta potvrđuje i Business VIP kup koji je pokrenut prošle godine na inicijativu Matka Bolanče i Zrinka Gregureka.

"Bio nam je cilj povećati broj vozila na kružnim utrkama jer su one u protekle tri sezone u zastoju. Tako se rodila ideja da pokušamo okupiti ljude koji iz vlastitog džepa mogu financirati sudjelovanje u jednom ovakvom kupu s automobilima na kojima se ništa ne mijenja", istaknuo je Zrinko Gregurek, glavni tajnik HAKS-a.

U drugoj sezoni Business VIP kupa hrvatski automobilisti zasad su odradili sedam utrka, od kojih su posljednje dvije vožene u nedjelju na Slovakia Ringu. No, krenimo redom.

Najbolji rezultat na kvalifikacijskim treninzima u petak i subotu ostvario je Karlo Babić. I više nego dovoljno da u prvu utrku krene iz prvog reda. Iako je ciljem prošao kao pobjednik, Babić je na kraju diskvalificiran zbog svoje lakše Seat Ibize. Slavio je Zoran Kotromanović, ispred Hrvoja Utovića i Rajmonda Terčića.  

"Krenuo sam dobro, no Karlo Babić je otišao naprijed i više ga nisam mogao stići. Jedva sam izdržao napade Utovića, čak sam ga u jednom trenutku mislio pustiti pa sreća da je pred kraj posustao. Staza je fenomenalna, nemam primjedbi", naglasio je Kotromanović.

U drugoj utrci na najvišu stepenicu pobjedničkog postolja popeo se Rajmond Terčić, a odmah do njega završili su Zoran Kotromanović i Karlo Babić.

"Bila je to jedna od najboljih utrka u sezoni. Izmjenjivali smo se na vodećim pozicijama. Staza je savršena, automobil je odlično pripremljen, a publika je sigurno uživala. Na kraju su pobijedile nijanse", napomenuo je Terčić.

Loš dan imali su vozači Europhone Racing Teama. Božo Tomulić morao je odustati zbog problema s kvačilom... "Ovo je nešto najgore što se može dogoditi u automobilizmu, kada odustaneš na samom početku i onda čak ne dobiješ ni priliku voziti drugu utrku", dodao je Tomulić.

Njegov momčadski kolega Niko Pulić upisao je peto i šesto mjesto... "Imao sam kontakt u trećem krugu tijekom druge utrke i tada se oštetilo podvozje. Pomalo sam padao i borio se. Loš dan, ali to su natjecanja. Kako bi izgledalo da samo ja pobjeđujem", otkrio je Leteći Konavljanin.

Prema riječima Zrinka Gregureka, pokretanje ovog kupa sa Seat Ibizama bio je dobar potez. "Zato što u ovom trenutku imamo 17 vozila, a u sljedećoj godini očekujemo 20.

Interesa za automobilizam u Hrvatskoj ima, ali veliko je pitanje ima li financijskih sredstava kao što ih je bilo nekad", otkrio je naš sugovornik. Do kraja sezone ostale su još četiri utrke: dvije će se voziti u slovenskom Cerklju, a druge dvije na riječkom Grobniku, donosi Večernji list.

Komentiraj članak

Komentari