Registracija

Prijava

Elitna prostitucija

Kosor: Objaviti imena klijenata prostitutki

Platio je čak 2.000 eura za samo jednu noć s tom djevojkom. Je li ju toliko želio? Zašto je odlučio izdvojiti toliki novac za jednokratno seksualno iskustvo. Je li uživao? Je li uživala ona? U svoju je torbicu prostitutka spremila tek trećinu tog iznosa.

Ostalo je uzeo svodnik. - Prostitucija predstavlja prodaju i kupovinu žena poput robe i zato nisam za njezinu legalizaciju - komentirala je za Novi list saborska zastupnica Jadranka Kosor.

- Govorim u svoje ime i uvijek ću se zalagati da prositucija ne bude legalni biznis, već da država angažira sve raspoložive snage kako bi ju suzbila i kako bi se počinitelji čim strože kaznili, smatra Kosor prema čijim bi riječima mediji trebali javno obznaniti imena korisnika usluga prostitucije.
Klijenti zaštićeni

– Zar nije zanimljivo kako uvijek klijenti ostanu zaštićeni. Uvjerena sam kako je to isključivo zbog njihovog društvenog statusa, te financijske moći. Među njima očito ima političara i poslovnih ljudi kojima bi takav publicitet škodio, no unatoč tome upuštaju se u takve avanture, rekla je za Novi list Jadranka Kosor postavivši istovremeno pitanje zašto se kod spominjanja mogućnosti legalizacije prostitucije isključivo raspravlja o ženama, dok se muška prostitucija, koje po njezinom mišljenju ima jednako mnogo, zanemaruje.

- Legalizacijom prostitucije zapravo bi se legalizirala prodaja žena, njihovo potpuno ponižavanje. Ona je problem što graniči s trafficingom i zato smatram da dodatno ugrožava naše društvo. Kada bi se konačno obznanila imena svih korisnika usluga prostitucije bio bi to dodatni zamah borbi za dostojanstvo žena - tvrdi Kosor upozoravajući kako se u tom ileglnom poslu vrti izuzetno velik novac kojeg zarađuju i svodnici i same prostitutke.
Ucjene i prijetnje

Potpuno suprotan stav od Jadranke Kosor ima njezin saborski kolega, SDP-ov zastupnik Šime Lučin. On se i ranije, a i sada kada se otvaraju nove afere s "elitnom prostitucijom", zalagao za njezinu legalizaciju.

- Kada bi se prostitucija legalizirala, odnosno na neki način stavila pod kontrolu uvjeren sam da bi problem bio puno manji. Osim toga, pod kontrolom bi se posljedično držao i kriminal što iz nje proizlazi, kao i trafficing. Svjestan sam da stavovi o legalizaciji prostitucije izazivaju dosta bijesa u dijelu javnosti, no kako ju se nije uspjelo iskorijeniti kroz cijelu ljudsku povijest rješenje vidim u stvaranju određene kontrole, ističe Lučin.

S mogućnošću legalizacije prostitucije slaže se i Željko Cvrtila, savjetnik za sigurnost, koji je radio u najvišim policijskim strukturama.

- Mislim da bi Hrvatska trebala legalizirati prostituciju po uzoru na Njemačku. Kada na taj problem gledam kao profesionalac i kršćanin uviđam da je to jedna izuzetno "crna zona". Žene su svodnicima, ali i nekim klijentima, doslovno roba. Sama seksualna druženja odvijaju se u donekle sofisticiranim uvijetima što se vidi iz rezultata ovih posljednjih policijskih akcija. Jer, očito je da se seksualne usluge nekih djevojaka dobro plaćaju. No, ipak, one su u polurobovskom odnosu. Većini njih svodnici prijete, ucjenjuju ih na razne načine, kažnjavaju ih ili čak navlače na drogu, podsjeća Cvrtila objašnjavajući kako se najviše slučajeva organizirane prostitucije riješi tijekom ljeta. To su taktički potezi policije, jer je sasvim jasno da ljeti kada je i više stranaca u Harvatskoj raste potražnja za plaćenim seksualnim uslugama.

- Legalizacijom bi se pod nadzorom prostitucija držala i sa zdravstvenog i s poreznog stajališta, te bi se stvorio jedan kontrolirani sustav, jer je jasno da ju se spriječit ne može - naglašava Cvrtila dodajući kako bi na taj način i žene koje se bave prostitucijom bile zaštićenije

Sve o temi:

Povratak

Pošalji prijatelju

Elitna prostitucija

Facebook komentari

Komentari

Avatar

Prohodnost cesta


Zbog redovnog održavanja, pregleda protupožarne opreme, u tunelu Sveti Rok na autocesti A1, u smjeru Splita, promet teče pretjecajnim trakom, uz ograničenje brzine 60km/h.
Jak vjetar povremeno puše na autocesti A1 između južnog portala tunela Sveti Rok i vijadukta Božići i na autocesti A6 Rijeka-Zagreb između Kikovice i tunela Tuhobić.
Na dionici autoceste A1 između čvora Gospić i tunela Sveti Rok magla mjestimice smanjuje vidljivost.

Večeras , 23./24.srpnja od 22-4h zbog radova na rječkoj obilaznici od 1km+400m (čvor Rupa) do 19km+900m (čvor Diračje) u smjeru Zagreba, i od 19km+900m (čvor Diračje) do 1km+400m (čvor Rupa) u smjeru Rupe, povremeno će biti zatvorena preticajna traka. Vozit će se usporeno voznom.

Otvoren je novi kolnik na autocesti A3, poslije čvora Rugvice u smjeru Zagreb Istok i autoceste A4. Privremeni prolaz koji se koristio, više se ne koristi. Zabrana prometa za sva vozila i dalje ostaje u poslovnoj zoni Zagreb Istok.

Zbog radova zatvorene su ceste:
- D2 Osijek-Vukovar između nadvožnjaka „Nemetin“ i skretanja za Zračnu luku Osijek,
- D22 Možđenec-Sudovec,
- D29 Kašina-Marija Bistrica,
- D50 Otočac-Perušić kod nadvožnjaka Janjče,
- D57 Vukovar-Orolik,
- D205 Klanjec-Dubrovčan,
- D307 Gornja Stubica-Marija Bistrica,
- ŽC6280 Dubovica-Sveta Nedjelja.

Do 25. srpnja od 8 do 18 sati, zbog razminiranja, za sav promet bit će privremeno zatvorena državna cesta D47 (Novska-Jasenovac), uz spomen područje Jasenovac, od pružnog prijelaza do naselja Jasenovac. Vozila će se propuštati svaki puni sat po 15 minuta.

Uz privremenu prometnu signalizaciju vozi se na dionicama državnih cesta:
- D1 Korenica- Debelo Brdo
- D9 Metković- Opuzen
- D25 Bunić- Ljubovo.

Naizmjence se vozi na:
- D2 od kružnog toka u Turčinu do raskrižja s Gospodarskom ulicom u Varaždinu,
- D31 od Šestak Brda do Pokupskog,
- D303 Rovinj-Rovinjsko selo,
- D45 Rogoža-čvor Kutina,
- D47 Lipik-Novska, u mjestu Jagma,
- D205 Risvica-Dubrovčan,
- D206 na dionici od Valentinova do Petrovskog i
- na D227 Šenkovec-Štrigova u naselju Prekopa, i
- Sisačka ulica u Karlovcu, izlaz iz Karlovca prema Pisarovini (D36).

Za teretna vozila zatvorene su ceste:
- D29 Marija Bistrica-Soblinec,
- D228 Jurovski Brod-Ozalj-Karlovac, u Gornjem Pokupju (za vozila iznad 15t),
- ŽC3124 Vidrenjak-Popovača-Kutina–Novska,
- ŽC3252 Novska-Borovac i
- ŽC4030 Orahovica-Kutjevo.

Zbog oštećenja mosta Cubinec do daljnjeg je zatvorena državna cesta D22 Križevci-Sveti Ivan Žabno za vozila iznad 3,5 tona nosivosti. Obilasci su: D41 prema Majurcu do skretanja za Lemeš Križevački-ŽC2212-ŽC2228-Trema-DC 22 i obratno. Za vozila ukupne mase do 3,5 tona nosivosti i ukupne širine do 2 m, privremeno se vozi preko zamjenskog mosta, a vozila se propuštaju naizmjence.

Savjeti za sigurnu vožnju


  • Planirati put i uzeti u obzir alternativne pravce. Najkraći put na karti nije nužno i najbrži.
  • Odmoriti se! Umorni vozači gube koncentraciju pa se na dužim putovanjima treba češće odmarati.
  • Provjeriti ulje, rashladnu, kočionu i tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla.
  • Provjeriti tlak u gumama, stanje i dubinu utora na njima (barem 3 mm).
  • Ponijeti nešto za jelo i (osvježavajuće) piće. Katkad putovanje traje duže od očekivanog.
  • Prije putovanja natočiti puni spremnik goriva
  • Vezati se sigurnosnim pojasom a voze li se i djeca pažljivo provjerite njihove sjedalice i sigurnosne pojaseve.
  • Prilagoditi brzinu kretanja vozila uvjetima i stanju na cesti te poštovati ograničenja brzine.
  • Uključiti radioprijamnik u sustav informiranja o stanju u prometu (RDS) kako biste saznali što se događa nacesti i izbjegli čekanja. Ili, raspitati se u HAK-u (072 777 777) o stanju na prometnicama na kojima namjeravate voziti.
  • Dobro je biti član HAK-a: Vrlo često se događa da ključevi ostanu zaključani u automobilu ili je točeno krivo gorivo, ... pozivom na 1987 - klub će vam tada pomoći na cesti!

Savjeti MUP-a i HAK-a motociklistima


  • Uvijek nosite zaštitnu kacigu i ostalu opremu
  • Nemojte voziti brzo i prilagodite brzinu uvjetima na cesti
  • Ne precjenjujte svoje vozačke sposobnosti
  • Vozite s upaljenim svjetlima, tako ste uočljiviji drugima
  • Nemojte pretjecati gdje nije dozvoljeno ili je rizično

Savjeti MUP-a i HAK-a vozačima automobila


  • Ne oduzimajte vozačima motocikla prednost prolaska
  • Kod prestrojavanja i pretjecanja pazite na “mrtvi kut”
  • Vodite računa da motocikli brže ubrzavaju od auta
  • Motocikli se mogu učiniti daljima nego što zaista jesu
  • Ne usporavajte bez da ste dali znak paljenjem sva četiri pokazivača smjera ili laganim pritiscima ("pikanjem") na papučicu kočnice

Prometna nesreća


Više informacija na HAK-u »

Zemlja Jed. Valuta Kupovni Srednji Prodajni
Australija Australija 1 AUD 5,322599 5,338615 5,354631
Kanada Kanada 1 CAD 5,252924 5,268730 5,284536
Češka Češka 1 CZK 0,276291 0,277122 0,277953
Danska Danska 1 DKK 1,017095 1,020155 1,023215
Mađarska Mađarska 100 HUF 2,470656 2,478090 2,485524
Japan Japan 100 JPY 5,556984 5,573705 5,590426
Norveška Norveška 1 NOK 0,911351 0,914093 0,916835
Švedska Švedska 1 SEK 0,824438 0,826919 0,829400
Švicarska Švicarska 1 CHF 6,241603 6,260384 6,279165
Vel. Britanija Vel. Britanija 1 GBP 9,605081 9,633983 9,662885
SAD SAD 1 USD 5,633345 5,650296 5,667247
Europska Unija Europska Unija 1 EUR 7,584172 7,606993 7,629814
Poljska Poljska 1 PLN 1,835028 1,840550 1,846072

Copyright 2011. Portal Oko

Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.