Registracija

Prijava

Elitna prostitucija

Kosor: Objaviti imena klijenata prostitutki

Platio je čak 2.000 eura za samo jednu noć s tom djevojkom. Je li ju toliko želio? Zašto je odlučio izdvojiti toliki novac za jednokratno seksualno iskustvo. Je li uživao? Je li uživala ona? U svoju je torbicu prostitutka spremila tek trećinu tog iznosa.

Ostalo je uzeo svodnik. - Prostitucija predstavlja prodaju i kupovinu žena poput robe i zato nisam za njezinu legalizaciju - komentirala je za Novi list saborska zastupnica Jadranka Kosor.

- Govorim u svoje ime i uvijek ću se zalagati da prositucija ne bude legalni biznis, već da država angažira sve raspoložive snage kako bi ju suzbila i kako bi se počinitelji čim strože kaznili, smatra Kosor prema čijim bi riječima mediji trebali javno obznaniti imena korisnika usluga prostitucije.
Klijenti zaštićeni

– Zar nije zanimljivo kako uvijek klijenti ostanu zaštićeni. Uvjerena sam kako je to isključivo zbog njihovog društvenog statusa, te financijske moći. Među njima očito ima političara i poslovnih ljudi kojima bi takav publicitet škodio, no unatoč tome upuštaju se u takve avanture, rekla je za Novi list Jadranka Kosor postavivši istovremeno pitanje zašto se kod spominjanja mogućnosti legalizacije prostitucije isključivo raspravlja o ženama, dok se muška prostitucija, koje po njezinom mišljenju ima jednako mnogo, zanemaruje.

- Legalizacijom prostitucije zapravo bi se legalizirala prodaja žena, njihovo potpuno ponižavanje. Ona je problem što graniči s trafficingom i zato smatram da dodatno ugrožava naše društvo. Kada bi se konačno obznanila imena svih korisnika usluga prostitucije bio bi to dodatni zamah borbi za dostojanstvo žena - tvrdi Kosor upozoravajući kako se u tom ileglnom poslu vrti izuzetno velik novac kojeg zarađuju i svodnici i same prostitutke.
Ucjene i prijetnje

Potpuno suprotan stav od Jadranke Kosor ima njezin saborski kolega, SDP-ov zastupnik Šime Lučin. On se i ranije, a i sada kada se otvaraju nove afere s "elitnom prostitucijom", zalagao za njezinu legalizaciju.

- Kada bi se prostitucija legalizirala, odnosno na neki način stavila pod kontrolu uvjeren sam da bi problem bio puno manji. Osim toga, pod kontrolom bi se posljedično držao i kriminal što iz nje proizlazi, kao i trafficing. Svjestan sam da stavovi o legalizaciji prostitucije izazivaju dosta bijesa u dijelu javnosti, no kako ju se nije uspjelo iskorijeniti kroz cijelu ljudsku povijest rješenje vidim u stvaranju određene kontrole, ističe Lučin.

S mogućnošću legalizacije prostitucije slaže se i Željko Cvrtila, savjetnik za sigurnost, koji je radio u najvišim policijskim strukturama.

- Mislim da bi Hrvatska trebala legalizirati prostituciju po uzoru na Njemačku. Kada na taj problem gledam kao profesionalac i kršćanin uviđam da je to jedna izuzetno "crna zona". Žene su svodnicima, ali i nekim klijentima, doslovno roba. Sama seksualna druženja odvijaju se u donekle sofisticiranim uvijetima što se vidi iz rezultata ovih posljednjih policijskih akcija. Jer, očito je da se seksualne usluge nekih djevojaka dobro plaćaju. No, ipak, one su u polurobovskom odnosu. Većini njih svodnici prijete, ucjenjuju ih na razne načine, kažnjavaju ih ili čak navlače na drogu, podsjeća Cvrtila objašnjavajući kako se najviše slučajeva organizirane prostitucije riješi tijekom ljeta. To su taktički potezi policije, jer je sasvim jasno da ljeti kada je i više stranaca u Harvatskoj raste potražnja za plaćenim seksualnim uslugama.

- Legalizacijom bi se pod nadzorom prostitucija držala i sa zdravstvenog i s poreznog stajališta, te bi se stvorio jedan kontrolirani sustav, jer je jasno da ju se spriječit ne može - naglašava Cvrtila dodajući kako bi na taj način i žene koje se bave prostitucijom bile zaštićenije

Sve o temi:

Povratak

Pošalji prijatelju

Elitna prostitucija

Facebook komentari

Komentari

Avatar

Prohodnost cesta


Zbog prometne nesreće na autocesti A1 između čvorova Posedarje i Zadar 2 (252. +900 km) u smjeru Splita, vozi se usporeno jednim trakom.

Jak vjetar povremeno puše na dionici autoceste A6 Rijeka-Zagreb od Kikovice do tunela Tuhobić. Vozi se uz ograničenje brzine 80km/h.

Magla smanjuje vidljivost na autocesti A1 između tunela Mala Kapela i čvora Otočac.

Na cestama u gorju i duž Jadranske magistrale (D8) mogući su odroni zemlje i kamenja.

Na autocesti A1 kroz tunele Mala Kapela i Grič promet teče dvosmjerno, jednom tunelskom cijevi uz ograničenje brzine, zbog radova.

Zbog izvanrednih radova na autocesti A6 Rijeka-Zagreb u tunelu Veliki Gložac u smjeru Rijeke, promet teče usporeno, uz privremenu regulaciju.

Zbog radova na predjelu Dubci, bit će zatvorena dionica Jadranske magistrale (D8), Omiš-Dubci, u

• petak, 25.04.2014.g. od 08:30 do 20:00 sati,
• subota, 26.04.2014.g. od 08:30 do 20:00 sati,
• nedjelja, 27.04.2014.g. od 06:30 do 20:00 sati.

Obilazni pravci su:

• za sav promet: D70 (Omiš-Blato n/C) – Ž6263 (Blato n/C-Šestanovac) – D39 (Šestanovac-Dubci);
• za lokalni promet: Ž6166 (Omiš-Slime) – D39 (Slime-Dubci).

Također, za sav tranzitni promet od Splita prema Makarskoj (i obrnuto) preporuča se korištenje pravca D1 (Split-Dugopolje) - A1 (Dugopolje-Zagvozd) - D532 (Zagvozd-Tunel Sv.Ilija-Baško Polje).

Zbog radova zatvorene su ceste:
- D512 Makarska-Ravča na predjelu Stupica,
- D22 Možđenec-Sudovec i Križevci-Sveti Ivan Žabno,
- D30 dio Zagrebačke ulice u Petrinji,
- D57 Vukovar-Orolik,
- D205 Klanjec-Dubrovčan,
- D307 Gornja Stubica-Marija Bistrica i
- Sisačka ulica u Karlovcu, izlaz iz Karlovca prema Pisarovini (D36).

Naizmjence se vozi:
- na D1 Korenica-Debelo Brdo
- na D2 od kružnog toka u Turčinu do raskrižja s Gospodarskom ulicom u Varaždinu.
- na Jadranskoj magistrali kod Draga, kroz Duće, kod Drvenika, Zaostroga i Podaca, između Slanog i Trstenog i u mjestu Soline ( Dubrovačko- neretvanska županija).
- na D25 Bunić-Ljubovo,
- D205 Risvica-Dubrovčan,
- D206 na dionici od Valentinova do Petrovskog i
- na D227 Šenkovec-Štrigova u naselju Prekopa.

Za teretna vozila zatvorene su ceste:
- D29 Marija Bistrica-Soblinec,
- D228 Jurovski Brod-Ozalj-Karlovac, u Gornjem Pokupju (za vozila iznad 15t),
- ŽC3124 Vidrenjak-Popovača-Kutina–Novska,
- ŽC3252 Novska-Borovac i
- ŽC4030 Orahovica-Kutjevo.

U promet se uključuje sve veći broj motociklista i biciklista stoga pozivamo ostale sudionike u prometu na pojačan oprez i da obavezno provjeravaju „mrtvi kut“. Upozoravamo motocikliste i bicikliste da na kolniku još uvijek mjestimice ima pijeska i šljunka, posebice na cestama kroz gorska područja te da voze u skladu sa prometnim propisima.


Savjeti za sigurnu vožnju


  • Planirati put i uzeti u obzir alternativne pravce. Najkraći put na karti nije nužno i najbrži.
  • Odmoriti se! Umorni vozači gube koncentraciju pa se na dužim putovanjima treba češće odmarati.
  • Provjeriti ulje, rashladnu, kočionu i tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla.
  • Provjeriti tlak u gumama, stanje i dubinu utora na njima (barem 3 mm).
  • Ponijeti nešto za jelo i (osvježavajuće) piće. Katkad putovanje traje duže od očekivanog.
  • Prije putovanja natočiti puni spremnik goriva
  • Vezati se sigurnosnim pojasom a voze li se i djeca pažljivo provjerite njihove sjedalice i sigurnosne pojaseve.
  • Prilagoditi brzinu kretanja vozila uvjetima i stanju na cesti te poštovati ograničenja brzine.
  • Uključiti radioprijamnik u sustav informiranja o stanju u prometu (RDS) kako biste saznali što se događa nacesti i izbjegli čekanja. Ili, raspitati se u HAK-u (072 777 777) o stanju na prometnicama na kojima namjeravate voziti.
  • Dobro je biti član HAK-a: Vrlo često se događa da ključevi ostanu zaključani u automobilu ili je točeno krivo gorivo, ... pozivom na 1987 - klub će vam tada pomoći na cesti!

Savjeti MUP-a i HAK-a motociklistima


  • Uvijek nosite zaštitnu kacigu i ostalu opremu
  • Nemojte voziti brzo i prilagodite brzinu uvjetima na cesti
  • Ne precjenjujte svoje vozačke sposobnosti
  • Vozite s upaljenim svjetlima, tako ste uočljiviji drugima
  • Nemojte pretjecati gdje nije dozvoljeno ili je rizično

Savjeti MUP-a i HAK-a vozačima automobila


  • Ne oduzimajte vozačima motocikla prednost prolaska
  • Kod prestrojavanja i pretjecanja pazite na “mrtvi kut”
  • Vodite računa da motocikli brže ubrzavaju od auta
  • Motocikli se mogu učiniti daljima nego što zaista jesu
  • Ne usporavajte bez da ste dali znak paljenjem sva četiri pokazivača smjera ili laganim pritiscima ("pikanjem") na papučicu kočnice

Prometna nesreća


Više informacija na HAK-u »

Zemlja Jed. Valuta Kupovni Srednji Prodajni
Australija Australija 1 AUD 5,095152 5,110483 5,125814
Kanada Kanada 1 CAD 4,983479 4,998474 5,013469
Češka Češka 1 CZK 0,276730 0,277563 0,278396
Danska Danska 1 DKK 1,017079 1,020139 1,023199
Mađarska Mađarska 100 HUF 2,463930 2,471344 2,478758
Japan Japan 100 JPY 5,366255 5,382402 5,398549
Norveška Norveška 1 NOK 0,918065 0,920827 0,923589
Švedska Švedska 1 SEK 0,837033 0,839552 0,842071
Švicarska Švicarska 1 CHF 6,224345 6,243074 6,261803
Vel. Britanija Vel. Britanija 1 GBP 9,224248 9,252004 9,279760
SAD SAD 1 USD 5,492387 5,508914 5,525441
Europska Unija Europska Unija 1 EUR 7,594323 7,617175 7,640027
Poljska Poljska 1 PLN 1,812704 1,818158 1,823612

Copyright 2011. Portal Oko

Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.