Međuljudski odnosi

KOLUMNA BY NIVES: Ne možeš graditi tijelo muškarca s duhom i stavom slabića!

Kad je moj prijatelj nedavno na svoj Fb wall postavio fotografiju Adama Levinea, obnaženog do pasa, snimljenog kako u kuhinji pripravlja doručak sebi i supruzi ( trenutak zabilježen smartphoneom iste, uz komentar kako uživaju u braku) izazvao je u meni val oduševljenja.

Time je odaslao snažnu poruku ženskom dijelu publike, kako prihvaća i priželjkuje privatni život poput Levinea, život pravog muškarca i svjestan je da je on moguć uz dovoljno truda ali i onu, muškim poznanicima i prijateljima, upućenu između redaka: „To je pravi frajer, koji se daruje u cijelom paketu. Ne sramite se i ne ustručavajte i vi biti takvi svojim partnericama. „

Netko poput Levinea, opasne doze sex appeala, išaran tetovažama gotovo po cijeloj površini istreniranog tijela, super uspješan  zavodnik, oštrog, probojnog pogleda i istog takvog uma, ovom si je fotografijom pribavio dodatne bodove na svim ženskim listama i ponovno razbio predrasude o tetoviranim muškarcima i njihovoj problematičnoj osobnosti.

Nedavno me ugodno iznenadio izjavom u jednom ženskom magazinu, kako bez obzira na uspjeh i zaradu, koja mu omogućuje nabavku široke lepeze dizajnerskih komada, najviše voli šetati i pozirati u najobičnijoj, jeftinoj T shirt i jeansu, u kojima se osjeća najslobodnije, najugodnije, nesputano, potpuno svoj.

Prototip muškarca kakvog predstavlja Levine i njemu slični, jest prototip osviještenog, kulturnog zapadnjaka, koji osim na figuri aktivno radi i na svojem unutarnjem svijetu, duhu, pohađanjem satova yoge i proučavanjem samo kvalitetnog štiva. Čak i da jest jest ljubitelj instant zabave, mi o tome ništa ne znamo, vješto ju prikriva, a u javnost servira samo probrane informacije i pročišćenu sliku o sebi, što je odlika pametnog muškarca s visokim stupnjem samokontrole. U njegovom primjeru ne radi se samo o ljepoti, vrhunskoj kondiciji, nizu poslovnih uspjeha, već je on dokaz da još uvijek postoje muškarčine, koji se usude riskirati darujući svoju ljubav na pladnju te uz to biti potpuno svoji i „obični“ u najjeftinijim outfit izdanjima. Muškarci koji zaokružuju niz: heart – mind – body – soul a koje danas najbolje opisuju primjeri kao Levine, Joe Manganiello, Hugh Jackmann, Jason Statham, Dwayne Johnson i njima slični, bjesomučno treniraju u teretani, ali ne zanemaruju svoj duh, obrazovanje, emotivnu stabilnost i snaže um, uz poruke: „Ne možeš graditi tijelo muškarca s duhom i stavom slabića jer ne ide jedno uz drugo“, „Lijepo tijelo je samo omotač puno vrednijeg sadržaja“.

Muškarci koji nude ukupnost kvaliteta oduvijek su na cijeni i smatraju se vanserijskima a u vrijeme duhovne oskudice, uočljivo odskaču od prosjeka. Vrlo su selektivni, imaju visoku dozu samopoštovanja, njihova je životna parola  „Budi gentleman, tretiraj ju kao damu i budi zvijer u krevetu“ a zahvaljujući kvaliteti paketa koji nude, imaju puno pravo zatražiti i zadržati damu jednakih kvaliteta. One koje ne zadovoljavaju njihove visoke kriterije, odnosno ne ispunjavaju najbitnije točke, nemaju ni pravo pristupa niti se imaju pravo buniti jer oni sebi priželjkuju samo najbolje.
Formula uspješnosti kod takvih otprilike glasi: „Da biste privukle kralja, potrebno je biti kraljica ali u punom smislu te riječi. Imati otmjenost, birani vokabular, primjerenu odjeću, stav i gard ali i osmijeh, plemenitost, samozatajnost, umjerenu distanciranost i misterioznost, blagost i razumijevanje prema svima, posebno ranjivima i nemoćnima, manje uspješnima od sebe. To čini kraljica, zaslužuje poštovanje muškog roda tek kad nudi ukupnost, kvalitetan sadržaj svojeg bića.

Suvremene dame kao da ih ne čuju, ne razumiju ili odbijaju razumjeti. Baš suprotno njihovim željama, redovno prihvaćaju potpuno krivi prototip žene i uporno žele nalikovati jedna drugoj, uglavnom slijedeći primjere folk i estradnih zvijezda, od kojih su mnoge svoj uspon doživjele na mutan i neprikladan način, na rubu ili prelaskom granice dobrog ukusa.

Današnjim ženama nekako puno lakše ide plastika od fantastičnosti, kao i lijeganje u nečiji krevet, umjesto iz ljubavi, iz čiste koristi a glad za slavom i prestižem toliko je jaka da su neke spremne sve staviti na kocku. Pribjegavanje instant metodama zarade (putem izgubljenog porno uratka ili druženjem s imućnim muškarcima) te napumpavanje ega, preoblikovanje tijela implantatima,  upućuje na koncentriranje pažnje samo na izvanjsko i fizičke atribute, njihovo isticanje u prvi plan i jasna je poruka suprotnom spolu: „Nudimo se kao pupe, vaše igračke i stalo nam je do igre s nama jer nemamo ništa drugo za ponuditi.“ Privučeni  estetikom i uređenim proporcijama, nakon zadovoljenja znatiželje, muškarci redovno gube interes a damama s provokativnih fotografija rado odašilju neugodne poruke u stilu: „ dobra si za probu i zabavu a još bolja za odbacivanje.“

U tom kaotičnom svijetu, ženama koje u prvi plan postavljaju neke druge, dublje vrijednosti i svoje kvalitete, sve je teže uspjeti a s liste vlastitih interesa lako skidaju igrače s puno nagomilanih gafova, dodjeljujući im trajno etiketu Toy Boya.

Ne bi li sve ipak moglo biti drugačije, bolje i jednostavnije?

„Give it to get it.“ – poručuje nedavno još jedan prijatelj, otkrivajući ovom parolom kako je spreman na dogovore i davanje ali da zaslužuje i traži reverzibilan proces a ne jednosmjernu ulicu, svjestan činjenice da se kvaliteta može dobiti samo ako se i nudi, pokaže volja za darivanje. Za njega je to ključ dobrog odnosa koji opstaje godinama.
Muškarci koji slijede izvrnute standarde, redovno ostaju uskraćeni za kvalitetne odnose s partnericama. Lako stečena titula Toy Boya, muškarca – igračke, ostaje im kao kamen spoticanja i dugotrajna uspomena kad jednom odluče zasnovati obitelj i obogatiti partnerski odnos. Teško se iste titule mogu otarasiti a malo koja trajno priželjkuje muškarca – igračku, poput onog iz Sinittine pjesme ili primjerka preko kojega je prešlo „pola grada“.

Interes za muškarcima koji su „all in one“, koji imaju očaravajući, zavodljivi, tajanstveni mix uglađenosti, oštroumnosti, duhovitosti i sex appeala, doimaju se nedostižnima i tajnovitima, povećan je u žena istih kvaliteta. Sve padaju na taj tip i žele isti uz sebe i na duge staze, potvrđujući kako nema razlike u interesima među spolovima.

Komentiraj članak

Facebook komentari