Lifestyle

Kako spriječiti blagdansko pretjerivanje u jelu i piću?

Koristite ove savjete i mentalne trikove kako bi blagdane proveli bez nepotrebnog pretjerivanja u hrani i piću.

Jedite svjesno
Ovo podrazumijeva da budete više osviješteni dok jedete. Poželjno je da polako žvačete i uživate u svakom zalogaju. To znači, dok jedete ugasite TV i sklonite mobitel te odvojite vrijeme samo za obrok. Manje je bitno koje namirnice jedete, a više je stvar u skladu uma i tijela tijekom obroka.

Tekuće kalorije
Vruća čokolada, sokovi i alkohol su visoki u kalorijama. U redu je popijete jedno ili dva pića, ali pretjerivanje nije preporučeno. Ako već želite konzumirati alkohol, odaberite onaj s manje kalorija. Popis kaloričnosti alkoholnih pića provjerite OVDJE.

Vježbom do savršenstva
Nemojte čekati blagdane za prakticiranje kontrole porcija. Pokušajte jesti manje obroke svaki dan. Uskoro, morat ćete jesti manje hrane da bi bili siti.

Voda
Čaša vode prije jela može obuzdati glad. Dokazano je da pijenje vode prije obroka pomaže pri mršavljenju i pružanju osjećaja sitosti, što dovodi do konzumiranja manje kalorija tijekom obroka. Dakle, prije nego se bacite na blagdanski stol, kao "predjelo" popijte čašu vode.

Pravilo od tri zalogaja
Pokušajte koristiti ovaj savjet (pogotovo za visoko-kaloričnu, ugljikohidratima bogatu hranu). Za vrijeme svečanog ručka ili večere sigurno će vam biti ponuđen niz jela. Na početku obroka, postavite ograničenje tri zalogaja i polako uživajte u hrani. Imate pravo na tri zalogaja svega ponuđenog na tanjuru. Zatim popijte čašu vode i pričekajte par minuta. Ako i dalje osjećate glad, nastavite s pravilom od tri zalogaja, ali ako ste siti, vrijeme je da spustite nož i vilicu.

Impresionirajte odjećom
Za veliku obiteljsku večeru odijenite uski i elegantni komad odjeće - outfit koji izgleda sjajno prije velikog obroka. Ako znate da izgledate dobro, vrlo je vjerojatno da ćete podići svijest o svakom zalogaju i spriječiti prežderavanje kako ne biste pokvarili ukupan dojam.

Međuobroci
Prije bogate večere, tijekom dana pojedite nekoliko laganih obroka kako bi održali kalorije pod kontrolom. Pametni izbori tijekom dana možda vas spriječe da pretjerujete s hranom i pićem tijekom večere.Zdravi izborNije sve na blagdanskom stolu nezdravo ili previše kalorično. Trebate znati koju hranu izabrati. Nutricionisti naglašavaju važnost proteina, povrća i voća. Uvijek odaberite namirnice koje nose najviše hranjivih tvari i vlakana. Ograničite unos ugljikohidrata i slatkiša!

Komentiraj članak

Komentari