Registracija

Prijava

Teatar apsurda

Kad si velik za Gradonačelnika a mali za Ministra

Naravno kako je sudjelovanje na izborima argument koji protiv mene mogu koristiti kao krunski dokaz da sam nepopravljiv, glup a bogami i neodgovorni idiot.

Kada smo u kasno proljeće, prije nešto više od dvije godine, pobijedili na izborima, vjerovao sam kako je došao kraj javašluku, partitokraciji, nepotizmu, klijentelizmu, karijerizmu, ustvari ovakav naivan kakav jesam, vjerovao sam kako je došao kraj valjda svakom ‘izmu’ koji postoji na svijetu. Dakle, vjerovao sam da tamo gdje počinje Andro tu završava sve ovo ranije pisano. Tako je obećavao, a mi slijepo vjerovali.

I ja sam sudjelovao na tim izborima, u Androvoj ekipi. I to vrlo aktivno. Naravno kako je to sada argument koji protiv mene mogu koristiti kao krunski dokaz kako sam nepopravljiv, glup, naivan a bogami i neodgovorni idiot.

Gledao sam te izborne večeri u ‘King Richard’ Pubu kao se okuplja dubrovačka elita, ili oni koji o sebi tako misle, koja se spremala susresti ‘našega’ Gradonačelnika. Nov, nekompromitiran, obrazovan, ‘lijevi’ ali ne zadrti, doktor, Primorac dubrovačke orijentacije, prihvatljiv i desnici, a uza sve to - pečaćen ministarskom čašću Račanove vlade.   

Sredili smo se za tu priliku Ja, Vjera Šuman, nacifrao se Tonći Pravedan, zatim drage kolegice iz Dubrovačkoga vjesnika, desetine drugih pristaša ove opcije, a Tatjana Šimac Bonačić i Ivo Dragić nikada kasnije nisu izgledali svečanije. Sve kako bi bili spremni na susret sa neupitnim Bardom novije dubrovačke povijesti. Koji je, po vlastitom priznanju, točno i pedantno ‘detektirao u čem’ je problem’, te osudio ‘sav taj užas’ koji se gomilao dubrovačkom gradskom upravom minulih dvadesetak godina. I naravno, ‘On’ neće dopustiti da se to ponovi. Došlo je – novo, novo, novo vrijeme, novo, novo, novo vrijeme!

I prođe otad ‘dva Bajrama’, a meni se čini kako ćemo zadugo imati krupan i težak zadatak definirati odnosno nominirati ‘to nešto’ što se dogodilo Dubrovniku. Osim kružnoga toka na Kantafigu ne učiniti baš ništa ozbiljno u dvije i pol godine mandata, prevariti koalicijske partnere na ključnom pitanju izborne kampanje - Golf na Srđu, koji je trebao ići na referendum, zatim omalovažavati najbliže suradnike koji su, usput, najzaslužniji za dolazak Playboya na mjesto Gradonačelnika (a oni iz meni nerazumljivih razloga šute kao …), imenovanje Savjetnika ‘iz naftalina’, po svemu sumnjivih stručnih ali i ljudskih kvaliteta, učiniti i činiti kulturocid kakav nije zabilježen u novijoj dubrovačkoj povijesti, inaugurirati Dubrovnik na listu ‘problematičnih destinacija’, zapodjenuti rat sa Društvom prijatelja dubrovačke starine, napasti sve Ravnatelja kulturnih institucija i ustanova Grada Dubrovnik te zaprijetiti ‘(od)uzimanjem novca’, slijedom čega konstantno dolazi do nepotrebnih presica i ostavki, što, doduše, uveseljava općinstvo ali sumnjam kako bi to trebala biti gradonačelnička misija. Zatim, beskonačno laprdati i pozirati okolo bez ikakvoga smisla i valjanoga razloga, dok baš svi problemi naslijeđeni od bivše vlasti – ostaju isti onakvi kakvi su i naslijeđeni. I sve to u samo dvije godine mandata. ‘Kapa dolje’, Majstore.

Ljubav dođe kad se najmanje nadaš, a završi brže nego što očekuješ. Saborska karijera, i ne samo saborska, Andra Vlahušića, navodno je zapečaćena prije nekoliko dana bolnom spoznajom kako će biti na donjoj bandi izborne liste. Šok, tuga i nevjerica bile se jedine emocije koje ste mogli iščitati na inače pedantno uređenom licu našega Barda. A imao je ambicija, nije da nije. Jebiga, tako ti je kad si veliki za Gradonačelnika, a mali za Ministra. Opet, ovi iz središnjice sve znaju, nije lako. Rade i tajne ankete, sjeme im se zatrlo. Pa netko spomenu kako je Dubrovnik jedini grad u kojemu je HNS, nakon osvojene vlasti, izgubio naklonost birača i to za tridesetak posto. U drugim gradovima i naseljima, nakon osvojenih mandata, situacija je upravo suprotna. E, jebiga brale! To se ni bratu ne oprašta.  

Mali su, odnosno nikakvi izgledi da se izvučemo iz ovog apsurdnog teatra. Tamo gdje bi činjenice trebale obaviti svoj posao, caruje sve osim činjenica. I tako će biti sve dok barem natpolovična većina ne shvati kako je polubijeli Playboy promašaj, a ne pogodak. Ovi u središnjici su to shvatili!

Datum zadnje izmjene: 19.07.2011 01:21
Sve o temi:

Povratak

Pošalji prijatelju

Teatar apsurda

Facebook komentari

Komentari

Fikret Abdulić

Ništa drugo da nije napravio, a napravio je mnogo, zaustavio je krađu iz gradskog proračuna. Onako kako se to događalo iz državne, tako se događalo iz gradske. One silne predizborne brošure HDZ-a debljine telefonskog imenika New Yorka nije platilo društvo za zaštitu botaničkih vrtova već naši porezni obveznici. Zna HDZ kako se stavlja ruka u javni džep. I koga briga što se Vlahušić ne javlja susjedima. Bitna vam je forma. Dube Šuica je imala formu, manire, a na kraju nas je zavila u crno. Zar kružni tok, skretać, destinacijski management, brojne avio linije prema Dubrovniku, sređeni vrtlar, a sutra i Libertas nisu primjer rada? Jesu, primjer su. Da fali puno toga, da Vlahušić može biti bolji, može ali vaš PR kritiziranja tamo gdje to nije nužno je prerastao ono normalno!

20.07.2011 11:49

Dubo

Neću ulaziti u to tko koga zna, ali neke odluke/izjave našeg dragog gradonačelnika graniče sa zdravom pameti. Sjetite se samo kada je parking na Pilama nazvao za ''dovoljno bogate''.... Nažalost ja nisam dovoljno bogat ovih dana ni za bilo koju drugu zonu. Primjerice ne mogu poći ni u kino jer me samo parking dok dođem i odem izađe 40 kuna...tragično

20.07.2011 14:49

Ghandi

dragi Fikrete, podsjećaš me stavom na pobočnike našega grdoga-načelnika...krađu iz proračuna zamijenile su "donacije investitora" kojima je Andromeda spremna dat sve samo da ulože u naš Grad tako je Mlecima onomad hotio dat luku u Gružu na 20 godina, kad je kanula pinkica iz Izraela bio je spreman dat Srđ, a priča se po Gradu da je za nekih milju kuneja bio spreman dat i Bursu...toliko o krađi...pitam se tko će platit izbornu promidžbu kad se, u maniri velikih dick-tatora i ovaj odluči rekandidirati?! HNS koji ga se polako odriče ili možda Kerum kojemu je sve sličniji? Promet je i dalje katastrofa kako ovaj u pokretu tako i onaj u mirovanju kako se danas tepa parkingu koji je po zlato i naplaćuje se na privatnim putevima, neoznačenim "parking mjestima" itd... lijevi skretač je pomogao toliko da i dalje ljudi skreću s doma zdravlja na Splitski put kad god im se prohtije, a kružni tok je napravljen tako dobro da je samo pitanje vremena kad će dva auta pokušat istovremeno zauzet onu jednu traku kojom raspolaže da ne nabrajam ostale scenarije...destinacijski management zasad je napravio točno što? koliko su plaćeni? a avio linije prema Gradu je sigurno doveo Androlinijom jer nije da zračnu luku vode ljudi koji možda znaju kako sklapat poslove... Vrtlar tj. njegova imovina se rasprodaje naveliko i Grad potrebe za cvijećem pa čak i vijencima nerijetko naručuje drugdje, a Libertas je u tako dobrom stanju da ih policija češlja, radnici bi malo štrajkali malo ne bi. Dakle, da fali puno toga i Vlahušić bi, koliko je obećavao trebao bit bolji, ali je podbacio pa mu ostaje jedino taj PR dva lojalna pobočnika...

20.07.2011 20:09

Zlata Srebrić

Najveći krimen Andra Vlahušića je što nije napravio osnovno što se od njega očekivalo. Dobro Fikret govori kada spominje krađu gradskog proračuna. Izabrali su ga građani u nadi da će je zaustaviti ali i iznijeti na vidjelo tko je (što, kada i gdje) krao. Gdje su mu tužbe protiv Šuice i Bogdanovića? Svi znamo da su njih dvojica opljačkali ovaj Grad, uništili sve firme, od kojih je Andru vrlo malo ostalo. Obećavao je otrkivanje tajnih dokumenta, gdje su? Kao da je ovom narodu utjeha lijevi skretač, u zamjenu za uništeno gosodarstvo. Istina je da je zaustavio pljačku gradskog proračun, isključivo jer mu je nakon ovih pošasti vrlo malo ostalo, ali je isto tako s njima paktirao i cijela prošlost koju je obećavao rasvijetliti, ostala je samo prazna predizborna retorika. U očima ljudi, ukoliko ne promijeni ploču kad se prisjeti zašto je izabran, bit će samo jedan u nizu ljudi nahvao dubrovačke poslijeratne tragedije. Prebrzo je zaboravio da nije izabran da bude jedan od njih, nego da se upravo njima i takvoj politici suprotstavi. Lijevi skretač je dobar, ali Andro je ipak malo previše skrenuo, od samoga sebe i od ljudi čije je povjerenje iznevjerio.

20.07.2011 22:01

Fikret Abdulić

Kad si velik za novinara, a mal za gradonačelnika _______________________________________ To vam je tako, mi poltroni, zaštitnici lika i djela gradonačelnika Vlahušića nemamo pretenzije da danas sutra zauzmemo njegovu poziciju (dobro ajde, Mario da :-) ). Nismo njegovih godina, Bogu hvala, pa nemamo onu ljubomoru koju njegova generacija gaji prema njemu i njegovom uspjehu u životu. Meni je osobno važno da sutra Dubrovnik bude bolji. Danas osobu koja je spremna za taj zadatak vidim u Andru Vlahušiću, a sutra, ko zna gdje nas život nosi možda bolje sutra vidim u novog gradonačelniku Graniću. Inaće, bezvezano za njihove sukobe, cijenim obojicu.

21.07.2011 12:53

Avatar

Prohodnost cesta


Jak vjetar povremeno puše na dionici autoceste A6 Rijeka-Zagreb od Kikovice do tunela Tuhobić. Vozi se uz ograničenje brzine 80km/h.

Mjestimice mokrih i skliskih kolnika ima u većem dijelu zemlje. Na cestama u gorju i duž Jadranske magistrale (D8) mogući su odroni zemlje i kamenja.

Na autocesti A1 kroz tunele Mala Kapela i Grič promet teče dvosmjerno, jednom tunelskom cijevi uz ograničenje brzine, zbog radova.

Večeras od 22,00 do 06,00 sati ujutro kroz tunel Učku vozit će se uz privremenu regulaciju prometa.

Na Riječkoj obilaznici, zbog radova u tunelima Katarina i Trsat od 22 do 5 sati ujutro bit će zatvorena dionica između čvorova Škurinje i Orehovica u smjeru Zagreba. Vozit će se kroz grad Rijeka.
25.travnja u noćnim satima od 1 do5 ujutro zbog radova u tunelu Trsat u smjeru GP Rupa bit će zatvorena pretjecajna traka. Vozit će se usporeno voznom.

Danas do 22,00 sata za sav promet zatvorena je državna cesta D22 u Križevcima, zbog radova na sanaciji željezničko-cestovnog prijelaza. Obilazak iz smjera Križevaca prema Svetom Ivanu Žabno: D42 prema Majurcu-Lemeš Križevački-ŽC2212 i ŽC2228 preko Treme do D22, i obrnuto.

Zbog radova zatvorene su ceste:
- D512 Makarska-Ravča na predjelu Stupica,
- D22 Možđenec-Sudovec i Križevci-Sveti Ivan Žabno,
- D30 dio Zagrebačke ulice u Petrinji,
- D57 Vukovar-Orolik,
- D205 Klanjec-Dubrovčan,
- D307 Gornja Stubica-Marija Bistrica i
- Sisačka ulica u Karlovcu, izlaz iz Karlovca prema Pisarovini (D36).

Naizmjence se vozi:
- na D1 Korenica-Debelo Brdo
- na D2 od kružnog toka u Turčinu do raskrižja s Gospodarskom ulicom u Varaždinu.
- na Jadranskoj magistrali kod Draga, kroz Duće, kod Drvenika, Zaostroga i Podaca, između Slanog i Trstenog i u mjestu Soline ( Dubrovačko- neretvanska županija).
- na D25 Bunić-Ljubovo,
- D205 Risvica-Dubrovčan,
- D206 na dionici od Valentinova do Petrovskog i
- na D227 Šenkovec-Štrigova u naselju Prekopa.

Za teretna vozila zatvorene su ceste:
- D29 Marija Bistrica-Soblinec,
- D228 Jurovski Brod-Ozalj-Karlovac, u Gornjem Pokupju (za vozila iznad 15t),
- ŽC3124 Vidrenjak-Popovača-Kutina–Novska,
- ŽC3252 Novska-Borovac i
- ŽC4030 Orahovica-Kutjevo.

U promet se uključuje sve veći broj motociklista i biciklista stoga pozivamo ostale sudionike u prometu na pojačan oprez i da obavezno provjeravaju „mrtvi kut“. Upozoravamo motocikliste i bicikliste da na kolniku još uvijek mjestimice ima pijeska i šljunka, posebice na cestama kroz gorska područja te da voze u skladu sa prometnim propisima.

Savjeti za sigurnu vožnju


  • Planirati put i uzeti u obzir alternativne pravce. Najkraći put na karti nije nužno i najbrži.
  • Odmoriti se! Umorni vozači gube koncentraciju pa se na dužim putovanjima treba češće odmarati.
  • Provjeriti ulje, rashladnu, kočionu i tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla.
  • Provjeriti tlak u gumama, stanje i dubinu utora na njima (barem 3 mm).
  • Ponijeti nešto za jelo i (osvježavajuće) piće. Katkad putovanje traje duže od očekivanog.
  • Prije putovanja natočiti puni spremnik goriva
  • Vezati se sigurnosnim pojasom a voze li se i djeca pažljivo provjerite njihove sjedalice i sigurnosne pojaseve.
  • Prilagoditi brzinu kretanja vozila uvjetima i stanju na cesti te poštovati ograničenja brzine.
  • Uključiti radioprijamnik u sustav informiranja o stanju u prometu (RDS) kako biste saznali što se događa nacesti i izbjegli čekanja. Ili, raspitati se u HAK-u (072 777 777) o stanju na prometnicama na kojima namjeravate voziti.
  • Dobro je biti član HAK-a: Vrlo često se događa da ključevi ostanu zaključani u automobilu ili je točeno krivo gorivo, ... pozivom na 1987 - klub će vam tada pomoći na cesti!

Savjeti MUP-a i HAK-a motociklistima


  • Uvijek nosite zaštitnu kacigu i ostalu opremu
  • Nemojte voziti brzo i prilagodite brzinu uvjetima na cesti
  • Ne precjenjujte svoje vozačke sposobnosti
  • Vozite s upaljenim svjetlima, tako ste uočljiviji drugima
  • Nemojte pretjecati gdje nije dozvoljeno ili je rizično

Savjeti MUP-a i HAK-a vozačima automobila


  • Ne oduzimajte vozačima motocikla prednost prolaska
  • Kod prestrojavanja i pretjecanja pazite na “mrtvi kut”
  • Vodite računa da motocikli brže ubrzavaju od auta
  • Motocikli se mogu učiniti daljima nego što zaista jesu
  • Ne usporavajte bez da ste dali znak paljenjem sva četiri pokazivača smjera ili laganim pritiscima ("pikanjem") na papučicu kočnice

Prometna nesreća


Više informacija na HAK-u »

Zemlja Jed. Valuta Kupovni Srednji Prodajni
Australija Australija 1 AUD 5,095152 5,110483 5,125814
Kanada Kanada 1 CAD 4,983479 4,998474 5,013469
Češka Češka 1 CZK 0,276730 0,277563 0,278396
Danska Danska 1 DKK 1,017079 1,020139 1,023199
Mađarska Mađarska 100 HUF 2,463930 2,471344 2,478758
Japan Japan 100 JPY 5,366255 5,382402 5,398549
Norveška Norveška 1 NOK 0,918065 0,920827 0,923589
Švedska Švedska 1 SEK 0,837033 0,839552 0,842071
Švicarska Švicarska 1 CHF 6,224345 6,243074 6,261803
Vel. Britanija Vel. Britanija 1 GBP 9,224248 9,252004 9,279760
SAD SAD 1 USD 5,492387 5,508914 5,525441
Europska Unija Europska Unija 1 EUR 7,594323 7,617175 7,640027
Poljska Poljska 1 PLN 1,812704 1,818158 1,823612

Copyright 2011. Portal Oko

Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.