Registracija

Prijava

Vrijeme krivokletnika

JAVNI DUG: Zašto je režimski bilten Jutarnji list stavio Tuđmanovu sliku pored političara koji su opljačkali Hrvatsku?

Režimski bilten, Jutarnji list, raspisao se u ovo subotnje jutro, čudne i tople zime, o javnom dugu Republike Hrvatske, koji je, što i vrapci na grani znaju, dosegnuo katastrofalne razmjere. Naravno, tema je to koja zaslužuju svako moguće slovo koje dobije u medijima i o kojoj se gotovo nikad ne govori bez političke obojenosti. Hrvatska je, devetnaest godina nakon oslobođenja, financijski uništena, moralno upropaštena zemlja, razorili je političari i ništarije iz medija, naravno, ne svi.

Kako bi donekle rehabilitirali režime koji su Hrvatskom haračili nakon 2000. godine, dakle, nakon smrti prvog hrvatskog predsjednika doktora Franja Tuđmana, uz ostale kapitalce, u ilustraciju naslova članka o javnom dugu, stavili su i fotografiju prvog šefa države, već spomenutog Tuđmana. Dakako da se radi o manipulaciji tiskovine čiji se kukavički gazda bogatio dok su branitelji ginuli, naravno da je za puno toga što se katastrofalno dogodilo posljednjih 13 godina odgovaran Jutarnji list, predvođen Ninoslavom Pavićem i neobrazovanim Davorom Butkovićem koji su, indirektno, podržavali Sanaderovu haračinu Hrvatskom. Hrvatska je jedna od rijetkih država na svijetu koju su upropastili i mediji, dakle, ne samo političari. Riječ je, nažalost, o legalnoj pljački.

Pustimo sada ratne kukavice, o kriminalcima bez dokaza ne možemo govoriti, o moralnim ništarijama, dakako, možemo, no, biti moralna nakaza ne znači puno u moralno uništenoj zemlji, u kojoj moral odavno ne stanuje.
Dakle, javni dug u ovom trenutku je katastrofalan, gotovo kao i osobni dug Ninoslava Pavića kome aktualni režim, na čelu s riječkim jastrebom Slavkom Linićem, svakodnevno ide na ruku, Pavić još uvijek nije propao samo zato što je bio blizak sa svim režimima koji su posljednjih trinaest godina upropaštavali Hrvatsku, do kraja godine javni dug premašiti će, kako piše režimski bilten, 85 posto BDP-a, Hrvatska, kada kažemo Hrvatska mislimo na režime koji drmaju Hrvatskom, je uspjela zadužiti 'svako dijete za 265 000 kuna. NARAVNO, NE GOVORIMO O DJECI BIVŠE SOCIJALISTIČKE BURŽOAZIJE KOJA JE POPLJAČKALA HRVATSKU, kao niti o djeci tajkuna. Na njih, kao i na njihove očeve, dug se ne odnosi.

U prvih deset godina, DAKLE DOK JE HRVATSKOM UPRAVLJAO TUĐMAN I HDZ, javni dug Republike Hrvatske dosegao je 47 milijardi kuna, režimi koji su došli nakon toga minimalno su taj isti dug utrostručili. Također, u prvih deset godina Hrvatska je vodila krvavi obrambeni rat, pod EMBARGOM, posebno treba naglasiti još jednom – pod embargom, u tom ratu pobijedila i obnovila nakon rata, sama, dakle, bez donacija, preko osamdeset posto kuća porušenih u velikosrpskoj agresiji. Drugim riječima, koliko god se kritiziralo Tuđmanovo vrijeme činjenica je da Hrvatska, s obzirom na okolnosti, solidno nosila s gospodarskim poteškoćama, tijekom Domovinskog rata nitko nije bio gladan u Hrvatskoj, svi su imali osiguranu zdravstvenu skrb, radile su se čak i transplantacije koje se inače u takvim okolnostima, u okolnostima neposredne ugroze, ne rade nego se čekaju bolja vremena.
Danas ima onih koji u Hrvatskoj gladuju. Ono što je uslijedilo nakon Tuđmanove smrti horor je o kojem se redatelji ne usuđuju ni film snimiti s obzirom da bi ga morali zabraniti prikazivati u kinima budući da bi se radilo o dosad nezamislivoj stravi, neviđenoj na velikom platnu. Iako je imao velike ovlasti u polupredsjedničkom sustavu Tuđman ipak nije bio premijer i nije, poput Mesića, gubio čekove hrvatskih iseljenika. Naravno da Tuđman nije potpuno nedužan, ali je 'mala beba' za legalne lopove koji su došli nakon njega.

Pokušaj da se Tuđmana optuži za sve loše što se događalo u ovoj državi više puta je propao, pokušaj da se moralne ništarije, ratne kukavice i legalne ratne profitere, optuži, makar i samo moralno, za smrt brojnih hrvatskih branitelja s obzirom da nisu bili na bojištima diljem Hrvatske kako bi tim braniteljima pomogli i spasili im život kad je trebalo tek je počeo, on je opravdan i to moralne ništarije znaju. Zato i pišu o javnim dugovima kao da sami nisu sudjelovali u legalnoj pljački Hrvatske, a jesu, itekako jesu. Opljačkali su nas oni koji su se stalno derali: 'DRŽITE LOPOVA...'
Datum zadnje izmjene: 11.01.2014 13:30

Povratak

Pošalji prijatelju

Vrijeme krivokletnika

Facebook komentari

Komentari

Avatar

Prohodnost cesta


Do 6,00 sati ujutro zbog radova kroz tunel Učku vozi se uz posebnu regulaciju prometa.

Mokrih i vlažnih te skliskih kolnika ima mjestimice u središnjoj Hrvatskoj i Slavoniji dok su u ostalim dijelovima zemlje uvjeti povoljni za vožnju te se vozi bez posebnih ograničenja osim na cestama gdje su u tijeku radovi.

Na cestama u gorju i duž Jadranske magistrale (D8) mogući su odroni zemlje i kamenja.

Zabrana za teretna motorna vozila najviše dopuštene mase iznad 7,5t bit će na Uskrsni ponedjeljak, 21. travnja od 14 do 23 sata. Zabrane neće biti na autocestama niti na državnoj cesti D1.

Zbog radova zatvorene su ceste:
- D512 Makarska-Ravča na predjelu Stupica,
- D22 Možđenec-Sudovec i Križevci-Sveti Ivan Žabno,
- D30 dio Zagrebačke ulice u Petrinji,
- D57 Vukovar-Orolik,
- D205 Klanjec-Dubrovčan,
- D307 Gornja Stubica-Marija Bistrica i
- Sisačka ulica u Karlovcu, izlaz iz Karlovca prema Pisarovini (D36).

Naizmjence se vozi:
- na D1 Korenica-Debelo Brdo
- na D2 od kružnog toka u Turčinu do raskrižja s Gospodarskom ulicom u Varaždinu.
- na Jadranskoj magistrali kod Draga, kroz Duće, kod Drvenika, Zaostroga i Podaca, između Slanog i Trstenog i u mjestu Soline ( Dubrovačko- neretvanska županija).
- na D25 Bunić-Ljubovo,
- D205 Risvica-Dubrovčan,
- D206 na dionici od Valentinova do Petrovskog i
- na D227 Šenkovec-Štrigova u naselju Prekopa.

Za teretna vozila zatvorene su ceste:
- D29 Marija Bistrica-Soblinec,
- D228 Jurovski Brod-Ozalj-Karlovac, u Gornjem Pokupju (za vozila iznad 15t),
- ŽC3124 Vidrenjak-Popovača-Kutina–Novska,
- ŽC3252 Novska-Borovac i
- ŽC4030 Orahovica-Kutjevo.

Povodom početka sezone vožnje, organizira se preventivno-sigurnosna akcija Dani tehničke ispravnosti motocikla i mopeda 2014.
Od 14. do 19. travnja, svim vlasnicima motocikla ili mopeda, omogućen je besplatni tehnički pregled u bilo kojoj stanici za tehnički pregled u RH.
Organizatori akcije su Ministarstvo unutarnjih poslova (MUP), Hrvatski autoklub (HAK), Centar za vozila Hrvatske (CVH) i sve stanice za redovni tehnički pregled vozila.

U promet se uključuje sve veći broj motociklista i biciklista stoga pozivamo ostale sudionike u prometu na pojačan oprez i da obavezno provjeravaju „mrtvi kut“. Upozoravamo motocikliste i bicikliste da na kolniku još uvijek mjestimice ima pijeska i šljunka, posebice na cestama kroz gorska područja te da voze u skladu sa prometnim propisima.

Savjeti za sigurnu vožnju


  • Planirati put i uzeti u obzir alternativne pravce. Najkraći put na karti nije nužno i najbrži.
  • Odmoriti se! Umorni vozači gube koncentraciju pa se na dužim putovanjima treba češće odmarati.
  • Provjeriti ulje, rashladnu, kočionu i tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla.
  • Provjeriti tlak u gumama, stanje i dubinu utora na njima (barem 3 mm).
  • Ponijeti nešto za jelo i (osvježavajuće) piće. Katkad putovanje traje duže od očekivanog.
  • Prije putovanja natočiti puni spremnik goriva
  • Vezati se sigurnosnim pojasom a voze li se i djeca pažljivo provjerite njihove sjedalice i sigurnosne pojaseve.
  • Prilagoditi brzinu kretanja vozila uvjetima i stanju na cesti te poštovati ograničenja brzine.
  • Uključiti radioprijamnik u sustav informiranja o stanju u prometu (RDS) kako biste saznali što se događa nacesti i izbjegli čekanja. Ili, raspitati se u HAK-u (072 777 777) o stanju na prometnicama na kojima namjeravate voziti.
  • Dobro je biti član HAK-a: Vrlo često se događa da ključevi ostanu zaključani u automobilu ili je točeno krivo gorivo, ... pozivom na 1987 - klub će vam tada pomoći na cesti!

Savjeti MUP-a i HAK-a motociklistima


  • Uvijek nosite zaštitnu kacigu i ostalu opremu
  • Nemojte voziti brzo i prilagodite brzinu uvjetima na cesti
  • Ne precjenjujte svoje vozačke sposobnosti
  • Vozite s upaljenim svjetlima, tako ste uočljiviji drugima
  • Nemojte pretjecati gdje nije dozvoljeno ili je rizično

Savjeti MUP-a i HAK-a vozačima automobila


  • Ne oduzimajte vozačima motocikla prednost prolaska
  • Kod prestrojavanja i pretjecanja pazite na “mrtvi kut”
  • Vodite računa da motocikli brže ubrzavaju od auta
  • Motocikli se mogu učiniti daljima nego što zaista jesu
  • Ne usporavajte bez da ste dali znak paljenjem sva četiri pokazivača smjera ili laganim pritiscima ("pikanjem") na papučicu kočnice

Prometna nesreća


Više informacija na HAK-u »

Zemlja Jed. Valuta Kupovni Srednji Prodajni
Australija Australija 1 AUD 5,131394 5,146835 5,162276
Kanada Kanada 1 CAD 4,995736 5,010768 5,025800
Češka Češka 1 CZK 0,276902 0,277735 0,278568
Danska Danska 1 DKK 1,017454 1,020516 1,023578
Mađarska Mađarska 100 HUF 2,479038 2,486497 2,493956
Japan Japan 100 JPY 5,367424 5,383575 5,399726
Norveška Norveška 1 NOK 0,918541 0,921305 0,924069
Švedska Švedska 1 SEK 0,833719 0,836228 0,838737
Švicarska Švicarska 1 CHF 6,229717 6,248462 6,267207
Vel. Britanija Vel. Britanija 1 GBP 9,224670 9,252427 9,280184
SAD SAD 1 USD 5,497949 5,514492 5,531035
Europska Unija Europska Unija 1 EUR 7,596516 7,619374 7,642232
Poljska Poljska 1 PLN 1,816827 1,822294 1,827761

Copyright 2011. Portal Oko

Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.