INOVACIJA

Huawei je promijenio pravila fotografije: Naučite sve o nikad viđenom zumu na pametnim telefonima

Huawei je krajem prošlog mjeseca u Parizu predstavio svoja dva nova flagshipa– P30 i P30 Pro. Riječ je o nasljednicima iznimno uspješne P20 serije koja se na tržištu afirmirala prvenstveno zbog iznimne kamere, upečatljivog dizajna i naprednih performansi.

Najbolja kamera na svijetu

Huaweijev P20 Pro dugo vremena suvereno je bio na svjetskom tronu kad je riječ o mobilnoj fotografiji, međutim novi P30 Pro od nedavno je i službeno preuzeo titulu pametnog telefona s najboljom kamerom na svijetu prema DxOmark ljestvici ostvarivši senzacionalnih i do sada nikad viđenih 112 bodova.Inače, DxOmark nastao je 2008. godine, a tijekom vremena se pokazao kao najrelevantniji svjetski neovisni zvor u mjerenju karakteristika kvalitete fotografija, videa, leća i kamera.

P30 Pro prvi je uređaj na svijetu koji dolazi s četverostrukom Leica kamerom. Nova kamera pokazala je strašno dobre rezultate u uvjetima slabijeg osvjetljenja, dok oduševljava i poboljšani depth effect uz još brži autofokus. Osim vrhunske fotografije, novi Huaweijev flagship omogućuje snimanje još boljih video zapisa, a segmenti u kojima je kamera dobila pohvale su stabilizacija slike, mogućnosti autofokusa, čistoća i kvaliteta detalja te vjeran prikaz boja.

Čudesan zum

Međutim, ono što je istinska inovacija koja je iz temelja promijenila svijet mobilne fotografije jest zum. Naime, Huawei P30 Pro podržava 5X optički zum, 10X hibridni zum te čak 50X digitalni zum. U prijevodu to znači da ćete pri izrazito velikoj udaljenosti sasvim jasno, kvalitetno i detaljno moći snimiti kadar koji ste prethodno zumirali. Za sve je to zaslužna treća kamera na Huaweiju P30 Pro koja sadrži senzor od 8MP. Ona donosi definitivno najinteresantniju inovaciju u industriji pametnih telefona. Naime, zahvaljujući periskopu, ova kamera može sadržavati više leća tako da njihovom kombinacijom postiže 5X optičko povećanje što je ekvivalentno 120 mm objektivu. Dakle, ova kamera približava objekte za pet puta, a da pritom fotografija ne gubi kvalitetu.

Također, kombinaciji sa softverom, kamera postiže se tzv. hibridno povećanje koje ide do 10X. Ovdje svakako treba dodati da je i ova kamera optički stabilizirana, što će uvelike olakšati snimanje udaljenih motiva.

No tu nije kraj. Kamera novog Huaweija P30 moće ići i do 50X povećanja digitalnim putem. Digitalni zum zapravo je “umjetan” budući da se on postiže isključivo uz pomoć softvera, a što znači da ne ide preko leće. On funkcionira tako da izreže dio postojeće slike i uveća ju da odgovara omjeru originalne slike. Budući da se izrezana slika sastoji od puno manje piksela, kamera potom koristi softver kojim “popunjava” prazan prostor među pikselima.  

Četverostruka kamera

Osim gore spomenute kamere koja omogućuje nikad viđeni zum na pametnim telefonima Leica Quad Camera na Huaweiju P30 Pro uključuje i 40MP glavnu kameru sa SuperSpectrum Senzorom i 27 mm širokokutnom lećom f/1.6 otvorom blende te optičkom stabilizacijom potpomognutom softverskom i AI komponentom.

Tu je i druga, ultra-širokokutna 20MP kamera koja donosi 16 mm leću opremljenu tehnologijom softverskog ispravljanja distorzija

Nadalje, četvrta kamera na ovom uređaju je ToF senzor, koji omogućuje bolje mjerenje dubine polja i detekciju 3D objekata. I ovaj senzor je u međuvremenu napredovao, pa P30 Pro zahvaljujući njemu može postići tzv. multilevel bokeh efekt, što znači da predmeti koji se nalaze dalje od kamere mogu imati veći stupanj zamućenosti od onih koji su bliže. Na raspolaganju je i novi Macro način snimanja za povećanje sićušnih detalja, koji radi na samo 2,5 cm udaljenosti od objekta. Također, TOF senzor u kombinaciji s procesorom omogućuje precizno mjerenje dimenzija 3D objekata u stvarnom vremenu.

O Huaweiju

Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u višeo od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2018. Godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona u svijetu. Huawei ima 15 istraživačkih razvojnih centara smještenih u SAD-u, Njemačkoj, Švedskoj, Rusiji, Indiji i Kini. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, uslugeu “oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godine ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. “Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.

Za više informacija posjetite Huawei stranicu za korisnikeFacebook stranicu Huawei Mobile HrvatskaFB Huawei Showcase aplikacijuHuawei Mobile Hrvatska InstagramHuawei Mobile Hrvatska YouTube kanal te Huawei Mobile Hrvatska Twitter.

Komentiraj članak

Komentari