Incident

Hakerski napad ugrozio podatke devet milijuna e-mailova i dvije tisuće kreditnih kartica

“Ispričavamo se klijentima koji su pogođeni incidentom”, dodao je čelnik tvrtke.

Britanski niskobudžetni avioprijevoznik easyJet priopćio je u utorak da su hakeri provalili u podatke o elektronskoj pošti i putovanjima oko devet milijuna putnika, te o kreditnim karticama njih više od dvije tisuće, prenosi Poslovni dnevnik.

“Nakon što smo uočili incident, postalo je jasno da zbog pandemije Covida 19 valja više strahovati da bi se osobni podaci mogli upotrijebiti za internetske prijevare”, rekao je glavni izvršni direktor Johan Lundgren.

Kompanija je stoga u skladu s preporukom pravobranitelja za zaštitu osobnih podataka (ICO) počela stupati u kontakt s kupcima čiji su podaci o putovanjima ‘provaljeni’, savjetujući im oprez, “osobito u slučaju neželjene komunikacije”, kazao je Lundgren.

“Ispričavamo se klijentima koji su pogođeni incidentom”, dodao je čelnik tvrtke.

Čini se da osobni podaci nisu zlorabljeni, poručuju iz easyJeta, ne navodeći vremenski okvir hakerskog napada.

Tvrtka je priopćila da je istragu napada povjerila vodećim forenzičnim stručnjacima i da je o incidentu obavijestila Nacionalni centar za kibernetičku sigurnost.

Napad bi mogao značiti veliku kaznu za prijevoznika koji je zbog pandemije Covida 19 prizemljio većinu letova a vodi i dugu bitku s osnivačem i najvećim dioničarem, napominje Reuters.

British Airways se 2018. godine našao na udaru hakera koji su ukrali stotine tisuća podataka o kreditnim karticama klijenata. Kompanija još uvijek isplaćuje 183,4 milijuna funti (225 milijuna dolara) kazne koju joj je propisao ICO.

Komentiraj članak

Komentari