AKTIVAN NA INTERNETU

'GAZDA JE KRALJ' Zadrani podržali vlasnika restorana koji goste naziva govnima

Nakon što su društvenim mrežama počeli kružiti screenshotovi s kojih se vidi da vlasnik jednog zadarskog restorana na negativne komentare gostiju odgovara na neprimjeren način, nije nam trebalo dugo da otkrijemo da je riječ o restoranu Lungo Mare u samom središtu grada.

Vlasnik je prilično aktivan na internetu pa su i TripAdvisor i Google Reviews puni njegovih odgovora na negativne komentare. Htjeli smo mu dati priliku da ispriča svoju stranu priče, no u tome nismo imali uspjeha, piše Index.

Iako se restoran nalazi u centru turističkog grada, jedan broj mobitela, naveden na internetskim stranicama restorana, više nije u funkciji, a na drugi se nitko ne javlja. Posljednji način pokušaja uspostave komunikacije bio je e-mail koji smo poslali na službenu adresu restorana pa ćemo odgovor objaviti ako i kad ga dobijemo.

I prije dvije godine lokalni su mediji pisali o načinu komunikacije vlasnika restorana prema gostima, a on se branio da gosti iz Azije, Velike Britanije i općenito stranci nisu navikli na svježu ribu.

Više pogledajte OVDJE.

Komentiraj članak

Komentari