Pravila gotovo da i nema!

Facebook potiho promijenio pravila o cover fotografijama za stranice

Pravila o cover fotografijama, naslovnim fotografijama za Facebook stranice, mnogima su zadavala glavobolje. No, sada su gotovo sva dosadašnja pravila ukinuta – ostalo je samo pravilo da više od 20 posto slike ne smije biti prekriveno tekstom!

Cover fotografije za Facebook stranice nisu smjele sadržavati informacije o promocijama i načinu kupovine (primjerice: popust od 40 posto), informacije o kontaktu – web adresa, e-mail i sve ostalo što se nalazilo u About dijelu na stranici, QR kod te pozive na akciju ili na neke od Facebookovih radnji (Like, Share…).

Dakle, jedina pravila koja su ostala je da više od 20 posto slike ne smije biti prekriveno tekstom, ali ono se odnosi na dobar dio vizuala (oglasi, sponzorirane priče i cover fotografije) koje postavljamo na Facebook stranice te da, naravno, slike ne smiju kršiti autorska prava.

Kako ova promjena nigdje nije službeno najavljena, slučajno ju je uočio stručnjak za društvene mreže Hugh Briss i objavio na svom blogu. Također, pojedinci tvrde kako još uvijek vide stara pravila.

Komentiraj članak

Komentari