Vlasnica modnih portala i modnog brenda

Ekskluzivni intervju s Nives Stepinac Grgurić: 'Marla' je ove jeseni pripremila bajkovitu modnu priču

Kad se spomenu riječi svestranost, snalažljivost, velika želja za radom i žena sa velikim smislom za moderno, skladno, lijepo i primjetno odijevanje onda je to zasigurno urednica čak dva modna portala, Whattafashion i Marla-design i vlasnica modnog brenda Marla, Nives Stepinac Grgurić.

Naime radi se o modnom brendu koji su pripadnice ljepšeg spola vrlo brzo zavoljele zbog specifičnog i originalnog dizajna. I vlasnica brenda sama Nives Stepinac Grgurić naprosto svojim toplim karakterom i veselim raspoloženjem redovito oduševi svakoga tko ju upozna. Prihvaćenost njezinog brenda Marla među ženama i djevojkama pokazatelj je njezine uspješnosti koja svakodnevno sve više dolazi do izražaja.
 
 Što nam Marla priprema za ovu jesen?

Ove jeseni Marla je pripremila bajkovitu, modnu priču, inspiriranu svjetski poznatim Grimm bajkama kao i bajkama iz raznih dijelova svijeta. Marla kolekcija jesen/zima 2014 obiluje čipkom, detaljima s puno ručnog rada, enigmatičnim krojevima i materijalima, koje sam sama osmislila, dizajnirala, projektirala i izradila u svom atelieru. Nova kolekcija sadrži puno reljefa, veza i prepleta stopljenih u bajkovitu priču o hrabroj i samouvjerenoj Marla ženi, koja u editorijalu “Marla IN Fairy Tales” ide u susret izazovima i pobjeđuje razne opasnosti u kojima su se našle junakinje najpoznatijih svjetskih bajki, od Rapunzel (Matovilka), Snjeguljice do Trnoružice.

Koji su trendovi koji su prihvatljivi za nadolazeće godišnje doba?

Iako se u svom dizajnerskom djelovanju ne povodim za trendovima, već ostajem godinama vjerna svom stilu, svejedno ih pratim i zbog zahtjeva tržišta nastojim ubaciti barem jedan trendy element u kolekciju. Ova hladna sezona donosi u svijetu puno divnih trendova, od zaluđenosti 60-ima, blještavila i ručnog rada, veza, pernatih detalja, bogatih žakarda, tonova dragog kamenja, pletiva nalik skulpturi, a hero piece postaje statement ogrtač, nosiv od jutra do večeri.

Boja koja je obilježje Marle je...?

Ove sezone boja koja obilježava moju kolekciju je crna. Svi tonovi crne dolaze u izvedbi raznih materijala od čipke do mekih makoa, a crna se proteže i kroz neke ranije kolekcije, tako da bih mogla reći kako mi je ona česta inspiracija.


Nives Stepinac Grgurić

Po čemu je Marla brend drukčiji od drugih?

Moj brend se od drugih prvenstveno razlikuje po tome što proizvodim samo unikate, što znači da se neki odjevni predmet pojavljuje i izrađuje samo jednom, eventualno u dvije odjevne veličine. Ukoliko postoji povećani interes za neki odjevni predmet ponovim ga u drugoj boji no, kako uglavnom sama izrađujem materijal ( dorađujem ga vezom, ukrasima, reljefom), nemoguće je da se pojave dva ista, tako da svaka moja kreacija ima svoju modnu osobnost. Isto vrijedi i za accessoire, torbe, nakit i ostale dodatke. Jedna sam od rijetkih dizajnerica iza koje stoji fakultetska diploma i iskustvo u tekstilnoj i odjevnoj industriji, ali i iskustvo predavača dizajna, a svoje kreacije uglavnom izrađujem sama, jer najbolje znam kako sam zamislila modele, što i kako izraditi.

Koja je najveća specifičnost brenda?

Specifičnost brenda Marla je unikatnost, jednostavno svi proizvodi su unikati.

Odakle naziv brenda Marla?

Mnogi mi postavljaju to pitanje, čak misle da je Marla skraćenica nekih pojmova. Dugo sam tajila odgovor, tajanstvena sam po prirodi no, kako je pritisak sve veći, otkrit ću vam. Ideja da brend nazovem ovim imenom došla mi je u vrijeme trudnoće, naime, da sam imala djevojčicu sigurno bih joj dala to popularno američko ime, koje je sinonim za snagu, samouvjerenost, nedostižnost. Ime vuče korijen iz grčkog jezika na kojemu znači visoki toranj, a ostala značenja su morska zvijezda I željeno dijete, na hebrejskom i latinskom jeziku. Moja “modna” Marla koju prezentiram putem svake svoje kolekcije, sinonim je za modernu ženu koja voli život i hrabro ostvaruje svoje snove, a doima se nedodirljivom i enigmatičnom.

Kad se spomene Marla, koja je prva asocijacija ljubiteljima mode?

Trebali bismo pitati njih no mislim da već svi ljubitelji moje mode odmah pomisle na unikat iz mojeg dizajn studija.

Odjevni predmet, koji je osnova Marla brenda je...

Haljina, cocktail, večernja, dnevna, kratka, duga iako se u kolekcijama nađe i dosta topova, tunika, majica, suknji i hlača, te ih prati i prigodan modni accessoire.

Kako biste u nekoliko riječi opisali brend koji ste vi stvorili?

Tajanstven, izazovan, prodoran i drugačiji od drugih, zahvaljujući krojevima, izboru materijala i detalja. Lijepo prihvaćen od žena, svaki dan mi stižu pohvale i podrška od mnogih dama koje se usuđuju biti svoje i drugačije, poštuju unikat i na tome sam im beskrajno zahvalna.

Odakle ideja za Marlom i tko vas je potaknuo da stvorite modni brend?

Nakon što je mom suprugu ponuđen posao u Osijeku prije deset godina, napustila sam posao na Veleučilištu u Karlovcu i onamo preselila, no u Osijeku nisam mogla naći novi posao, u struci. Kako sam imala iza sebe iskustvo industrijskog dizajnera i serijske proizvodnje odjeće, koja me nije ispunjavala, odlučila sam napraviti odmak i pokrenuti samostalan posao, koji bi izvukao iz mene najbolje kao od osobe i dizajnera te svijetu približio moje ideje i sposobnosti. Tako je stvorena Marla, moj vlastiti projekt, velika odgovornost, rizik, ali i najveći užitak. Na svom putu često sam nailazila na prepreke, ali kako sam po prirodi borac, okružila sam se onima koji su za rast i napredak, a najveću podršku pružio mi je suprug, koji potpisuje sve Marla fotografije.

Jelena Hendić foto: Ratko Grgurić

Komentiraj članak

Facebook komentari