BUDITE SPREMNI

DOČEKAJTE NOVE TRENDOVE! Način na koji komuniciramo se promijenio, informirajte se o novim tehnologijama

Tehnologija je promijenila način na koji komuniciramo, ponašamo se u društvu, održavamo veze. Svjedočimo tek početku promjene, jer najveće tek slijede.

Googleov osobni asistent uskoro će nas naručivati kod doktora, frizera ili financijskog savjetnika. Hologrami će zamijeniti recepcionere i domaćine. Umjesto tipkanja uređajima ćemo upravljati glasom ili pokretom.

Kakav li će utjecaj ova nova ponašanja i trendovi imati na marketing?

Bliže nego što mislimo

Ova budućnost možda naoko djeluje daleko, no trendovi pokazuju drugačije. Kad su u kućanstva uvedeni struja i telefon, trebalo je 25-30 godina da ih prihvati tek 10 posto domaćinstava (Harvard Business Review, 2013). Nakon što su pametni telefoni stigli na tržište, za manje od 10 godina postali su svakodnevni alat kojeg koristi 40 posto populacije.

Prihvaćanje novih tehnologija raste eksponencijalno. Koliko ste za nju spremni osobno, a koliko vaš brend?

Early bird cijena za DAMconf karte

Nakon što sudjelujete na petom DAMconfu, moći ćete spremno dočekati nove trendove i pametno iskoristiti načine na koje publika stvara odnose s vašim brendom. Uhvatite Early bird akciju i rezervirajte svoje mjesto na konferenciji.

Pod sloganom „Be smart. Live digital.“ petu godinu zaredom u Zagrebu okupljaju se marketinški profesionalci, influenceri, mediji i brendovi s područja jugoistočne Europe. Prošlogodišnjoj konferenciji prisustvovalo je više od 700 predstavnika agencija, brendova, medija i tehnoloških kompanija s područja cijele regije.

Globalno znanje na regionalnom nivou

Među govornicima nalaze se svjetski stručnjaci iz Engleske, Sjedinjenih Američkih Država i drugih zapadnoeuropskih zemalja, kao i regionalni digitalni eksperti:

-          David Skerret, Critical Mass, UK

-          Geneva Loader, RS Components, UK

-          Nick Bicanic, rvlvr, USA

-          Scott Gould, author, UK

-          James Williams, MrConnectivity, UK

-          Kristijan Gregorić, Valicon, HR

-          i mnogi drugi

Na petom DAMconfu čut ćete agencijska iskustva, podatke o konzumaciji brendova, digitalnoj transformaciji, kako angažirati publiku i utjecati na nju, kako ostvariti povezanost putem više kanala, te mnoge druge teme nužne za rast brenda u digitalnom dobu.

Kao novost, ove godine za vas pripremamo radionice na kojima ćete naučiti umijeće savršenog uvjeravanja, te kako kreirati kampanju pod ograničenjem budgeta i vremena.

Više informacija o konferenciji i karte pronađite na www.damconf.com.
(promo)

Komentiraj članak

Komentari