Briga o sebi

BRZO HODANJE Prednosti ove aktivnosti itekako pridonose boljem zdravlju

Brzo hodanje ne košta ni lipe, a ima brojne prednosti za zdravlje pojedinca. Evo zašto je dobro prepustiti se ovoj fizičkoj aktivnosti svakoga dana.

Brzo hodanje je učinkoviti način za skidanje viška kilograma ili održavanje postojeće tjelesne mase. Ono pomaže i u razgibavanju cijelog tijela. Šetnja od 6 kilometara na sat izgara 240 do 350 kalorija, ovisno o vašem tempu hodanja.


2. Poboljšava sveukupno zdravlje

Istraživanja su pokazala da uklopljavanje redovite vježbe u svakodnevicu poboljšava sveukupno zdravlje pojedinca. Prihvatite li se brzog hodanja, mogli biste primjetiti kako vam se povećavaju razine dobrog kolesterola, a smanjuju razine lošeg kolesterola. Ovaj tip fizičke aktivnosti smanjuje i krvni tlak, te smanjuje rizik od dobivanja dijabetesa tipa 2.

3. Smanjuje stres
Jedna brza šetnja dnevno, smanjit će razine svakodnevnog stresa. Odvojite se od okoliša i situacija koje vam izazivaju najveći stres i opustite se brzim hodom. Tijekom žustre fizičke aktivnosti poput brzog hodanja ispuštaju se endorfini koji opuštaju cijeli organizam te zbog kojih ćete se osjećati smirenije i sigurnije.


4.Jača mišiće i kosti
Redovito prepuštanje brzom hodanju jača gornji i donji dio tijela, snaži mišiće i kosti. Snažnije tijelo nam, pak, omogućava da kvalitetnije obavljamo svakodnevne zadatke te da budemo produktivniji.

5. Pomaže vam biti u top formi – potpuno besplatno
Ako želite doći u top tjelesnu formu, a ne želite trošiti novac na teretanu – brzo hodanje je izvrstan način da ostvarite svoje ciljeve. Ova aktivnost vam omogućava da istražujete nova mjesta i krajeve – pješice.


Povrh svega, odaberete li brzo hodanje do posla umjesto korištenja javnog prijevoza ili osobnog autombila, ne samo da ćete poboljšati svoju fizičku spremu nego ćete i uštedjeti značajan novac, piše zadovoljna.hr


Komentiraj članak

Komentari