LOŠE IM SE PIŠE

AUTOMOBILSKA INDUSTRIJA I Angela Merkel digla ruke od dizelaša

Njemačka automobilska industrija zapošljava 800 tisuća ljudi. Također je i najveći izvoznik. Potpuno je razumljivo stoga što tamošnji automobilski giganti, koji su minulih desetljeća utukli stotine milijuna eura u razvoj dizelskih motora lobiraju na sve strane kako bi zaustavili zabrane koje su se nadvile nad ovu tehnologiju.

Minulog tjedna tako je održan samit u Berlinu koji je okupio vodeće ljude automobilske industrije i vladine dužnosnike. Diskutirano je o metodama unaprjeđivanja kvalitete zraka, kao i imidža koji dizelaši trenutno (ne)uživaju među populacijom.

Teško je reći da se okupljanje isplatilo budući da je kancelarka Angela Merkel u razgovoru za Reuters priznala kako bi Njemačka trebala slijediti Veliku Britaniju i Francusku u namjeri da se dizelske automobile ukloni s ceste.

‘Ne želim navesti točan period, no britanska i francuska odluka da ukinu automobile s unutarnjim izgaranjem do 2040. je ispravan pristup’, rekla je njemačka kancelarka.

Dizelaši još uvijek igraju važnu ulogu, budući da za razliku od benzinaca imaju znatno nižu emisiju CO2. Problem leži u emisiji opasnog dušikovog oksida. Njemačka kancelarka, pred kojom su parlamentarni izbori koncem rujna, inzistira na nadoknadi štete za prevarene kupce.

Servisne akcije kojima će se unaprijediti emisija ispušnih plinova problematičnih automobila korak su u pravom smjeru.
Automobilska industrija mora se pobrinuti za ispravljanje načinjenih pogrešaka, dok vlada mora jamčiti da vlasnici automobila ne budu kažnjeni za kupovinu u dobroj vjeri, zaključila je Merkel, piše tportal.

Komentiraj članak

Komentari