Registracija

Prijava

Snovi i lopovi

Aleksandar Stanković: Stigli Jugoslaveni, što nam je činiti?

Izbori su gotovi, to je sad jednostavno tako i zdravi i odgovorni ljudi umjesto očaja i malodušja kojem su se prepustili  trebali bi pokušati ponovno organizirati život.  Ponovno ustrojiti osnovne ljudske zajednice, vratiti se temeljnim vrijednostima života i u tragičnim okolnostima komunističke kontaminacije pokušati stvoriti preduvjete za ponovno  osvajanje prostora slobode i nastavak naprasno prekinutog projekta realizacije tisućgodišnjeg hrvatskog sna. S tim u vezi evo par kratkih savjeta: kako prepoznati Jugoslavena i kako s eponašati u njegovoj blizini?

Kao prvo, Jugoslaveni nisu više što su nekada bili i zaboravite priče o šiljatim glavama blago povijenim ramenima i sitnim očima. Na taj način prepoznavali smo ih u većem dijelu prošlog stoljeća, međutim već potkraj 20 stoljeća mimikrija i adaptibilnost tog sloja stanovništva toliko je uznapredovala da se više ne možemo oslanjati na stare teorije i postavke Gojka Šuška i Šime Đodana. Dakle, ono što je vrijedilo nekad, ne vrijedi danas.

Dobro otvorite oči!

Jugoslaven danas do te mjere je neprepoznatljiv da vam se često čini da vidite Hrvata, a ono ma kakvi, čisti Jugović. I zato mijenjajte dioptriju, sumnjajte u svakog, jer čak i najbližoj familiji postoji mogućnost ideološkog zastranjenja i izvjesnih simpatija za Silvana Hrelju ili Strossmajera.

S tim u vezi osobito obratiti pažnju na Hrvate koji su kršteni, imaju sve sakramente, bili su u Domovinskom ratu, a nerijetko u razgovoru sa sentimentom se sjećaju djetinjstva, "Opstanka“, Branka Kockice ili Bajage. Takvi su na najboljem putu, ako već i nisu ušli u jugoslavensko kolo, a definitivan dokaz da je pred  vama Jugoslaven moglo bi biti spominjanje pojmova poput SDK-a, SUP, ili Radio Zagreb.

Ako sumnjate u pristunost Jugoslavena u vašoj blizini pokušajte s istima ući u neobavezan razgovor u filmu, ili npr. gastronomiji. Oni koji su čuli za Batu Stojkovića, ili recimo daju prednost Eurokremu pred Nutelom vjeratno su Jugoslaveni. Međutim, da biste do kraja otklonili te dvojbe  pokušajte sa sumnjivim Hrvatima   ući u razgovor o filmu Tesna Koža. Ako vam kažu da je film smiješan sigurno su Jugoslaveni, dok za one koje iritira ekavica čini se da još uvijek ima spasa.

Suptilna jugoslavenska propaganda

Što se tiče filmova dobar test mogao bi biti i Srđan Dragojević sa "Ranama“ ili "Lepim selima“. Kome se to dopada, taj je četnik. Dobro, mala ispravka, četnik je vjerojatno i onaj koji spominje SDK-a, ali kako nas četništvo ipak pomalo odvlači od jugoslavenštine (premda je to u suštini isto) zadržimo se još neko vrijeme na jugo- identifikaciji i mogućim oblicima otpora.         

Dakle, što se otpora tiče unatoč rasprostranjenom uvjerenju da život s Jugoslavenima na vlasti tj.u anaerobnim uvjetima nije moguć, ne nasjedajte na tu provokaciju jer nju šire upravo Jugoslaveni. Njima je u interesu učiniti vas neškodljivim i dokazati vam da bez  kisika nema života. Život u takvim uvjetima je moguć, a to dokazuju najnovija istraživanja profesora Radmana na bakterijama. Uostalom, da su izvjesni oblici života mogući i u takvim ekstremnim situacijama dokaz je i katolička crkva i njezino djelovanje u razdoblju u 1945-1990.

Inače, da bi se ozbiljno pariralo Jugoslavenu treba mu se pažljivo približiti, natjerati ga da se osjeća  siguran i onda se pozabaviti s njime kad se najmanje nada. S tim ciljem treba zaboraviti na direktnu konfrontaciju  s nacionalnih pozicija, jer oni upravo to i očekuju da bi nas onda diskreditirali u očima međunarodne zajednice kao divljake, šoviniste i ustaše

Primiriti se i čekati pogodan trenutak

Što se tiče jugoslavenskih okupacijskih snaga u ovom trenutku najbolje ih je tretirati kao nužno zlo. To nikako ne uključuje izražavanje otvorenog prezira, ili ne daj bože direktnu konfrontciju. Treba zadržati  radno mjesto, pozicije u društvu, stečene sinekure da bi onda u datom momentu sav nacionalni potencijal bio upotrijebljen za skidanje bezbožnika s vlasti.

S tim u vezi predstojeće blagdane provesti dostojanstveno, ni na koj način ne dajući do znanja da bi si najradije odrezali k.od muke što nam ateisti poput Josipovića i Milanovića čestitaju Božić.

I za kraj, osvjedočene domoljube poput

- Zdravka Mamića „ u jugo ligi je spas“

- Željka Keruma „bio sam bogat i u Jugoslaviji“

- Milana Ivkošića „ ipak cijenim Stipu Šuvara“

- Zdravka Tomca“ kako sam tražio crvenu nit“

i Jadranku Kosor „dobila sam Desankinu nagradu“

nikako ne doživljavati zdravo za gotovo. Unatoč dokazanom domoljublju prema svakome od njih zadržati svojevrsnu distancu osim prema Tomisalvu Karamarku i njegovom nesumnjivom smislu za  lijepo.

Datum zadnje izmjene: 05.12.2011 11:19
Sve o temi:

Povratak

Pošalji prijatelju

Snovi i lopovi

Facebook komentari

Komentari

Avatar

Prohodnost cesta


Zbog redovnog održavanja, pregleda protupožarne opreme, u tunelu Sveti Rok na autocesti A1, u smjeru Splita, promet teče pretjecajnim trakom, uz ograničenje brzine 60km/h.
Jak vjetar povremeno puše na autocesti A1 između južnog portala tunela Sveti Rok i vijadukta Božići i na autocesti A6 Rijeka-Zagreb između Kikovice i tunela Tuhobić.
Kroz tunel Tuhobić u smjeru Rijeke zbog radova vozi se jednim trakom.


Večeras , 23./24.srpnja od 22-4h zbog radova na rječkoj obilaznici od 1km+400m (čvor Rupa) do 19km+900m (čvor Diračje) u smjeru Zagreba, i od 19km+900m (čvor Diračje) do 1km+400m (čvor Rupa) u smjeru Rupe, povremeno će biti zatvorena preticajna traka. Vozit će se usporeno voznom.

Otvoren je novi kolnik na autocesti A3, poslije čvora Rugvice u smjeru Zagreb Istok i autoceste A4. Privremeni prolaz koji se koristio, više se ne koristi. Zabrana prometa za sva vozila i dalje ostaje u poslovnoj zoni Zagreb Istok.

Zbog radova zatvorene su ceste:
- D2 Osijek-Vukovar između nadvožnjaka „Nemetin“ i skretanja za Zračnu luku Osijek,
- D22 Možđenec-Sudovec,
- D29 Kašina-Marija Bistrica,
- D50 Otočac-Perušić kod nadvožnjaka Janjče,
- D57 Vukovar-Orolik,
- D205 Klanjec-Dubrovčan,
- D307 Gornja Stubica-Marija Bistrica,
- ŽC6280 Dubovica-Sveta Nedjelja.

Do 25. srpnja od 8 do 18 sati, zbog razminiranja, za sav promet bit će privremeno zatvorena državna cesta D47 (Novska-Jasenovac), uz spomen područje Jasenovac, od pružnog prijelaza do naselja Jasenovac. Vozila će se propuštati svaki puni sat po 15 minuta.

Uz privremenu prometnu signalizaciju vozi se na dionicama državnih cesta:
- D1 Korenica- Debelo Brdo
- D9 Metković- Opuzen
- D25 Bunić- Ljubovo.

Naizmjence se vozi na:
- D2 od kružnog toka u Turčinu do raskrižja s Gospodarskom ulicom u Varaždinu,
- D31 od Šestak Brda do Pokupskog,
- D303 Rovinj-Rovinjsko selo,
- D45 Rogoža-čvor Kutina,
- D47 Lipik-Novska, u mjestu Jagma,
- D205 Risvica-Dubrovčan,
- D206 na dionici od Valentinova do Petrovskog i
- na D227 Šenkovec-Štrigova u naselju Prekopa, i
- Sisačka ulica u Karlovcu, izlaz iz Karlovca prema Pisarovini (D36).

Za teretna vozila zatvorene su ceste:
- D29 Marija Bistrica-Soblinec,
- D228 Jurovski Brod-Ozalj-Karlovac, u Gornjem Pokupju (za vozila iznad 15t),
- ŽC3124 Vidrenjak-Popovača-Kutina–Novska,
- ŽC3252 Novska-Borovac i
- ŽC4030 Orahovica-Kutjevo.

Zbog oštećenja mosta Cubinec do daljnjeg je zatvorena državna cesta D22 Križevci-Sveti Ivan Žabno za vozila iznad 3,5 tona nosivosti. Obilasci su: D41 prema Majurcu do skretanja za Lemeš Križevački-ŽC2212-ŽC2228-Trema-DC 22 i obratno. Za vozila ukupne mase do 3,5 tona nosivosti i ukupne širine do 2 m, privremeno se vozi preko zamjenskog mosta, a vozila se propuštaju naizmjence.

Savjeti za sigurnu vožnju


  • Planirati put i uzeti u obzir alternativne pravce. Najkraći put na karti nije nužno i najbrži.
  • Odmoriti se! Umorni vozači gube koncentraciju pa se na dužim putovanjima treba češće odmarati.
  • Provjeriti ulje, rashladnu, kočionu i tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla.
  • Provjeriti tlak u gumama, stanje i dubinu utora na njima (barem 3 mm).
  • Ponijeti nešto za jelo i (osvježavajuće) piće. Katkad putovanje traje duže od očekivanog.
  • Prije putovanja natočiti puni spremnik goriva
  • Vezati se sigurnosnim pojasom a voze li se i djeca pažljivo provjerite njihove sjedalice i sigurnosne pojaseve.
  • Prilagoditi brzinu kretanja vozila uvjetima i stanju na cesti te poštovati ograničenja brzine.
  • Uključiti radioprijamnik u sustav informiranja o stanju u prometu (RDS) kako biste saznali što se događa nacesti i izbjegli čekanja. Ili, raspitati se u HAK-u (072 777 777) o stanju na prometnicama na kojima namjeravate voziti.
  • Dobro je biti član HAK-a: Vrlo često se događa da ključevi ostanu zaključani u automobilu ili je točeno krivo gorivo, ... pozivom na 1987 - klub će vam tada pomoći na cesti!

Savjeti MUP-a i HAK-a motociklistima


  • Uvijek nosite zaštitnu kacigu i ostalu opremu
  • Nemojte voziti brzo i prilagodite brzinu uvjetima na cesti
  • Ne precjenjujte svoje vozačke sposobnosti
  • Vozite s upaljenim svjetlima, tako ste uočljiviji drugima
  • Nemojte pretjecati gdje nije dozvoljeno ili je rizično

Savjeti MUP-a i HAK-a vozačima automobila


  • Ne oduzimajte vozačima motocikla prednost prolaska
  • Kod prestrojavanja i pretjecanja pazite na “mrtvi kut”
  • Vodite računa da motocikli brže ubrzavaju od auta
  • Motocikli se mogu učiniti daljima nego što zaista jesu
  • Ne usporavajte bez da ste dali znak paljenjem sva četiri pokazivača smjera ili laganim pritiscima ("pikanjem") na papučicu kočnice

Prometna nesreća


Više informacija na HAK-u »

Zemlja Jed. Valuta Kupovni Srednji Prodajni
Australija Australija 1 AUD 5,322599 5,338615 5,354631
Kanada Kanada 1 CAD 5,252924 5,268730 5,284536
Češka Češka 1 CZK 0,276291 0,277122 0,277953
Danska Danska 1 DKK 1,017095 1,020155 1,023215
Mađarska Mađarska 100 HUF 2,470656 2,478090 2,485524
Japan Japan 100 JPY 5,556984 5,573705 5,590426
Norveška Norveška 1 NOK 0,911351 0,914093 0,916835
Švedska Švedska 1 SEK 0,824438 0,826919 0,829400
Švicarska Švicarska 1 CHF 6,241603 6,260384 6,279165
Vel. Britanija Vel. Britanija 1 GBP 9,605081 9,633983 9,662885
SAD SAD 1 USD 5,633345 5,650296 5,667247
Europska Unija Europska Unija 1 EUR 7,584172 7,606993 7,629814
Poljska Poljska 1 PLN 1,835028 1,840550 1,846072

Copyright 2011. Portal Oko

Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.