Registracija

Prijava

Snovi i lopovi

Aleksandar Stanković: Stigli Jugoslaveni, što nam je činiti?

Izbori su gotovi, to je sad jednostavno tako i zdravi i odgovorni ljudi umjesto očaja i malodušja kojem su se prepustili  trebali bi pokušati ponovno organizirati život.  Ponovno ustrojiti osnovne ljudske zajednice, vratiti se temeljnim vrijednostima života i u tragičnim okolnostima komunističke kontaminacije pokušati stvoriti preduvjete za ponovno  osvajanje prostora slobode i nastavak naprasno prekinutog projekta realizacije tisućgodišnjeg hrvatskog sna. S tim u vezi evo par kratkih savjeta: kako prepoznati Jugoslavena i kako s eponašati u njegovoj blizini?

Kao prvo, Jugoslaveni nisu više što su nekada bili i zaboravite priče o šiljatim glavama blago povijenim ramenima i sitnim očima. Na taj način prepoznavali smo ih u većem dijelu prošlog stoljeća, međutim već potkraj 20 stoljeća mimikrija i adaptibilnost tog sloja stanovništva toliko je uznapredovala da se više ne možemo oslanjati na stare teorije i postavke Gojka Šuška i Šime Đodana. Dakle, ono što je vrijedilo nekad, ne vrijedi danas.

Dobro otvorite oči!

Jugoslaven danas do te mjere je neprepoznatljiv da vam se često čini da vidite Hrvata, a ono ma kakvi, čisti Jugović. I zato mijenjajte dioptriju, sumnjajte u svakog, jer čak i najbližoj familiji postoji mogućnost ideološkog zastranjenja i izvjesnih simpatija za Silvana Hrelju ili Strossmajera.

S tim u vezi osobito obratiti pažnju na Hrvate koji su kršteni, imaju sve sakramente, bili su u Domovinskom ratu, a nerijetko u razgovoru sa sentimentom se sjećaju djetinjstva, "Opstanka“, Branka Kockice ili Bajage. Takvi su na najboljem putu, ako već i nisu ušli u jugoslavensko kolo, a definitivan dokaz da je pred  vama Jugoslaven moglo bi biti spominjanje pojmova poput SDK-a, SUP, ili Radio Zagreb.

Ako sumnjate u pristunost Jugoslavena u vašoj blizini pokušajte s istima ući u neobavezan razgovor u filmu, ili npr. gastronomiji. Oni koji su čuli za Batu Stojkovića, ili recimo daju prednost Eurokremu pred Nutelom vjeratno su Jugoslaveni. Međutim, da biste do kraja otklonili te dvojbe  pokušajte sa sumnjivim Hrvatima   ući u razgovor o filmu Tesna Koža. Ako vam kažu da je film smiješan sigurno su Jugoslaveni, dok za one koje iritira ekavica čini se da još uvijek ima spasa.

Suptilna jugoslavenska propaganda

Što se tiče filmova dobar test mogao bi biti i Srđan Dragojević sa "Ranama“ ili "Lepim selima“. Kome se to dopada, taj je četnik. Dobro, mala ispravka, četnik je vjerojatno i onaj koji spominje SDK-a, ali kako nas četništvo ipak pomalo odvlači od jugoslavenštine (premda je to u suštini isto) zadržimo se još neko vrijeme na jugo- identifikaciji i mogućim oblicima otpora.         

Dakle, što se otpora tiče unatoč rasprostranjenom uvjerenju da život s Jugoslavenima na vlasti tj.u anaerobnim uvjetima nije moguć, ne nasjedajte na tu provokaciju jer nju šire upravo Jugoslaveni. Njima je u interesu učiniti vas neškodljivim i dokazati vam da bez  kisika nema života. Život u takvim uvjetima je moguć, a to dokazuju najnovija istraživanja profesora Radmana na bakterijama. Uostalom, da su izvjesni oblici života mogući i u takvim ekstremnim situacijama dokaz je i katolička crkva i njezino djelovanje u razdoblju u 1945-1990.

Inače, da bi se ozbiljno pariralo Jugoslavenu treba mu se pažljivo približiti, natjerati ga da se osjeća  siguran i onda se pozabaviti s njime kad se najmanje nada. S tim ciljem treba zaboraviti na direktnu konfrontaciju  s nacionalnih pozicija, jer oni upravo to i očekuju da bi nas onda diskreditirali u očima međunarodne zajednice kao divljake, šoviniste i ustaše

Primiriti se i čekati pogodan trenutak

Što se tiče jugoslavenskih okupacijskih snaga u ovom trenutku najbolje ih je tretirati kao nužno zlo. To nikako ne uključuje izražavanje otvorenog prezira, ili ne daj bože direktnu konfrontciju. Treba zadržati  radno mjesto, pozicije u društvu, stečene sinekure da bi onda u datom momentu sav nacionalni potencijal bio upotrijebljen za skidanje bezbožnika s vlasti.

S tim u vezi predstojeće blagdane provesti dostojanstveno, ni na koj način ne dajući do znanja da bi si najradije odrezali k.od muke što nam ateisti poput Josipovića i Milanovića čestitaju Božić.

I za kraj, osvjedočene domoljube poput

- Zdravka Mamića „ u jugo ligi je spas“

- Željka Keruma „bio sam bogat i u Jugoslaviji“

- Milana Ivkošića „ ipak cijenim Stipu Šuvara“

- Zdravka Tomca“ kako sam tražio crvenu nit“

i Jadranku Kosor „dobila sam Desankinu nagradu“

nikako ne doživljavati zdravo za gotovo. Unatoč dokazanom domoljublju prema svakome od njih zadržati svojevrsnu distancu osim prema Tomisalvu Karamarku i njegovom nesumnjivom smislu za  lijepo.

Datum zadnje izmjene: 05.12.2011 11:19
Sve o temi:

Povratak

Pošalji prijatelju

Snovi i lopovi

Facebook komentari

Komentari

Avatar

Prohodnost cesta


Kolnici su mokri ili vlažni i skliski u većem dijelu zemlje.
Jak vjetar puše na dionicama autocesta: A1 od južnog ulaza u tunel Sveti Rok do vijadukta Božići te A6 Rijeka-Zagreb od Kikovice do tunela Tuhobić. Vozi se uz ograničenje brzine no autoceste su otvorene za sve skupine vozila.
Na cestama u gorju i duž Jadranske magistrale (D8) mogući su odroni zemlje i kamenja.
Vozače upozoravamo da prilagode brzinu i način vožnje uvjetima na cestama te održavaju sigurnosni razmak između vozila.

Do 06,00 sati kroz tunel Učku vozi se uz privremenu regulaciju prometa, zbog radova.

Na autocesti A1 kroz tunele Mala Kapela i Grič promet teče dvosmjerno, jednom tunelskom cijevi uz ograničenje brzine, zbog radova.

Na Riječkoj obilaznici kroz tunel Katarinu (od 25.+350 do 27. km) u smjeru Zagreba promet teče jednim trakom uz ograničenje brzine od 40 km/h, zbog radova.

Zbog radova zatvorene su ceste:
- D512 Makarska-Ravča na predjelu Stupica,
- D22 Možđenec-Sudovec i Križevci-Sveti Ivan Žabno,
- D30 dio Zagrebačke ulice u Petrinji,
- D57 Vukovar-Orolik,
- D205 Klanjec-Dubrovčan,
- D307 Gornja Stubica-Marija Bistrica i
- Sisačka ulica u Karlovcu, izlaz iz Karlovca prema Pisarovini (D36).

Naizmjence se vozi:
- na D1 Korenica-Debelo Brdo
- na D2 od kružnog toka u Turčinu do raskrižja s Gospodarskom ulicom u Varaždinu.
- na Jadranskoj magistrali kod Draga, kroz Duće, kod Drvenika, Zaostroga i Podaca, između Slanog i Trstenog i u mjestu Soline ( Dubrovačko- neretvanska županija).
- na D25 Bunić-Ljubovo,
- D205 Risvica-Dubrovčan,
- D206 na dionici od Valentinova do Petrovskog i
- na D227 Šenkovec-Štrigova u naselju Prekopa.

Za teretna vozila zatvorene su ceste:
- D29 Marija Bistrica-Soblinec,
- D228 Jurovski Brod-Ozalj-Karlovac, u Gornjem Pokupju (za vozila iznad 15t),
- ŽC3124 Vidrenjak-Popovača-Kutina–Novska,
- ŽC3252 Novska-Borovac i
- ŽC4030 Orahovica-Kutjevo.

U promet se uključuje sve veći broj motociklista i biciklista stoga pozivamo ostale sudionike u prometu na pojačan oprez i da obavezno provjeravaju „mrtvi kut“. Upozoravamo motocikliste i bicikliste da na kolniku još uvijek mjestimice ima pijeska i šljunka, posebice na cestama kroz gorska područja te da voze u skladu sa prometnim propisima.

Savjeti za sigurnu vožnju


  • Planirati put i uzeti u obzir alternativne pravce. Najkraći put na karti nije nužno i najbrži.
  • Odmoriti se! Umorni vozači gube koncentraciju pa se na dužim putovanjima treba češće odmarati.
  • Provjeriti ulje, rashladnu, kočionu i tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla.
  • Provjeriti tlak u gumama, stanje i dubinu utora na njima (barem 3 mm).
  • Ponijeti nešto za jelo i (osvježavajuće) piće. Katkad putovanje traje duže od očekivanog.
  • Prije putovanja natočiti puni spremnik goriva
  • Vezati se sigurnosnim pojasom a voze li se i djeca pažljivo provjerite njihove sjedalice i sigurnosne pojaseve.
  • Prilagoditi brzinu kretanja vozila uvjetima i stanju na cesti te poštovati ograničenja brzine.
  • Uključiti radioprijamnik u sustav informiranja o stanju u prometu (RDS) kako biste saznali što se događa nacesti i izbjegli čekanja. Ili, raspitati se u HAK-u (072 777 777) o stanju na prometnicama na kojima namjeravate voziti.
  • Dobro je biti član HAK-a: Vrlo često se događa da ključevi ostanu zaključani u automobilu ili je točeno krivo gorivo, ... pozivom na 1987 - klub će vam tada pomoći na cesti!

Savjeti MUP-a i HAK-a motociklistima


  • Uvijek nosite zaštitnu kacigu i ostalu opremu
  • Nemojte voziti brzo i prilagodite brzinu uvjetima na cesti
  • Ne precjenjujte svoje vozačke sposobnosti
  • Vozite s upaljenim svjetlima, tako ste uočljiviji drugima
  • Nemojte pretjecati gdje nije dozvoljeno ili je rizično

Savjeti MUP-a i HAK-a vozačima automobila


  • Ne oduzimajte vozačima motocikla prednost prolaska
  • Kod prestrojavanja i pretjecanja pazite na “mrtvi kut”
  • Vodite računa da motocikli brže ubrzavaju od auta
  • Motocikli se mogu učiniti daljima nego što zaista jesu
  • Ne usporavajte bez da ste dali znak paljenjem sva četiri pokazivača smjera ili laganim pritiscima ("pikanjem") na papučicu kočnice

Prometna nesreća


Više informacija na HAK-u »

Zemlja Jed. Valuta Kupovni Srednji Prodajni
Australija Australija 1 AUD 5,092405 5,107728 5,123051
Kanada Kanada 1 CAD 4,970990 4,985948 5,000906
Češka Češka 1 CZK 0,276474 0,277306 0,278138
Danska Danska 1 DKK 1,016422 1,019480 1,022538
Mađarska Mađarska 100 HUF 2,466431 2,473853 2,481275
Japan Japan 100 JPY 5,366054 5,382201 5,398348
Norveška Norveška 1 NOK 0,916870 0,919629 0,922388
Švedska Švedska 1 SEK 0,836009 0,838525 0,841041
Švicarska Švicarska 1 CHF 6,219645 6,238360 6,257075
Vel. Britanija Vel. Britanija 1 GBP 9,211325 9,239042 9,266759
SAD SAD 1 USD 5,483930 5,500431 5,516932
Europska Unija Europska Unija 1 EUR 7,589211 7,612047 7,634883
Poljska Poljska 1 PLN 1,811224 1,816674 1,822124

Copyright 2011. Portal Oko

Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.