Registracija

Prijava

Kako nas vide stranci

Strana iskustva: Hrvatice su visoke, lijepe, imaju oble guze i male grudi, traže sponzore i sklone su šaranju

Daryush Valizadeh američki je putopisac i autor brojnih knjiga o osvajanju žena. Na blogu Return of Kings često piše o svojim ljubavno-osvajačkim iskustvima, a putnicima namjernicima daje korisne savjete kako osvojiti djevojke kada ste u posjeti nekoj zemlji.

U jednom od svojih posljednjih blogova osvrnuo se na Hrvatsku u tekstu "Sve što trebate znati o Hrvaticama", a koje je njegovo mišljenje pročitajte u nastavku.

1. Hrvatice su visoke, preplanule i mršave - imaju mediteranski maslinasti ten, smeđu kosu i oči, ali ni plavuše nisu rijetkost. Njihovi dugi vratovi naglašavaju figure nalik onima modela. Imaju oble guze, ali uglavnom male grudi. One su bez sumnje najljepše djevojke koje sam vidio na proputovanju Europom, ali jaka su im konkurencija žene iz Baltika. Više su seksi od Poljakinja i Ukrajinki.

2. Iako su ženstvene, otvorene su utjecajima sa Zapada - otvoreno se žale na visoke pete. Kada bi se Bog spustio na Zemlju i rekao im da više ne moraju biti ženstvene, ulice bi bile prepune šminke, cipela i ostalih modnih dodataka. Postoji određena vibra koju sam pokupio. Velik broj žena prihvatio je "hipsterizam" i nemarno odijevanje koje je s njim povezano.



3. Uglavnom su drage, ali nekoliko negativnih karakternih osobnina pojavit će se nakon nekog vremena - djevojke znaju biti drske, izbirljive, lijene i sklone kritici. Hrvatice su najizbirljivije, a velik broj njih od samog me početka kritizirao zbog fizičkih osobina ili mog pristupa. Neprestano vas osuđuju i ne rade to diplomatski. Što su samouvjerenije, veća je šansa da ćete naići na ove negativne osobine.

4. Sklone su šaranju - djevojke koje imaju dečke potpuno su otvorene za zavođenje, ali činjenicu da su u vezi spomenut će tek kasnije. Stoga, odlučio sam pitati ih jesu li u vezi 15 minuta nakon upoznavanja. Iako nisam siguran radi li se o dobrom pristupu, to me spasilo od dopisivanja s djevojkama koje su bile sklone igricama dok su u vezi. Nažalost, velik postotak Hrvatica je u vezama, ali naravno, postoje mnoge slobodne djevojke.

5. Skoro sve govore engleski - uče strani jezik u školama od malih nogu.

6. Vole strance - ne radi se o tome da Hrvatice ne vole svoje muškarce, ali uvjerene su da je njihova zemlja dosadna. Žele upoznati tipove iz zanimljivih zemalja kao što su SAD ili Engleska.

7. Nude bolji "povrat ulaganja" od Ukrajinki - kod Ukrajinki imate težak mentalitet, loše gradove i jezične barijere. U Hrvatskoj imate lijep glavni grad i u kojem mnogi govore strani jezik i djevojke koje je lakše odvesti u krevet. Stoga, nije teško pretpostaviti da Hrvatska ima prednost. Međutim, teško je odlučiti koje su bolje za vezu. Oprez: Hrvatice su na dobrom glasu i morat ćete se nositi s jakom konkurencijom stranih turista u narednih pet godina.

8. Moje barenje u Hrvatskoj postalo je agresivnije zbog stava s kojim sam se susreo - takav nisam bio od samog početka, ali morao sam se prilagoditi zbog upadica i prepreka koje su izazivale njihove debele prijateljice. Dokle god izbjegavate snobovska mjesta u gradu, ne biste trebali imati problema s tim.

9. Izolirajte ih od prijateljica
- čim ih izolirate, ne biste trebali imati problema s tim da ih poševite. "Idemo u šetnju" pokazalo se kao najbolji pristup. Morate se oduprijeti njenim pokušajima da se vrati u društvo ili sa sobom povede prijateljice. Stoga, ako želite brzu ševu, nema razloga da očarate cijelo njeno društvo.



10. Što su starije (bliže tridesetoj), to se više pretvaraju u usidjelice - njihov je stav grublji, igraju igrice i neprestano vas iskušavaju. U godinama kada bi trebale biti popustljivije, postaju jako teške. Najbolje su one između 19 i 23.

11. Zgodne žene starije od 24 traže bogataše i sponzore - možete ih nanjušiti. Besprijekrono odjevene, dotjerane, nose visoke pete i imaju nadureni izraz lica. Nije ih briga je li muškarac u mafiji ili direktor, bitno je da je velika riba. Budući da je zapadnjačka kultura zatrovala i hrvatsko društvo, predviđam da će starije djevojke čekati bogatog muškarca za kojeg će se udati. Za deset godina, pojavit će se višak mladenki koje će morati "izvoziti".

12. Zanemarite informacije onih koji tvrde da je obala najbolje mjesto za ševu s lokalnim djevojkama - brzo sam doznao da je riječ o laži. Odmorišta su prepuna muškaraca (domaćih i stranih), a djevojke su svjesne toga koliko vrijede. Nije neuobičajeno pronaći ih u društvu prijatelja. Iako je i to izvedivo, u ljeto je lakše povaliti djevojku u Zagrebu nego se natjecati s gomilom napaljenih i pijanih likova na moru.

Unatoč mnogim negativnostima koje ste pročitali, prosječni muškarac će znati respektirati blagodati Hrvatske koja je i dalje bolja od Poljske. Moja hrvatska iskustva zasjenila su ona iz Poljske zbog toga jer žene koje sam povalio u Hrvatskoj daleko su bolje. Jedino je pitanje hoće li se ova zabava nastaviti kada "ljubavni turisti" pohrle u Zagreb.


Sve o temi: Hrvatice stranci

Povratak

Pošalji prijatelju

Kako nas vide stranci

Facebook komentari

Komentari

Avatar

Prohodnost cesta


Mokrih i skliskih kolnika ima mjestimice u Lici, Istri, Hrvatskom primorju i Dalmaciji.

Pojačan je promet na autocesti A1 između Zagreba i Karlovca u pravcu mora.

Tijekom dana pojačan promet očekuje se na važnijim cestovnim pravcima, osobito na autocesti A1 i duž Istarskog ipsilona kao i duž Jadranske magistrale uz moguće zastoje na prilazima Splitu, Trogiru, Omišu i Makarskoj.

Otvoren je novi kolnik na autocesti A3, poslije čvora Rugvice u smjeru Zagreb Istok i autoceste A4. Privremeni prolaz koji se koristio, više se ne koristi. Zabrana prometa za sva vozila i dalje ostaje u poslovnoj zoni Zagreb Istok.

Uz privremenu prometnu signalizaciju vozi se na dionicama državnih cesta:
- D1 Korenica- Debelo Brdo
- D9 Metković- Opuzen.

Zbog radova zatvorene su ceste:
- D2 Osijek-Vukovar između nadvožnjaka „Nemetin“ i skretanja za Zračnu luku Osijek,
- D22 Možđenec-Sudovec,
- D29 Kašina-Marija Bistrica,
- D50 Otočac-Perušić kod nadvožnjaka Janjče,
- D25 Korenica-Gospić,
- D57 Vukovar-Orolik,
- D205 Klanjec-Dubrovčan,
- D307 Gornja Stubica-Marija Bistrica,
- ŽC6280 Dubovica-Sveta Nedjelja.

Od 8 do 18 sati,zbog radova zatvara se D25 Korenica-Gospić (do 6.kolovoza 2014. god.). Obilazak: Korenica D1-Udbina-D522-Gornja Ploča-Lovinac-D50-Gospić.

Naizmjence se vozi na:
- D2 od kružnog toka u Turčinu do raskrižja s Gospodarskom ulicom u Varaždinu,
- D31 od Šestak Brda do Pokupskog,
- D303 Rovinj-Rovinjsko selo,
- D45 Rogoža-čvor Kutina,
- D47 Lipik-Novska, u mjestu Jagma,
- D205 Risvica-Dubrovčan,
- D206 na dionici od Valentinova do Petrovskog i
- na D227 Šenkovec-Štrigova u naselju Prekopa, i
- Sisačka ulica u Karlovcu, izlaz iz Karlovca prema Pisarovini (D36).

Za teretna vozila zatvorene su ceste:
- D29 Marija Bistrica-Soblinec,
- D228 Jurovski Brod-Ozalj-Karlovac, u Gornjem Pokupju (za vozila iznad 15t),
- ŽC3124 Vidrenjak-Popovača-Kutina–Novska,
- ŽC3252 Novska-Borovac i
- ŽC4030 Orahovica-Kutjevo.

Zbog oštećenja mosta Cubinec do daljnjeg je zatvorena državna cesta D22 Križevci-Sveti Ivan Žabno za vozila iznad 3,5 tona nosivosti. Obilasci su: D41 prema Majurcu do skretanja za Lemeš Križevački-ŽC2212-ŽC2228-Trema-DC 22 i obratno. Za vozila ukupne mase do 3,5 tona nosivosti i ukupne širine do 2 m, privremeno se vozi preko zamjenskog mosta, a vozila se propuštaju naizmjence.

Savjeti za sigurnu vožnju


  • Planirati put i uzeti u obzir alternativne pravce. Najkraći put na karti nije nužno i najbrži.
  • Odmoriti se! Umorni vozači gube koncentraciju pa se na dužim putovanjima treba češće odmarati.
  • Provjeriti ulje, rashladnu, kočionu i tekućinu za pranje vjetrobranskog stakla.
  • Provjeriti tlak u gumama, stanje i dubinu utora na njima (barem 3 mm).
  • Ponijeti nešto za jelo i (osvježavajuće) piće. Katkad putovanje traje duže od očekivanog.
  • Prije putovanja natočiti puni spremnik goriva
  • Vezati se sigurnosnim pojasom a voze li se i djeca pažljivo provjerite njihove sjedalice i sigurnosne pojaseve.
  • Prilagoditi brzinu kretanja vozila uvjetima i stanju na cesti te poštovati ograničenja brzine.
  • Uključiti radioprijamnik u sustav informiranja o stanju u prometu (RDS) kako biste saznali što se događa nacesti i izbjegli čekanja. Ili, raspitati se u HAK-u (072 777 777) o stanju na prometnicama na kojima namjeravate voziti.
  • Dobro je biti član HAK-a: Vrlo često se događa da ključevi ostanu zaključani u automobilu ili je točeno krivo gorivo, ... pozivom na 1987 - klub će vam tada pomoći na cesti!

Savjeti MUP-a i HAK-a motociklistima


  • Uvijek nosite zaštitnu kacigu i ostalu opremu
  • Nemojte voziti brzo i prilagodite brzinu uvjetima na cesti
  • Ne precjenjujte svoje vozačke sposobnosti
  • Vozite s upaljenim svjetlima, tako ste uočljiviji drugima
  • Nemojte pretjecati gdje nije dozvoljeno ili je rizično

Savjeti MUP-a i HAK-a vozačima automobila


  • Ne oduzimajte vozačima motocikla prednost prolaska
  • Kod prestrojavanja i pretjecanja pazite na “mrtvi kut”
  • Vodite računa da motocikli brže ubrzavaju od auta
  • Motocikli se mogu učiniti daljima nego što zaista jesu
  • Ne usporavajte bez da ste dali znak paljenjem sva četiri pokazivača smjera ili laganim pritiscima ("pikanjem") na papučicu kočnice

Prometna nesreća


Više informacija na HAK-u »

Zemlja Jed. Valuta Kupovni Srednji Prodajni
Australija Australija 1 AUD 5,319961 5,335969 5,351977
Kanada Kanada 1 CAD 5,255857 5,271672 5,287487
Češka Češka 1 CZK 0,276453 0,277285 0,278117
Danska Danska 1 DKK 1,017750 1,020812 1,023874
Mađarska Mađarska 100 HUF 2,466752 2,474175 2,481598
Japan Japan 100 JPY 5,546227 5,562916 5,579605
Norveška Norveška 1 NOK 0,907429 0,910159 0,912889
Švedska Švedska 1 SEK 0,823134 0,825611 0,828088
Švicarska Švicarska 1 CHF 6,246467 6,265263 6,284059
Vel. Britanija Vel. Britanija 1 GBP 9,585068 9,613910 9,642752
SAD SAD 1 USD 5,632250 5,649198 5,666146
Europska Unija Europska Unija 1 EUR 7,589457 7,612294 7,635131
Poljska Poljska 1 PLN 1,834177 1,839696 1,845215

Copyright 2011. Portal Oko

Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.